Joonaksen pov:
Olen oikeastaan innoissani. Voisin olla isä.
Y/n:in mahaan laitettiin jotain geeliä, jonka avulla näkisime hänen mahaansa. Lääkäri otti sen vempaimen jonka avulla näemme Y/n:in mahaan. Hän laittoi sen Y/n:in mahaan kiinni ja pyöritteli sitä siinä hetken. Sitten sen näimme. "Onneksi olkoon, olet raskaana" Lääkäri sanoo iloisena. Näen kuinka Y/n:in poskelta valuu kyynel, en oikeastaan ollut varma oliko hän iloinen vai surullinen. "Kiitos" Sanon lääkärille. "Tulkaa noin 2 kk päästä ultraan niin nähdään miten lapsi on kasvanut"
Lääkäri sanoo. "O-okei" Y/n sanoo ja nousee ylös. "Kiitos vielä" huikkaan ja lähdemme
Y/n:in kanssa autolle. "Wow" Y/n sanoo kun istumme autoon. "Jep, oot raskaana" Sanon ja otan Y/n:in kädestä kiinni. "Niin, niin oon" Y/n mutisee. "No ootko nyt ilonen vai surullinen" Kysyn. "No siinä se juttu onkin, en tiedä" Y/n sanoo hieman apeasti. "Miten niin?" Kysyn.
"No siis en tiedä onko hyvä asia että minusta voisi tulla äiti, enkä myöskään tiedä että kenen lasta edes kannan..." Y/n sanoo ja alaa itkeä vähän. "Voi rakas, haluutko varata ajan johonki dna juttuun vai tiiätkö jo että et ees haluu pitää sitä" Kysyn Y/n:iltä varovasti. "No en oikeen tiiä" Y/n vastaa hieman itkien. "Ei hätää, sulla on vielä aikaa päättää, enkä painosta sua mihinkään ratkasuun" Sanon hänelle. "Kiitos...mut musta tuntuu et meijän pitää jossai kohtaa kertoo jätkille" Y/n sanoo epävarmasti. "Niin kai, mut tiedäks yhtään et kumman lapsi se on" Kysyn taas varoen. "En, en oikeestaan" Y/n vastaa katsellen varpaitaan.
"No jos nyt mietitään muita juttuja ja puhutaan täst vaik huomenna?" Ehdotan. "Joo käy" Y/n vastaa. Huomaan kuinka hänen ilmeensä kirkastuu.Y/n:in pov:
Wtf oon raskaana. Enkä ees tiiä kenelle. No pakko kai sinne DNA juttuun on varata aika. Tai siis kyl mä haluun tietää kumman lapsi se on. Mut en tiiä haluunko pitää kummankaan, mut en tiiä haluunko luopuakkaan... Okei Y/n, Joonksen ja sun sopimus oli se et ei puhuta tänään vauva jutuista, ei, niistä puhutaan huomenna. Nyt rentoudut. Pääsimme takaisin Joonaksen luo. Päätimme tänään kokata jotain ruokaa ja aloittaa joku yhteinen sarja.Ollin pov:
Vihdoin, treffit Aleksin kanssa. Nyt tulee kiire, laitan perus farkut ja hienon paidan. Pyydän stailistia tekemään mun hiuksille jotain. Okei ready! Sit menoks. Nousin autoon ja lähdin ajelemaan kohti studiota. Kyllä, treffimme ovat siellä. Pääsen parkkikselle. Kävelen ovelle, avaam oven ja astelen viileästi sisään. "No terve" Aleks sanoo flirttailevasti. Päädymme istumaan sohvalle. "No mites meni se poliisi juttu?" Aleksi kysyy. "Hyvin, se keissi otettiin käsittelyyn ja Sakun luo mennään käymään" Vastaan. "Wow hyvä" Aleksi sanoo. Sen jälkeen seuraakin kiusallinen hiljaisuus. Se vain jatkuu kunnes meille tulee pitkä katsekontakti. Tottakai menin keskeyttämään sen. "Kröhöm, haluuks kaljan?" Kysyn. Joo mitä mä just ten.
"Joo vaiks" Aleksi vastaa. Hain meille molemmille kaljat. Korkattiin sit ne ja vihdoin, alettiin taas juttelee. Puhuttiin musasta, lapsuudesta ja muista jätkistä. Se oli mukavaa.Aleksin pov:
Kyllä siinä oli tullu muutama vedettyy. Juttelimme mukavia mutta molemmat alkoivat olla vähän kännissä. Keskustelut muuttuivat hieman oudoiksi. Noh en välittänyt siitä vaan nautin Ollin seurasta. "Onko susta Joonas ja
Y/n hyvä pari?" Olli kysyy. Niinkuin sanoin oudoks menee. "Joo, kui nii?" Vastaan.
"Muuten vaa" Olli vastaa. Meille tulee taas pitkä katsekontakti. Se jatkuu. Ja jatkuu. Ja jatkuu. Kunnes se tapahtuu. Suutelen Ollia. Suudelman jälkeen Olli katsoo minua oudosti, mutta loppujen lopuksi suutelee takaisin.
Wow. Olli kiipeää päälleni, alan jo hieman innostua. Olin fantasioinut tästä kauan. Otamme toisiltamma paidan pois. Ja loppujen lopuksi kaikki vaatteet löytyvätkin lattialta. Olemme juuri aloittamassa "no voi nyt vittu!" Olli huutaa täyttä kurkkua.Tämmöstä sitte tällä kertaa xD
Muistakaas taas heittää tähtiii :))
YOU ARE READING
"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas Porko
Teen Fiction⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️kiroilua⚠️ ⚠️itsetuhoisuutta⚠️