11. Se on....

191 7 0
                                    

Y/n:in pov:
Okei, nyt syvä henkäys. En mä välttämättä ees oo raskaana. Mut mun on ehkä pakko tehä testi... Mä lähen nyt kauppaan. Nousen ylös ja menen suoraan pukemaan kankiä. Laitan vielä takin päälleni ja nappaan puhelimen ja lompakon mukaani. Kävelen portaat alas ja menen ulos rappukäytävästä. Lähden kävelemään kohti lähimpää kauppaa mistä saa testejä. Mitä jos mä oikeesti oon raskaana. Ja pahinta...mitä jos se on Ollin. Miten mä kerron Joonakselle. Okei okei...nyt taas rauhotut Y/n. Askel kerrallaan. Okei mietitään mukavia. Mitäs tänään tapahtuu. Tommi kertoi että katsoo lätkä pelin, Minä ja joonas varmaan kattellaan leffaa, Joel ja Niko menevät Bisselle ja Olli kertoi että näkee Aleksin illalla. Neki varmaan vaa kattoo lätkää. Aika meni nopeasti. Näenkin jo määränpääni. Astun sisään liukuovista. Missäköhän täällä ne testit on. Käyn hyllyjä läpi. Ei näy. No vielä yksi hylly katsomatta.

Menen kohti viimeistä hyllyä. Aleksi oli siellä! "Ai moi Aleksi" Huudahdan. Sitten erehdyn katsomaan Aleksin kättä. Paketti kondomeja. "M-moi Y/n..." Aleksi sanoo hermostuneesti ja laittaa äkkiä käden selkänsä taakse. "Mihi sä noita tarviit? Etkö sä nää Ollin tänään?" Kysyn ja sitten tuleekin pitkä hiljaisuus."Mi- ALEKSI?" Sanon silmät pyöreinä. "Joo sä pidät sit turpas kiinni, MOIKKA" Aleksi huudahtaa, juoksee kassalle ja sitten ulos. Voi vittu, mä en ois kyllä halunnu nähdä tota, tai tietää tota, tai mitään muutakaan.

Okei noh tossahan ne testit on. Nappan kaksi eri merkkistä testiä käteeni. No joo otan kaksi niin voin sitten olla varma. Menen kassalle ja annan testit myyjälle. Se olisi sitten 20 euroa.
Maksan ostokseni ja sujautan ne sitten taskuuni. Kävelen kotiin. Toivottavasti Aleksi ei muuten arvannut miksi minä olin siellä. No en usko että hän arvasi. Kuuntelin hieman blind channelia. Päätin mennä Joonakselle jotta voin sitten kertoa hänelle tuloksen, oli se mikä tahansa. Matka meni taas nopeasti. Pääsin kerrostalon luokse. Menin sisään rappuun ja kävelin portaat ylös. Avasin Joonaksen oven vara-avaimella jonka Joonas oli minulle antanut. Laitoin takin naulaan ja istahdin sohvalle. Jostain syystä sain pienen mental breakdownin siitä jos tulos olisi positiivinen. "Okei Y/n sä pystyt tähän" Sanon motivoivalla äänellä itselleni. Mun pitää vissiin kusta tohon tikulle. Menen vessaan ja otan testit mukaan. Ja joo kusin niille tikuille ja pistin ajastimeen 15 minuuttia. Menen takaisin sohvalle istumaan. Ja noh minut tuntien se iski taas. Aloin itkeä.

Joonaksen pov:
"Okei olli, tuu mennään" Sanon samalla kun minä ja Olli seisoskelemme poliisilaitoksen edessä. "Joo" Olli sanoo itsevarmasti ja astelee sisään. Kuljen hänen perässään kohti ensimmäistä poliisia ketä sattuu nyt löytymään. "Hei anteeksi, voimmeko ilmoittaa rikoksesta?" Olli sanoo yhdelle poliisille. "Toki, mitä on tapahtunut" Poliisi vastaa. Olli selittää poliisille koko jutun. "Eräs mies nimeltään Saku, hän on soittanut minulle monet kerrat. Hän on käskenyt minun sabotoida ystäväni Joonaksen (osoittaa minua) ja hänen tyttöystävänsä suhdetta, jos en olisi totellut hän sanoi tappavansa perheeni" Olli sanoo.
"Millä tavalla sabotoida" Poliisi kysyy. "Hän käski minun raiskata ja ahdistella." Olli sanoo apeasti. "Selvä, onko teillä tietoa kuka hän voisi olla?" Poliisi kysyy taas. "Itseasiassa kyllä, hän on ilmeisesti juuri tuon tytön ex poikaystävä" Olli vastaa. "Selvä, onko teillä tämän Sakun numero tallessa" Poliisi kysyy kirjottaen tietoja muistiin. "Joo se on +358*********" Olli sanoo.
"Selvä, kiitos kun tulitte kertomaan, otamme yhteyttä Sakuun. Ja saammeko vielä sinun numerosi jotta voimme ottaa yhteyttä myös sinuun" Poliisi sanoo Ollille. "Tottakai, se on +358*********" Olli vastaa. "Kiitos, ilmoittelemme" Poliisi sanoo. "Wow se meni hyvin" kuiskaan Ollille. "No jep!" Olli vastaa. Menemme ulos poliisilaitokselta. Päätän soittaa Y/n:ille.

Y/n:in pov:
Voi vittu. Joonas soittaa. Itken vieläkin. Pakko koittaa peittää se että itken.

Joonaksen ja Y/n:in puhelu:

Joonas:
Moi Y/n!

Y/n:
M-moi

Joonas:
Hyviä uutisia! Poliisit ottaa heti yhteyttä Sakuun ja he ottivat jutun tosi vakavasti.

Y/n:
H-hienoa Joonas.

Joonas:
Y/n onko kaikki hyvin?

Y/n:
On on.

Joonas:
Seelvä? Tulen pian. Pus.

Tiedän että olisi pitänyt olla iloisempi Ollin ja Joonaksen puolesta, myös itseni sillä Sakun juttu otettiin vakavasti. Juuri nyt en vain pystynyt. *piip piip piip* se oli ajastin. Olisi siis aika katsoa testien tulokset. Otan testit pöydältä katson ensin toisen. Se on....

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now