9. Niko se on saku...se Saku..

233 7 7
                                    

Aleksin pov:
What the fuck. Olli tykkää musta? Mä oon tykänny Ollista joku vuoden! Tää on mahtavaa, paitsi tietty se et Ollin perhettä uhattiin. "Kuka sua kiristi?" Joonas kysyy hämillään.
"Öööö se oli kai joku Saku, en muista muuta ku et sil oli ruskeet hiukset." Olli vastaa vakavasti.

Y/n:in pov:
Saku. Ei, ei, ei. Ja vielä ruskee tukkanen! Katson nikoa, ja hän minua.
"VOI NYT VITTU" huudan ja otan pöydällä olevan lasisen vaasin käteeni ja paiskaan sen maahan. Juoksen ulos studiolta itkien. En vain voinut muuta. Parkkipaikan vieressä oli metsä, menin metsän reunassa olevan puun juureen itkemään. Yhtäkkiä kuulen tutun äänen takaatani. "Y/n" Tuttu ääni huusi. Se oli Joonas. Hän istui viereeni ja halasi minua.
"En vaan jaksa enään, ensin ollin ahdistelut ja nyt Saku!" Sanon itkien. "Voi Y/n rakas..ei hätää" Joonas sanoo. En vastaa mitään. "Y/n, kuka on Saku" Joonas kysyy. "Saku on mun exä, se on kamala, se uhkaili ja hakkas, jos en antanu rahaa. Sakun jälkeen olin yhdessä semmosen Jaakon kanssa....." Sanoin itkien.
"Ja? Mitä sit tapahtu"  Joonas kysyy ja silittää hiuksiani. "Saku...se tappoi Jaakon...." sanon.
"MITÄ!" Joonas huudahti. "Joo.. no tavallaan se ei ollut niin paha koska Jaakko oli vain ihminen joka ei ollut kanssani yhtään ja vain ryyppäsi 24/7, mutta nyt pelottaa että Saku tekee jotain sinullekkin" Sanon. "Tietääkö Niko?" Joonas kysyy. "Joo.." Vastaan hiljaa.
"Y/n rakas, voimme mennä poliisille, ja pyytää Ollin mukaan. Ja hei, mieti hyviä puolia. Olli ei tykkää susta" Joonas sanoo koettaen piristää minua. "Kiitos Joonas, oot vaan niin täydellinen" Vastaan. "Mennäänkö vaan kotiin?" Joonas kysyy. "Joo mennään" Vastaan.

Joonaksen pov:
"Onks ok jos soitan nopee Nikolle" Kysyn.
"Joo soita vaan" Y/n vastaa. Menemme autoon.
Etsin puhelimestani Nikon numeron ja aloin soittaa.

Nikon ja Joonaksen puhelu:

Niko:
Mo! Mihin hävisitte?

Joonas:
Me lähetään mun luo. Y/n:iä alko vaan ahistaa.

Niko:
Okk tiiäks miks?

Joonas:
Niko se on Saku...Se Saku...

Niko:
Ei vittu...säki tiiät?

Joonas:
Jepp...mut me suunniteltiin et otettas Olli messiin ja mentäis käymään Poliisiasemalla?

Niko:
Kuulostaa hyvältä, ilmotelkaa. Ja sano Y/n:ille et kaikki järjestyy viel.

Joonas:
Joo sanon! Moikka!

Niko:
Moikka.

Joonaksen pov:
"Niko käski sanoo et kaikki järjestyy viel" Sanon Y/n:ille hymyillen. "Toivon niin" Y/n vastaa ja hymyilee pienesti. Matka kului taas nopeasti, tällä kertaa juttelimme siitä kuinka paljon rakastamme molemmat koiria. Hieman outo keskustelunaihe koko automatkaksi mutta ihan kivaa se oli. Pääsimme kämpille. Otimme takit ja kengät pois. "Mietin et haluisiks postaa jonku kuvan ig:seen" Kysyn hymyillen tuolta kaunottarelta. "Jos oot varma" Y/n vastaa.
"No oon varma et en tuu koskaan lopettaa rakastamasta sua, joten kyl bc fanit saa tietää meistä!" Sanon ja anna Y/n:ille pusun otsaan.
"Samaa mieltä" Y/n vastaa ja hymyilee. Otimme kuvan peilin kautta minä halaamassa Y/n:iä takaapäin. Se oli söpö kuva!  Postaan sen heti tekstillä "My dier❤️" ja tägäsin Y/n:in tottakai. Y/n kommentoi heti: "pus❤️".

"Aww toi kuva on ihana" Y/n sanoo.
"Tiiän, laitoin sen taustakuvaks" Vastaan hänelle. Vedän Y/n:in kainalooni. "Hei Joonas, mitä jos poliisit ei voi tehä Sakulle mitään?"
Y/n kysyy, hänen äänestään kuulee että hän on peloissaan. "Kyllä ne voi, ja mä suojelen sua ikuisesti" Sanon Y/n:ille ja painan pitkän suudelman tuon huulille. "Mulla tuli muuten mieleen yks juttu.." Y/n sanoo ja katsoo minua silmiin. "No mikäs" Vastaan uteliaasti.
"Kun Niko tuli käymään täällä ni meillä jäi yks juttu kesken" Y/n sanoo ja virnistää. "Ainiin meinasin jo unohtaa" Vastaan Y/n:ille ja vinkkaan tuolle silmää. Nostin Y/n:in syliini ja kannoin hänet huoneeni sängylle.

"Oot aina mun rakas hattarapää" // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now