Joonaksen pov:
"EN, EN IKINÄ" Sanon ja suutelen Y/n:iä. On aika. Teen sen nyt. Nousen sohvalta. Y/n katsoo minua hämmästyneesti. Polvistun hänen eteensä. "Y/n Moilanen, oot tehny mun elämästä parempaa, oot mun elämän enkeli. Rakastan sua. Oot mun koko elämä. Enkä ikinä aijo jättää sua, me ollaan yhdessä ikuisesti. Selvitään kaikesta yhdessä. Tekisitkö musta onnellisimman miehen maailmassa ja menisit mun kanssa naimisiin?" Kysyn kyynel silmässä.
Y/n hymyilee minulle. "Joo, joo tottakai" Y/n huudahtaa ja suutelee minua intiimisti."M-mä rakastan sua" Y/n sopertaa. "Tuu tänne" Sanon ja vedän Y/n:in lanteista jotta hän olisi lähelläni. Vedän hänet pitkään suudelmaan.
Y/n:in pov:
Joonas ottaa lanteistani kiinni ja vetää minut lähemmäs. perhosia. Hän vetää minut suudelmaan. "Mun Enkeli" Joonas sanoo.
"Porko" Totean. "No toi ei oo yhtään romanttista" Joonas sanoo. Me molemmat naurahdamme. "No okei, mun hattarapää" Sanon ja suutelen taas Joonasta. "Toi lempinimi toimii paremmin vai mitä?" Joonas tiedostelee virne kasvoillaan. "Joo ehkäpä! Naurahdan. Istun sohvalle ja henkäisen. "Mitä mietit" Joonas kysyy. "Meijän tulevaa juhlaa" Totean Joonakselle. Hän kurtistaa kulmiaan. "Häitä höpsö! Joonas, mehän mennään naimisiin!" Huudahdan ja hyppään halaamaan Joonasta. "Shit sori, en ees tajunnu" Joonas naurahtaa. "missä ne sit ees pidetään...ja näin me saimme kulutettua kolme tuntia. Puhuttiin häistä. ketä kutsutaan, ketä ei helvetissä kutsuta, mitä syödään, missä ne pidetään. Olihan se mukava juttutuokio, mutta juttutuokio loppui kun Joonaksen pitää nyt lähteä studiolle. Mälsää, vaikka tietenkin se on Joonaksen työ, joten tottakai hänen on mentävä.
Joonas lähti. Jäin yksin. Hmm, voisin nyt tehä sen mitä mä ja joonas sovittiin. Avaan tietokoneeni ja alan tutkiskelemaan häätila paikkoja.
——————————————————————————Sori tää on tosi lyhyt osa :)
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️