Y/n:in pov:
"Voi sakuni, taisin vähän ylireagoida, anteeks" Sanon. En tietenkään tarkoittanut sitä, mutta plääninä ois saada uskoteltuu se siit et
'rakastan sitä' ja sit ku se päästää mut irti täst mother fucking tuolista ni lähen yöl karkuu. Vituttaa kyl jos joudun panee sen kaa. "Ei se mitään rakass" Saku sanoo hymyillen.
"Miten ois tänään netflix ja chill" Saku sanoo virnistäen. Oletan että hän tarkoittaa vain seksiä. "Ja sen jälkeen voitais siirtyy harrastamaan seksiä" Saku sanoo vielä isommalla virneellä. Tai sitten ei tarkoittanutkaan. No hyi. En haluu.
"Tottakai....rakas" sanon erittäin teennäisesti.
"Tykkäätkö enemmän valkoviinistä vai punaviinistä?" Saku kysyy. "Valkoviinistä" Sanon ja väännän naamalleni niin feikin hymyn ettei mitään rajaa. Elämä on perseestä. Ikävä Joonasta.Joonaksen pov:
Y/n:iltä oli tullu viesti. Aloin lukea viestiä. Mi-.
Tää, tää on mun syy. Tein varmaan jotain väärin. E-en mä haluu menettää sitä. Tunnen miten poskellani valuu kyynel. Kello alkoi olla jo paljon. Menen sänkyyni. Katson viereeni, ei Y/n:iä. Tunnen poskellani lisää kyyneliä. Mi-mitä oon menny tekemään. Y/n on raskaana. Se rakastaa mua. Tai ainaki rakasti. Jos noin ihana ihminen ei pidä musta niin en edes ansaitse olla maan päällä. M-mä oikeesti rakastin ja rakastan edelleen Y/n:iä. Mä oon hirveä ihminen. Alan itkeä ja kunnolla. En osaa kuvitella pahempaa. E-en tiiä mitä mun pitäis tehdä. Haluun satuttaa itseäni. Nousen ylös sängystä ja kävelen keittiöön. Nappaan laatikosta terävän veitsen ja menen vessaan.
Otan paitani pois ja alan vain katsoa veistä.
Mä oon ihan hirvee ihminen. Otan veitsestä kunnolla kiinni ja viillän syvän haavan käteeni. Se sattui ja kunnolla, mutta samalla tuntui hyvältä. Vaihdan veitsen toiseen käteeni ja viillän toisen käteni auki.On mennyt tunti. Vessan lattia on täynnä verta, kuin myös lavuaari ja vessanpönttö. Verta vuotaa molemmistä käsistäni, reisistäni ja jopa myös hieman vatsastani. Avaan vessan kaapin ja otan sideharson. Käärin käteni ja reiteni siihen. Laitan ihoteipillä harsoa myös vatsassani olevan haavan päälle. Istun vessan pöntölle. "AAAAAAAAARRGG" Huudan täyttä kurkkua. Olen täynnä vihaa ja surua. Laitan käteni silmilleni. Alan vain itkeä. Kipu oli henkistä koska surin Y/n:iä ja fyysistä kaikkien viiltelyhaavojen vuoksi. En pärjää elämässä ilman Y/n:iä. Juoksen pois vessasta ja hyppään sänkyyni. Itkin itseni uneen.
Y/n:in pov:
Saku vapautti minut tuolista. Ikäväkyllä jalkani oli käsiraudoitettu seinässä olevan putken kanssa. Joten eipä sitten ollu toivookaa lähtee helvettiin täältä. Siinä mä istun, sakun kainalossa. On kyllä saatanan paska elämä mulla. Haluan Joonaksen luo. Katsomme sakun kanssa jotain romanttista komediaa. Ai että nautin tästä. Viiniki oli jotai kaks vuotta vanhaa. Ai vittu että. "Saku r-rakas, missä mä nukun" Kysyn hymyillen. "Mun vieressä beibi, tai pitäiskö sanoa mun päällä" Saku sanoo ja nuolaisee huulian. Ugh. Yök. Hyi. Saku on ääällöttävä. Leffa loppui ja saku irrotti seinän putkessa olevan osan käsirautoja ja siirsi sen sängyn jalkopäässä olevaan putkeen. Jes saatana, oon kiinni käsiraudoissa kun nukun ja nukun ton saatanan nulikan vieressä. Voisko paremmin elämä ees mennä saatana. Kyllä olen HIEMAN täynnä raivoa. Mutta ymmärrätte varmaan. Siinä mä sitten makaan. Sakun päällä nukkumassa. Mmh nami nami. Huoh.
——————————————————————————Näin, tämmöstä sitte,
Käy vähän Joonasta sääliks :(
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️