5. VITTU

264 8 2
                                    

Y/n:in pov:
Joonas on niiin ihana et en kestä. Sen suudelman jälkeen oon vaan maannu sen kainalossa ja ollaan katteltu jottai romanttisii hömppäleffoi. Tässä ollaan oltu varmaan 6h. Tosin käytiin pienellä kävelyllä ja tilattiin ruokaa yhessä välissä. Kello oli jotain 4.
Kolmas leffakin loppui. "Mitäs sit tehään" Joonas kysyi ja silitteli päätäni. "Hmm en tiiä" Sanon. Joonas lähti käymään vessassa ja nousin ylös tutkimaan Joonaksen kotia hieman lisää. Bongasin hänen kitaransa. Osasin itseasiassa soittaa jotain joten päätin kokeilla.
"Aloin soittamaan ja laulamaan "Feel nothing" biisiä.

Joonaksen pov:
Avasin vessan oven ja näin tuon enkelin soittamassa kitaraa ja laulamassa. "Wow"
Sain sanottua. "J-joonas...sun ei pitäny kuulla, en mä osaa hyvin" y/n sanoo nolona. "Ei ei, jatka! Toi oli upeeta" Sanon ja istuudun tuon viereen. Hetken soittamisen jälkeen totesimme että meillä on nälkä. "Mä voin mennä kauppaan, se ei oo ees kaukana" Y/n sanoo iloisesti. "Voin tulla mukaan" Sanok ja hymyilen. "Voi sua, oot herttanen, mut pärjään kyl, jää sä tänne chillaa" Y/n sanoo. Hän laittaa takin ylleen ja lähtee. Samaan aikaan kun ovi menee kiinni puhelimeni soi.

Joonas vastaa puheluun:

Joonas:
Moro!

Joel:
Päivöö

Joonas:
Mitäs?

Joel:
Joo tuun sinne.

Joonas:
Ööömm okeii. *Naurahdan*

Joel:
Juu moro *joelkin nauraa*

Joonaksen pov:
Eikä mennyt kauaakaan kun Joel jo ampaisee sisään ovestani. "Missäs y/n?" Joel kysyy ja tökkää minua kyynerpäällään kylkeeni. "No hahhah, se lähti kauppaan" Sanon ja tökkään itse Joelia kylkeen. "No mitäs mieltä oot
y/n:istä" Joel kysyy virnistäen. "No onhan se tosi söpö ja kiltti ja sillee" Vastaan. "Mm joo näköjään" Joel sanoo ja nauraa. "Häh?" Kysyn ihmeissäni. Joel osoittaa kropastani sellaista tiettyä kohtaa. "Shit" huudahdan. Joel nauraa edelleen. "Okei sä et nähny mitään" sanon erittäin nolona. "Juujuu en tietenkään" Joel sanoo. "Haha oletpas hauska" Sanon edelleen nolona. "Jokos te ootte duunaillu jotai" Joel sanoo ja vinkkaa minulle silmää. Guys te tiiätte mitä se meinas. "No eipä olla" Sanon. "Mmm ompas kyllä surullista" Joel sanoo ja vääntää
"suru" ilmeen kasvoilleen. "Joel lähe jo" Sanon ja osoitan ulko-ovea. "Jooh eipä täs ihmeempii, piti vaa ilmottaa et ens viikonloppun on sit keikka" Joel sanoo ja lähtee kohti ulko-ovea.
"Ookoo pistän mieleen" Sanon. Joel lähtee.

Mitenköhän y/n:illä menee. Se on varmaa koht kaupassa. Se on kyllä niin ihana. Ollaaks me muute yhessä. No mä kysyn siltä ku nään sen.

Y/n:in pov:
Olen kohta jo kaupalla. En tykkää yhtään kävellä tälläisiä metsäpolkuja. Mitäköhän joonas duunailee ny, ollaankohan me muuten edes yhessä? Kai me ollaan. Pitää varmaan varmistaa siltä ku nään sen. "Y/n!" Ajatukseni katkeaa. Säikähdän ihan helvetisti. Joku oli takanani. "Moooiii" Joku sanoo takaatani. Käännyn katsomaan. VITTU. Se oli Olli. "Mitäs sä täällä yksin teet, keskellä metsää" Olli ihmettelee. "Meen kauppaan, joten jätä mut rauhaan" Sanon ja käännän katseeni eteenpäin. Tunnen yhtäkkiä käden paitani sisällä. Käännyn katsomaan Ollia ja hän suuteli minua. Hän kaatoi minut maahan, olimme jonkun puskan takana niin ettei kukaan näe.  Olli tuli päälleni. Hän riisui paitansa ja alkoi repiä vaatteita pois myös minun päältäni. Te  tiedättekin mitä sitten tapahtui.

Sellasta sit täl kertaa.

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon