Ollin pov:
"Voi nyt vittu" huudan täyttä kurkkua. "No mitä?" Aleksi kysyy allani. Oli meinaa tullu sen verran paljo vedettyy ettei siinä sit ees seissy.
Osoitan 'hieman alaspäin' jotta Aleksi tajuaisi mikä juttu täs nyt o. "No perse" Aleksi ärähtää. Emme välittäneet asiasta vaan jatkoimme Alasti suutelua. Ei siitä sen enempää.Joonaksen pov:
Yritämme tänään Y/n:in kanssa olla ajattelematta raskautta. Tänään me kokkaamme. Me päätimme kokata Feta pastaa.
Olemme kotona. Y/n ottaa fetapalan jääkaapista ja alkaa murskaamaan sitä vuokaan. Minä puolestani alan keittää pastaa.
"Joonas...tiiän ettei pitäny aatella vauvaa, mut oon miettiny et vois mennä sinne dna paikkaan ja ottaa ainaki selvää et kumman se on ja sit tehä päätös, onks se ok?" Y/n sanoo. "Y/n tottakai, sun ei tarvii kysyy ees mun mielipidettä, se on sun kroppa joten sä päätät" vastaan hänelle hymyillen. Y/n hyppää kädet kaulalleni ja suutelee minua. Pasta keitetty, fetat vuoassa, lisäämme pastat vielä vuokaan ja laitamme siihen vielä pikkutomaatteja. Sitten uuniin. Istumme sohvalle kun ruoka on uunissa. Y/n käpertyy syliini. R A K A S T A N.
Laitan käden Y/n:in mahalle. Hän kääntyy katsomaan minua ja laittaa sitten oman kätensä minun käteni päälle. Y/n:ille ei muuten koskaan kerrottu että millä viikolla hän on. Hänen mahansa on ehkä hieman kasvanut, mutta ei niin paljon että voisi päätellä että onko lapsi minun vai Ollin. Silitän Y/n:in mahaa. Se on vain niin ihana.Y/n:in pov:
Joonas silittää mahaani. Söpöää. Mahani on kyllä hieman kasvanut, ei ikävä kyllä sen vertaa että voisi päätellä kenen lapsi se on. Tunnen miten Joonas nostaa paitaani ylöspäin ja laittaa päänsä mahaani vasten, samalla silittäen sitä. Alan silittää tuon söpöliinin hattarahiuksia. *piip piip piip* ja sinne menikin meijän söpö moment. Uuni piippasi ja Joonas ja minä menimme ottamaan ruokaa uunista. Otamme ruokaa lautaselle ja istuudumme taas sohvalle. Joonas laittaa television päälle. Katsoimme siinä jotain ohjelmaamme ja söimme, ilta oli täynnä syömistä, suutelua, mahan silitystä ja netflixiä. Paras ilta. Kello alkoi kuitenkin olla paljon joten päätimme mennä nukkumaan. Sammutimme valot ja käperryimme sänkyyn.
Menemme sellaiseen lusikka-asentoon, joonas laittaa kätensä mahani päälle ja silittää sitä, taas. Hän taitaa olla kiintynyt mahaani. Eipä se minua haittaa.Herään auringon valoon ikkunasta. Joonas nukkuu edelleen. Silitän hetken hänen hattarahiuksiaan, sitten annan hänelle pienen pusun ja nousen ylös. Koska hän nukkuu, on hyvä tilaisuus varastaa taas vaatteita, haha. Hymyilen. Menen joonaksen vaatekaapille ja valitsen siitä itselleni verkkarit, on kuuma joten en jaksa pitää paitaa, minulla on vain verkkarit ja treeni toppi. Mä haluun tietää kenen lapsi tää on. Katson mahaani. Päätän soittaa ja varata ajan.
Puhelu:
Y/n:
Heippa! Täällä Y/n Moilanen.Lääkäri:
Päivää kuinka voin auttaa?Y/n:
Haluaisin varata ajan Dna:han?Lääkäri:
Selvä onnistuu. Meillä on tosi kiireistä mutta olisiko ensiviikon keskiviikko hyvä? Siihen on tasan viikko?Y/n:
Se käy mainiosti!Lääkäri:
Hyvä! Näemme sitten silloin.Y/n:
Kiitos!Wow se meni hyvin. Hetkonen. fuck en oo kertonu nikolle! Mä ja Niko kerrotaan aina kaikki toisillemme, pitää kertoo heti!
Viestit, "Nikoliina❤️":
Y/n:
Moikkelis broNikoliina❤️:
No moro! Tuutteks studiol huome?Y/n:
Joo tullaan, pitää vaan kertoo jotai ensi...Nikoliina❤️:
No mitäs?Y/n:
Oon raskaana...Nikoliina❤️:
M I T Ä? Porkollekko?Y/n:
En oikeestaa tiiä...Nikoliina❤️:
Mit- mitennii et tiiä? Ooks pettäny?Y/n:
En idiootti? Vaan se Olli juttu. Varasin jo ajan Dna:han mut se on vast viikon pääst.Nikoliina❤️:
Ainii ja hyvä et varasit. Aijoks pitää sen?Y/n:
No jos se on Ollin ni en oo varma, jos se on porkon ni pitää kysyy silt eka.Nikoliina❤️:
No onneks olkoo kuitenki❤️Y/n:
Kiitos❤️ ja ilmottelen sit ku kuulen lisää!Nikoliina❤️:
Juu! Oot rakas❤️Y/n:
Säki❤️Wow Niko otti sen hyvin! "Huomenta" Kuuluu tuon ihanan Hattarapään ääni. "No huomenta!" Vastaan ja kävelen Joonaksen huoneeseen. Joonas virnistää. "Sullahan on kiva outfit" Hattarapää sanoo. "Oi kiitos" vastaan ja virnistän. "Uutisiaa! Varasin ajan dna:han ja kerroin Nikolle!" Sanon ja hypähdän Joonaksen viereen sängylle. "Wow, ompa hyvä! Mitä Niko sano ja millon sul on aika?" Joonas kysyy. "Niko otti sen hyvin, sano onnea ja tällee. Ja aika on ens viikon keskiviikkona" Vastaan. "Uu hyvä! Huomen mennää sit studiolle koska perjantain on keikka!" Hattarapää Joonas sanoo. "Juup!" Vastaan.
Vähän tylsempi osa täl kertaa! Mut
Eipäs se mitään. Muistakaas antaa tähtii
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️