Κεφαλαιο 56

1K 58 10
                                    

Κοιταζω για μια τελευταια φορα την εικονα του πανω στην ταφοβλακα και αφου σκουπισα τα δακρυα μου αρχισα να φευγω με αργα βηματα απο τον ταφο του .

Βγαινω απο το νεκροταφειο και χωρις καν να κοιταξω τον δρομο παω να περασω απο απεναντι .

Μια κορνα χτυπαει .

Γυρναω να κοιταξω και βλεπω ενα αυτοκινητο να ερχεται προς τα πανω μου με τεραστια ταχυτητα .

Δεν προλαβαινω να τρεξω , οτι και να κανω θα με χτυπησει .

Κλεινω τα ματια μου και καθως ενιωθα το αυτοκινητο να πλησιαζει καποιος με εσπρωξε με δυναμη προς το πεζοδρομιο .

Κανοντας με ετσι να χτυπησω το κεφαλι μου .

Δεν μπορουσα να δω καθαρα , εβλεπα θολα .

"Αλέξια ;; Εισαι καλα ;" ακουω μια αντρικη φωνη

Μου ειναι αρκετα γνωστη αλλα το δυνατο βουισμα που ακουω και ο πονοκεφαλος συγχρονος δεν με βοηθανε καθολου να συγκεντρωθω .

Προσπαθω να αντικρισω το ατομο αλλα η θολουρα δεν εχει σταματησει και οσο παει αυξανεται .

Στα ξαφνικα ενα μαυρο σκοταδι απλωνεται παντου γυρο μου και χανω εντελως τις αισθησεις μου .

...

"Γρηγορα καποιος να την παει στα επειγοντα, δεν θα αντεξει για πολυ ακομα " ξανα ακουω και ξανα χανω τις αισθησεις μου .

...

Κωστας POV

"Παρακαλω ; " λεω καθως σηκωνω το τηλεφωνο.

Αγνωστος αριθμος

"Η αλεξια ειναι στο νοσοκομειο " ακου την φωνη του να τρεμοπαιζει.

"ΤΙ ; ΣΕ ΠΟΙΟ ;" φωναζω και με κοιταει η Ισμηνη εντρομη .

Θα τον σκοτωσω αμα της εκανε τιποτα .

"Στον ευαγγελισμο , θα σου εξηγησω οταν ερθεις" μου λεει και μου το κλεινει .

"Τι εγινε αγαπη μου ;" με ρωταει η ισμηνη καθως εχει ερθει κοντα μου και εχει βαλει της παλαμες της στο προσωπο μου .

"Γρηγορα , η Αλεξια ειναι στο νοσοκομειο , μην με ρωτησεις δεν ξερω τι εγινε " της λεω και παιρνω απο τον παγκο τα κλειδια του σπιτιου και του αυτοκινητου .

Η ισμηνη ετρεξε να παρει το κινητο της και κατευθειαν φυγαμε.

Μπηκαμε στο αμαξι και κατευθειαν το γκαζωσα και φυγαμε προς το νοσοκομειο .

...

Με το που βγηκαμε απο το αμαξι τον ειδαμε να καθεται σε ενα παγκακι και να ξινει τα μαλλια του .

"Τι στον διαολο κανεις εδω ;" τον ρωταει η Ισμηνη αλλα πριν προλαβει να απαντησει πεφτω προς τα πανω του και τον πιανω απο την μπλουζα .

"Αμα και τυχον σε ολα αυτα εμπλεκεσαι εσυ , πεθανες " του λεω και τον κοιταζω ευθαιος στα δακρυσμενα του ματια που σε κατι δευτερα γεμησαν απο οργη .

" ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΤΕ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΑΜΩ " φωναζει καθως με σπρωχνει απο πανω του και τα ματια του δακρυζουν .

"Η Αλεξια .." μας λεει ισμηνη και με το χερι της μας εδειχνε την αλεξια που μας παρακολουθουσε σοκαρισμενη και εντρομη απο το παραθυρο του νοσοκομειου .

Ωχ οχι ...





~E

×Ο Αναρχικος×Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon