Joonaksen pov:
"Moikka Olli" Huudahdan iloisesti Ollille.
"Moro porko!" Hän huutaa takaisin. "Pidä hauskaa Aleksin kanssa" Huudahdan vielä ja vinkkaan silmä leikkimielisesti. "No hahhah. Sä ootko tänään hauskalla päällä" Olli huutaa ja pöyräyttää silmiä leikillisesti. Hän huristelee pois pihasta ja minä menen sisään rappukäytävään. Kävelen portaat ylös ja kaivan avaimeni taskusta. Avaan oven. Ja näen Y/n:in juoksevan suoraan minua kohti.Y/n:in pov:
Okei nyt katon tulok-...en mä voi...Alan jostain syystä taas itkeä. Yhtäkkiä kuulen kuinka ovi aukeaa, se oli Joonas. Juoksin täyttä vauhtia Joonaksen luo ja halasin tuota itkien. "Moi Y/n! Y/n?!" Joonas sanoi, hänen äänensä muuttui hieman huomestuneeksi. "Y/n rakas mikä on?" Joonas kysyy ja halaa minua. "E-en mä pysty tähän yksin" Sanon joonakselle ja yritän pyyhkiä kyyneliä pois. "Häh? Mihin et pysty?" Joonas kysyy huolestuneesti mutta ihmeissään. "No sen oksentelun jälkeen sain mainoksen puhelimeeni vauvan vaipoista ja mieleeni tuli vain vauva....tai siis se voi olla mu-mutta en tiiä...ta-ta-taisiis-" änkytän. "Y/n ei hätää! Katsotaanko tulokset yhdessä" Joonas ehdottaa. "J-joo" vastaan. Joonas ottaa takin ja kengät pois. Menemme sohvalle ja tuijotamme molemmat testejä jotka ovat väärin päin pöydällä. "M-mut Joonas...." Änkytän taas.
"Niin?" Hän vastaa. "M-mun pitää kertoo viel j-jotain..." sanon. "No kerro?" Joonas sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. "No siis...jos mä olisin raskaana niin....se-se....voi....ol-olla myös..." yritän sanoa lausetta loppuun mutta sanoja ei tule. "Niin" Joonas sanoo. "Se...se voi myös olla Ollin....." Sanon Joonakselle. Huomaan miten hänen kasvonsa vallitsee suru. "A-ainiin" Joonas vastaa. Suutelen häntä pitkään. "Mut enhän mä välttämättä ees oo raskaana" Sanon. "Niin no joo...katotaan nyt ne tulokset"
"Joo...mut mua jännittää ihan helvetisti" Sanon hyvin hermostuneena. "Ei hätää, me selvitään kyllä" Joonas sanoo ja hymyilee minulle."Okei" Sanon ja vedän syvään henkeä. Nostan toisen testin pöydältä. "Oletko valmis?" Kysyn Joonakselta epävarmasti. "Joo, oon mä" Hän vastaa. "1...2...3...nyt" Sanon ja käännäm testin toisin päin. "Negatiivinen" Sanon hieman pettyneesti, en tiedä miksi, sillä en tiedä olisinko edes valmis äidiksi, tai joonas isäksi.
"Y/n ei se mitään! Jos me joskus halutaan lapsi niin sit hankitaan sellanen" Joonas sanoo ja angaa pusun otsaani. "Joo, nii kai" Sanon ja hymyilen hieman. "Mut eihän kerrota Ollille? Tai siis eihän sillä oo ees väliä kun se on negatiivinen, niin miks pitäiskään kertoa" Sanon. "Niimpä, eikä muutenkaan tarvii kertoo jos et oo valmis." Joonas sanoo. Olin hyvin helpottunut. Sillä kertomalla Ollille, se toisi kaikki vanhat musitot takaisin. Ja sitä en tosiaan halua. En halua miettiä sitä enään koskaan. "Ainii joonas, sä et ikinä usko mitä näin kaupassa tänään" Sanon hymyillen leveästi. "No kerroppa" Hän vastaa. "Älä sit kerro kellekkään, mut näin Aleksin kortsu osastolla, ja näin ku se meni kassalle ostaa niit" Sanon naurahtaen pienesti. "Nii mitä siit" Joonas kysyy hämillään. "Se näkee Ollin tänään" Vastaan. "Holy fuck, ne siis varmaan-" Joonas aloittaa. "Jep!" Sanon ja keskeytän hänet. "Hei hei hei! Eipäs keskeytellä." Joonas sanoo ja tulee hieman lähemmäs minua.
"Kuules, mähän muuten keskeytän sut jos mä haluun" Sanon vitsaillen ja menen itsekkin lähemmäs Joonasta. Katsomme hetken toisiamme. Olemme todella lähekkäin. Laitan käden tuon poskelle ja suutelen häntä. Joonas tavallaan vetää minut päällensä. Samalla kun hän vetäisew minut päälleen, minun jalkani osuu johonkin pöydällä ja tiputtaa sen. "Vittu" Sanon ja nousen jotta voin nostaa tippuneen esineen. "Joonas, ei vittu"Antakaa pliis tähti! Ne motivoi mua tosi paljon😩
ESTÁS LEYENDO
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Novela Juvenil⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️