15 - Aiotko jänistää?

2K 63 82
                                    

Ajattelin, että olisi ihan hyvä mainita asiasta, joten:

Tämä luku sisältää perheväkivallan käsittelyä. Mitään väkivaltaista tilannetta ei tule, mutta väkivallasta puhutaan.

~~~~~~~~~~


Saran näkökulma

"Hyi helvetti", sanon katsoessani, mihin Nikke on minua viemässä. Väri on aivan varmasti paennut kasvoiltani, enkä todellakaan ole valmis menemään tuonne.

"No niin, jonoon vaan. Vai aiotko jänistää? Se on mulle kyllä täysin fine", Nikke virnistää ja mun tekisi mieli lyödä sitä. Sillä on ihan liian hauskaa ja vielä mun kustannuksella.

"Unissasi. Mähän en tätä vetoa häviä", sanon päättäväisesti ja astelen jonoon. Nikke on valinnut Taigan, mikä on ihan ymmärrettävää. Vuoristorata, joka on pitkä, menee kovaa ja on useasti pää alaspäin. Juuri sellainen laite, johon en ikimaailmassa astuisi. Paitsi nyt.

"Sehän nähdään. Tässä on sopivan pitkä jono, jonka aikana sä kerkeät saamaan paniikin ja jänistät 90% varmuudella. Joten en menisi vielä sanomaan", Nikke sanoo.

En tykkää yhtään tuosta omahyväisestä virneestä, joka komeilee hänen naamallaan. Nikke on oikeasti aika varma voitostaan. Enkä yhtään ihmettele. Tällä hetkellä minäkin olen aika varma hänen voitostaan.

Mutta mähän en tätä häviä. Mä en voi hävitä. Mä en kestä uudestaan sitä, että katson kaverini rakastuvan tuohon tomppeliin. Se ei koskaan pääty hyvin. Se ei viimeksi päättynyt hyvin. Mä menetin frendin siinä, koska Milla syytti myös mua asiasta. Ja jos rehellisiä ollaan, niin aiheesta. Mä lopulta sen eron aiheutin, mutta suurin syypää tapahtuneeseen oli Nikke.

Ja mä en käy samaa enää uudestaan läpi. Violasta mulla nyt ei pahemmin huolta ole, mutta en mä halua päästää Nikkeä kenenkään muunkaan lähelle. En pidä yhtään tavasta, jolla se kohtelee tyttöjä. Tosin joskus kyllä näkee, ettei Niken iskemien mimmien päässäkään pyöri kuin se yksi asia.

En pidä siltikään tavasta, jolla Nikke kohtelee tyttöjä. Ei mulla mitään sen yhden illan juttuja vastaan ole, mutta se on mun mielestä väärin, että se esittää alkuun jotain aivan muuta. Ollaan alkuun niin enkeleitä, vaikka todellisuudessa päässä on paholaisen aikeet.

En myöskään pidä siitä, että Nikke perustelee itselleen käytöksensä asioilla, joita hän käy läpi kotona. Olen aika varma, että suurimmaksi osaksi käytös nimenomaan johtuukin siitä, mutta olen kyllästynyt siihen, että Nikke verhoutuu asian taakse. Aivan kuin häntä ei enää kiinnostaisi.

Ja sen takia me olemme riidelleet niin paljon. Minua ärsyttää, kuinka muut eivät tunnu enää kiinnittävän asiaan niin paljon huomiota. Kassun pitäisi potkia Nikkeä huomattavasti enemmän perseelle. Tosin vähän tuntuu myös siltä, kuin kukaan muu ei myöskään huomaisi Niken vajonneen taas hieman syvemmälle.

Kiinnitän nykyään aivan liikaa huomiota siihen, kuinka Nikellä menee. Ja tuon myös asian hänelle esiin. Huomautan jostakin ja taas uusi riita lähtee käyntiin. Mutta en mahda sille mitään. Välitän tästä jätkästä aivan liikaa katsoakseni vierestä, kuinka hänen perheensä hiljalleen rikkoo häntä.

Ja se minua häiritsee kaikista eniten. Kuinka paljon oikeasti välitänkään Nikestä. Ja kuinka paljon olen välittänyt hänestä viimeisen vuoden aikana.

En voi kieltää, ettenkö olisi pitänyt häntä hyvännäköisenä silloin, kun hänet ensimmäisen kerran noin vuosi sitten tapasin. Ja ei se kyllä kovin epäselväksi jäänyt, mitä Nikke musta silloin ajatteli. Satuin silloin kuitenkin kuulemaan Niken luonteesta mimmien suhteen, joten friendzonasin jätkän aika nopeasti.

Ootko mun nyt vai huomenna?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin