40. Kihlatun takapenkillä.

176 10 2
                                    

Y/n:in pov:
Oltiin jutskailtu aika paljon. Koko ajan toi Vilma kattelee mua semmosella feikillä hymyllä. Mitä mä muka oon tehny? Ja miks kukaan muu ei huomaa. Ugh. No yritin vaan nauttii ajastani Joonaksen ja muiden kaa. Bisseä tuli hörpittyä myös vähän. Joelilla meni pariki tölkkiä.

Oltiin jo hengailtu ja puhuttu hää jutuista tunti. Olis aika lähtee Joelille. Sinne tulee vissii muutaki porukkaa. Ja siel on paljon bissee.
Jotain hyvää. Jos toi Vilma tulee ni toivottavasti ei kattele mua koko aja.

Joonaksen pov:
Oltiin just lähössä. Olin pukemassa takkia, yhtäkkiä y/n tuli juttelemaan. "Hei onks toi Vilma sustaki vähä outo?" Y/n kysyy. "Häh? Ei? Kui?" Kysyn ihmeissäni. "No se koko aja kattoo mua tollee vihasesti" Y/n sanoo apeana.
"En usko et täs on mitää ihmeellistä, ehkä sä vaan kuvittelet" Sanon ja menen ulos ovesta.
Y/n kävelee mun perässä kohti autoa. Me mennään kahella autolla. Mun autolla ja Tommin autolla. "No mitkäs jaot otetaan" Joel kysyy. "Mun autoo voi tulla vaik Y/n, Joel ja kaks muuta?" Ehdotan. "Mä tuun, noi muut voi mennä keskenää" Vilma huudahtaa ja juoksee mun luo. Näen kuinka Y/n pyöräyttää silmiään. Yskäisen sen merkiksi että hän voisi lopettaa. Hän katsoo minua aika pettyneesti.

Menen istumaan autoon. "Mä tuun etupenkille Porkoliini" Vilma huutaa ja kipittää etupenkille. Y/n katsoo minua kulmat kurtussa. Joel ja Y/n menevät takapenkille.

Y/n:in pov:
"mÄ tUuN EtUPeNkilLe PoRkOLiiNi" Kuiskaan kävellessäni kohti mun kihlatun takapenkkiä. Joonas starttas auton. Näen kuinka Vilma katselee Joonasta räpytellen silmiä ja tehden duck facea. Siis ompa ärsyttävä. No tää matka kestää hetken ja mua väsyttää joten otan tirsat. Ehdin juuri nukahtaa. "HIHIHIHIHIHI" kuuluu maailman ärsyttävin nauru etupenkiltä. Ei vittu.

"Voi sua pikku Joonas, sä oot hassu" Vilma sanoo hymyillen. "No kiitos" Joonas vastaa hymyillen. EI VITTU. LOPETA. Näen kuinka Vilma nostaaa kätensä ja siirtää sitä kohti Joonasta. "ei vittu" Kuiskaan. VILMAN KÄSI ON JOONAKSEN REIDELLÄ. "Joonas, kröhöm" Yskäisen keskeyttäen heidän rupattelun. "Mitä?" Joonas kysyy. "Ai vittu mitä?!!! TOI MUIJAHAN FLIRTTAILEE SULLE?!!" Huudan raivona. "Mistä sä puhut" Joonas kysyy. "Ei jumalauta" Sanon pyrittäen silmiä. "Pysäytä auto" Sanon. Joonas pysäyttää auton hämillään. Hyppään pois autosta ja kävelen pois. "Ainii mun laturi" Sanon ja käännyn. Näen vilman käden Joonaksen hiuksissa. Aloin vain itkeä. Näen kuinka Vilma katsoo kun käännyn itkien ympäri ja juoksen metsään.

Vilman pov:
"Voi ei..mä suututin sen" Joonas sanoo apeasti.
"Ei hätää, se leppyy" Sanon ja silitän Joonaksen hiuksia. Näen sivusilmällä kuinka Y/n katsoo minua ja lähtee itkien pois.
——————————————————————————-

Tän kirjottaminen saa mut palamaan raivosta😄

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now