Joonaksen pov:
Tää ei oo todellista. "Y/n, varataan aika lääkäriin" Ehdotan Y/n:ille. "Joo tehään niin"
Y/n vastaa pyyhkien kyyneliään. "Ei hätää" sanon ja halaan tuota enkeliä. "Kaikki järjestyy, tänään nautitaan vaan siitä että ollaan vihdoin yhessä" Sanon ja annan pusun Y/n:in otsalle.
Menemme sohvalle lusikkaan ja laitamme telkkarin päälle. Alamme katsoa jotain leffaa mikä tulee telkkarista.
Leffaa on menny jo puol tuntii. Tääl o tosi kuuma. "Venaa vaihan t-paidan" Sanon
Y/n:ille ja nousen ylös. "Joo mäki" Y/n sanoo ja tulee perääni. Y/n juoksee eteeni ja nappaa t-paidan mun kaapista. "Senkin varas" Sanon vitsillä. Alamme molemmat nauraa. Y/n laittaa paitani päälle. Nappaan kaapista itselleni paidan ja otan hupparin pois. Näen miten
Y/n:in hymy katoaa hänen kasvoiltaan.
"J-joonas..." Y/n sanoo arasti. "Mitä?" kysyn. Sitten tajuan katsoa käsiäni. "Mit-mitä sä oot tehny" Y/n kysyy huolestuneena. "Tuu juttelemaan" Sanon.Kävelemme sohvan luo ja istumme. "Mä-mä en vaan kestäny ajatusta sun menettämisestä" Sanon apeasti. "Voi rakas joonas" Y/n sanoo ja hyökkää halaamaan minua. "Ei hätää, ei sulla oo pelkoa" Y/n sanoo ja jopa valuttaa yhdek kyyneleen.
Y/n:in pov:
"E-et kai tehny mitään muuta?" Kysyn. "e-...." Joonas alottaa. Katson häntä huolissani. Hän nostaa housujen lahkeita ja paidan alareunaa.
Näin syviä haavoja. Hän oli oikeasti viillellyt takiani. "J-joonas...." Sanon. "Tiiän...en oikeesti vaan pystyny ajatella sitä että en enää näkis sua" Joonas sanoo vältellen katsettani.
"Voi rakas, mä en koskaan jätä sua, mä rakastan sua" Sanon joonakselle. Painan pitkän suudelman Joonaksen huulille ja vajoan sitten makaamaan tämän syliin. Jatkamme leffan katsomista. "Laitan illalla viestiä sit siitä lääkäri ajasta" Sanon Joonakselle. "Joo, ei hätää, kaikki on varmasti okei" Joonas vastaa silitellen hiuksiani.Joonaksen pov:
En tietenkään ollut varma oliko kaikki hyvin. Mutta halusin uskoa niin ja ennen kaikkea, halusin Y/n:in uskovan niin. Hän ei tarvitse yhtään lisää stressiä.Leffa loppui kauan sitten. Y/n laittoi viestiä ja sai ajan lääkäriin. Hän kertoi myös Saku jutusta Nikolle. Nikokin oli huolissaan, eikä ihme. "Saku on ihan hullu" Sanon Y/n:ille. Makaamme sängyssä, alamme pian nukkumaan. "Totta, se kuuluu telkien taa" Y/n sanoo. Hän hivuttautuu kainalooni. Silitän hänen pehmeitä ja sileitä hiuksiaan. Lopulta nukahdamme, ig. En muista mitään muuta siitä illasta.
Y/n:in pov:
Avaan silmäni. Nukuin vissiin ihan Joonaksessa kiinni. Toisaalta ei se haittaa. Tänään on tärkee päivä, saadaan tietää onks kaikki hyvin. Mua jännittää aika paljon, mut Joonas on onneks mun tukena. Nousen ylös sängystä ja menen tekemään aamupalaa.
"Huomentaaa" kuuluu makkarista.
"Huomenta" huudan takaisin. "Millon se aika on" Joonas kysyy. "Tunnin päästä" Vastaan.
"Okke!!" Joonas huudahtaa ja nousee ylös. Hän tulee luokseni ja suutelee minua. Teen siinä leipiä ja joonas halaa minua takaapäin ja katselee kun duunailen niitä. Seuraavaks me syödään ja sit valmistaudutaan lähtöön.
—————————————————————————-Pitkäst aikaa uutta osaa!
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️