34. Aurinko paistaa

141 15 1
                                    

Joonaksen pov:
Päästiin vihdoin kotiin. En tiiä mitä pitäis tehä. Y/n vaikuttaa tosi surulliselta. No onko ihme?
"Y/n rakas, ootko okei?" Kysyn Y/n:iltä ja istun hänen viereensä sohvalle. "En, en oo" Y/n sanoo ja nojaa minuun. "Rakas, kaikki tulee olemaan hyvin" Sanon. "Oisin oikeesti halunnu sen lapsen. En tiiä voinko tulla uudelleen raskaaks" Y/n sanoo surullisesti. "Se on ihan okei. Me keksitään keinoja jos halutaan lapsi" Sanon ja halaan Y/n:iä tiukasti. "Kiitos, mä rakastan sua. Luulen että pitää antaa Y/n:ille nyt paljon aikaa.

!timeskip!

Joonaksen pov:
Aikaa on kulunut. On mennyt jo 2 kuukautta elämäni hirveimmästä päivästä. Olemme mietiskelleet että voisimme oikeasti yrittää lapsen hankkimista. Tai jos se ei onnistu niin voitais adoptoida. Y/n:illä menee selvästi paremmin. Ollaan bändin kaa vedetty kaks keikkaa viimeviikolla ja Y/n on ollu mukana. Baarissa on tullu käytyä ja mä ja Y/n ollaan pidetty paljon treffi-iltoja. Tuntuu että Aurinko alkaa paistaa.

Y/n:in pov:
Elämä alkaa hymyillä. Mulla oli ihan helvetin rankkaa, mutta rakas hattarapääni Joonas on ollu mun tukena. Joonas on ollu niin avulias ja kiltti. Onha se muutenki, mutta nyt varsinki.
"Joonasss" Huudahdan Joonakselle. "Nooo" hän huudahtaa takaisin. "Oisko tänää hyvä päivä kutsuu jätkät kotibileisii?" Ehdotan.
"Uuu oisiks valmis semmosee?" Joonas kysyy.
"Tottakai!" Huudahdan. "Jes, laitan heti viestii" Joonas sanoo ja avaa puhelimensa.
*piip* sain viestin. Se on Joonas. Hän laittoi meidän ryhmään jotain. "Tulkaa tänää meille, ja kyllä Joel, bissee löytyy" Viestissä luki.
"Aika kaunis viesti" Naurahdan. Joonaskin naurahtaa. "Eli pitäil lähtee Alkoon" Sanon.
"No todellaki!" Joonas sanoo hymyillen.

Joonaksen pov:
Sen 2 kuukauden aikana Y/n ja mä lähennyttiin paljon. Jopa niin paljon et Y/n ja mä muutettiin yhteen. Silleen ihan virallisesti.
"Pojat tulee kasilta, alkoon voidaan mennä seiskalta, kello on viis...." Sanon katsoen
Y/n:iä. "Mitä siitä!" Y/n kysyy katsoen minua hämmentyneesti. "Noooo täs on aikaa tehä jotai" Sanon virnistäen. "Jaa jaa, nyt mä tajuun" Y/n sanoo virnistäen takaisin.
Yhtäkkiä Y/n kääntää selkänsä minulle. "Nah
ei tee mieli" Y/n sanoo. VITTU VITTU ÄÄÄÄ.
Mutta kun mun tekee mieli.....tulipas pervo olo. No ihan sama. Yhtäkkiä Y/n kääntyy ympäri ja juoksee minua kohti. Istun sohvalla ja Y/n hyppää syliini. "Sike" hän huudahtaa.
Y/n istuu hajareisin sylissäni. Alan suudella hänen kaulaansa. Uudelleen ja uudelleen. Y/n vaikuttaa ainakin nauttivalta ;)

Y/n:in pov:
Ohhhhh. Joonas osaa. Otan paitani pois. Joonas suutelee minua kaulaan. Riisun Joonkseltakin paidan. Hän jatkaa kaulani suutelua. Joonas valuu makuuasentoon. Riisun housuni ja Joonaksen housut. Makaan Joonaksen päällä. "Noni..." Joonas sanoo ja virnistää. Suutelen Joonaksen pehmeitä huulia. Suudelman keskeyttää tunne.
Tunnen sen sisälläni. "Mmhh" Suustani pääsee. Laitan käden suuni eteen. "Ei se mitää, ei tarvii olla hiljaa..." Joonas sanoo virnistäen.
Virnistän hänelle ja suutelen sitten häntä kiihkeästi. Tunnen taas sen liikkuvan sisälläni.
————————————————————————————-

Siinä teille vähän smuttia. Lukeeks
tätä enää ketää btw?

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now