Y/n:in pov:
Kuulen piippausta. Avaan silmäni. Näen huoneen täynnä bändin jätkiä. Mitä tapahtui? Missä oon? Pakko kysyä. "Jätkät mit-" Sanon.
"Meil oli bileet ja sä pyörryit" Joonas sanoo pidellen kättäni. "Mikä mul on?" Kysyn. Makaan sängyssä. Ei vammoja. Ei kipua. Miks ees oon täällä vielä. "Me ei tiedetä, ootellaan just lääkäriä" Aleksi sanoo.Ajassa taaksepäin:
"ei vittu, y/n pyörty" Aleksi huudahtaa.
"vittu soittakaa ambulanssi" Joonas huutaa.
"me ollaan nopeempii ku lanssi, niil kestää, viedään Y/n ite" Tommi sanoo ja alkaa etsiä auton avaimia. Joonas nostaa Y/n:in syliin. Kaikki juoksevat ulos talosta. Koko bändi suuntasi kohti Tommin autoa. Kaikki hyppäsivät Tommin autoon ja lähettiin huristelee kohti sairaalaa. Y/n on Joonaksen sylissä. Joonas silittelee y/n:in hiuksia. Joonaksen silmät täyttyvät kyynelistä. Joonas näyttää pelokkaalta. "Ootko okei Joonas" Niko kysyy. "En...pelkään et menetän Y/n:in" Joonas sanoo pyyhkien silmiään. "Ei hätää joonas, kaikki on varmasti hyvin" Olli sanoo ja silittää Joonaksen olkapäätä. "Kiitos" Joonas sanoo.Bändi pääsi vihdoin sairaalalle. Koko bändi juoksi tiskille. Joonaksella on Y/n sylissään. Joonas vie Y/n:in huoneeseen ja laskee hänet sängylle. Y/n kytketään kaikkiin letkuihin yms. Häntä alettiin tutkia. Lääkärit sanoivat kertovansa lisätietoa pian. Bändin on nyt odoteltava huoneessa.
Takaisin nykyaikaan:
Y/n:in pov:
Oookeii. No on kyllä ihan normaali olo? Nooh ootellaan nyt sit vaan lääkäriä. "Miks te kaikki näytätte tolta?" Kysyn jätkiltä. "Haha kiitos, mut siis ei olla nukuttu yhtään" Joel kertoo.
"Jaahas jaahas, te voitte kyl mennä, mä pärjään kyl" Sanon jätkille. "Ei." Tommi sanoo.
"Ei me lähetä" Olli kertoo. "EI VITUSSA LÄHETÄ" Joonas huudahtaa. "Okei okei, ei sit, arvostan et ootte tääl" Sanon ja naurahdan.
"Tietty me ollaan täällä, oot meille tärkee" Niko sanoo. "No niin Nikoliina, eipäs aleta tunteilla" Naurahdan Nikolle. "Joo joo pikku lisko" Niko sanoo. Aina sama lempinimi. Lapsesta asti. Aika söpöä kyllä. "No, onks teil mitää juoruja tai jotai?" Kysyn tylsistyneenä. "eipä ole" Olli vastaa. "Tää on tylsää" Sanon. "Kiitos!!" Joonas sanoo. "Vihdoin" Tommiki sanoo. En vissiin oo ainoo tylsistyny.Vihdoin huoneeseen juoksee lääkäri.
"Moi, ootko Y/n" Lääkäri kysyy. "Oon joo" Vastaan. "sua varmaan kiinnostaa miks oot edelleen täällä" Lääkäri sanoo. "Joo se kiinnostaa meitä kaikkia" Joel jatkaa.
"No mulla on ikäviä uutisia" Lääkäri sanoo.
Siinä kohtaa sydämmeni alkaa sykkiä kovaa. Ajaudun pieneen paniikkiin. Käännyn katsomaan Joonasta. Hän katsoo minua. Joonas näkee että olen paniikissa. Hän suutelee minua. Rauhotuin heti kun tunsin joonaksen pehmeät huulet omillani. "Y/n..." lääkäri aloittaa. Joonas puristaa kättäni. "Sulla on syöpä..." Lääkäri sanoo. Katson joonasta. Koko bändi kääntyy katsomaan minua.
——————————————————————————-Shit, en voi sanoo muuta.
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️