Y/n:in pov:
Tajusin juuri että minähän tein kaksi testiä. Toisen niistä olimme jo katsoneet ja toisen tiputin juuri lattialle... "mitä?" Joonas kysäisee.
"Vittuuu! Mä tein kaks testiä!" Huudan. "Nii mitä sitte?" Joonas kysyy. "No olin unohtanu sen toisen, mut tiputin sen just lattialle" Sanon Joonakselle ja nostan toisen testin käteeni.
"Y/n selitäks vähä? En oikee tajuu" Joonas sanoo. Käännän testin niin että Joonas näkee sen. "Mut se-se on positiivinen" Joonas sanoo shokissa. "Niimpä, mut se eka oli negatiivinen" Sanon hämilläni ja pienessä shokissa.
"varataanko huomiseksi lääkäri? Voidaan käydä tsekkaa?" Joonas ehdottaa. Minusta se oli hyvä idea joten tottakai sanoin: Juu!
"Ooks valmis jatkaa" Kysyn joonakselta ja virnistän. "Raskaana tai ei, mä haluun sua" Joonas sanoo ja vetää minut takaisin päälleen ja suutelee minua. Riisuudumme ja sitten alammekin hommiin."Huomenta söpöliini" kuulen vierestäni, korjaan altani. Avaan silmät ja tajuan että olen alasti Joonaksen päällä. Ei se siis minua haittaa mutta olipahan erikoinen paikka herätä. "No huomenta" Vastaan ja annan Joonakselle pusun. Nousemme ylös ja päätämme tilata aamupalaa koska emme jaksaneet edes vaivautua tekemään itse, olihan kello kuitenkin jo 12.00 Tilasin kanasalaatin ja Joonas pitsan. Kohta sieltä jo joku foodoran lähetti ne toikin meille ja aloimme siinä sitten syödä. "Ooks valmis menee sinne lääkäriin?" Joonas kysäisee.
"Joo oon mä, ehkä vähän sillee hermostuttaa, mut kai se on iha normaalii" Vastaan hänelle.
"Joo tietty, ja muaki kyl jännittää vähän" Joonas sanoo ja haukkaa palan pizzastaan.
"Ooks miettiny yhtään et jos oot raskaana ni pidäks sen?" Hän kysäisee taas. "En kyl oo miettiny, enkä oikeestaan haluukkaan vielä" Sanon. Sillä en oikeasti halunnut tällä hetkellä ajatella vauvan pitämistä. "Joo se on tottakai ihan ok, ja en pakota sua päättää ja mulle on ihan ok ihan sama mitä päätätkään" Joonas sanoi nii herttaisella äänellä etten voinut muutakaan kuin suudella häntä. Saimme syötyä ja päätin soittaa lääkäriin. "Mä soitan nyt sinne lääkäriin" Ilmoitan Joonakselle.
"juu!" Hän vastaa.Puhelu:
Y/n:
Moikka! Tässä Y/n Moilanen! haluisin varata äänen ultraan.Lääkäri:
Okei, millä viikolla oot?Y/n:
No oikeestaan en tiiä, en ehkä millään. Tein kaks testiä, toinen oli negatiivinen ja toinen positiivinen joten haluisin varmistaa et oonko edes raskaana vai en.Lääkäri:
Selvä, yks vapaa aika ois tänään kello: 15.00?Y/n:
Se käy hyvin, kiitos!Joonaksen pov:
Jos rehellisiä ollaan ni mua ei edes haittais jos Y/n olis raskaana mulle. Olis ihan kiva tulla isäks. Mut jos se oiski Ollin....pahinta olis jos ne menis yhteen. Ei, Joonas, Y/n rakastaa sua ja Olli tykkää Aleksista joten ei syytä huoleen.
Y/n tuli pian takaisin olohuoneeseen. "No, mites meni?" Huikkaan Y/n:ille. "Sain ajan täks päiväks kolmelta" Y/n vastaa. "Okei, hyvä" Vastaan ja hymyilen hänelle. "Kai sä tuut mukaan?" Tuo pikku Enkeli kysyy. "Tottakai!" Sanon ja juoksen halaamaan häntä. Huomaan kyllä että Y/n on hermostunut, aijon olla hänen tukenaan niin paljon kuin vain ikinä pystyn.
"Kiitos Joonas, en selviäis ilman sua!" Y/n sanoo ja halaa minua. Söpöää. Syödessä ja höpötellessä aika menikin nopeasti. Kello oli jo varttia yli kaksi, Y/n:in aika on jo kolmelta joten kohta pitäisi lähteä. "Tuuks viel hetkeks tähä" Kysyn Y/n:iltä ja istun sohvalle. Y/n tulee viereeni ja laitan jotain ns romanttista musiikkia. Vedän Y/n:in syliini istumaan. "Sun kanssa elämä on oikeesti täydellistä" Y/n sanoo minua. Vittu että toi muija on unelma. "Y/n oot ihana! Mä rakastan sua enemmän kuin mitään maailmassa!" Sanon Y/n:ille ja suutelen häntä.
"Mun oma hattarapää" Tuo enkeli sanoo. Y/n sulkee silmänsä ja nojaa olkapäähäni. Hän taisi nukahtaa. Y/N ON NIIN SÖPÖ! Hän oli nukkunut sylissäni 25 minuuttia, olisi voinut nukkua pidempäänkin mutta oli aika lähteä.
"Yyy/nnnn" Sanon Y/n:ille ja silitän hänen hiuksiaan. "Mmmm" hän mumisee. "Nyt ois aika lähtee lääkäriin" Sanon. "Mmm joo...mitä kello on?" Y/n mumisee. "20 vail" Vastaan.
Y/n melkein pomppaa ylös sohvalta ja juokse pukemaan takkia ja kenkiä. "Wow Y/n, sä ootki aika innoissaan" Sanon hymyillen. "No tietty!" Y/n vastaa ja hymyilee ihan helvetin söpösti. Kävelemme autolle ja suuntaamme kohti lääkäriä.Y/n:in pov:
Tämä päivä on mennyt aika chillisti. Kohta vain saan tietää että tuleeko elämäni muuttumaan ikuisiksi ajoiksi. Onneksi Joonas on mukana, en selviäisi ilman häntä.
Perillä ollaan, vihdoin.
"Jännittääää" Sanon kun olemme päässeet ulos autosta. "Muakin" Joonas sanoo ja ottaa kädestäni kiinni. Kävelemme yhdessä sisään ja odottelemme että joku huutaisi nimeni. Hetken odoteltuamme alan hieman hermostua. Joonas huomaa sen ja silittää hiuksiani. S Ö P Ö Ä
"Y/n Moilanen?" Joku huutaa. Ai joo, se lääkäri. Kävelen Joonas perässäni huoneeseen johon lääkäri meidät kutsui. "Okei Y/n käyppä tuohon makuulle" Lääkäri sanoo ja osoittaa tuolia joka on laskettu melkein makuu asentoon. "Eli sinä teit kaksi testiä? Yhden negatiivisen ja yhden positiivisen?" Lääkäri varmistaa. "Joop" Vastaan. "Okei, no sit katotaan kumpi piti paikkaansa" Lääkäri sanoo ja vetää kumihanskat käteensä. "Nostappa vähän paitaa" Lääkäri sanoo. Nostan paitaani yölös ja otan Joonaksen kädestä kiinni. Näen kuinka lääkäri levittää jotain geeliä vatsaani ja ottaa sitten jonkun laitteen käteensä. "Okei, tosta näytöltä näkee sitten onko siellä vauvan alku vai ei" Lääkäri toteaa ja laittaa laitteen mahaani kiinni. Hetken sitä siinä pyöriteltyä näimme....
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️