ανοίγω τα μάτια μου σιγά σιγά.
αουτς το κεφάλι μου .
μέχρι να έρθει η όραση μου βλέπω λίγο θολά .
αφού πλέον βλέπω καλύτερα κοιτάζω τον χώρο.
στην αποθήκη της συμμορίας είμαι;
με το που γυρνάω το κεφάλι μου λίγο αριστερά βλέπω τον Στέφανο ο όποιος έχει πιάσει τα χέρια μας και έχει ενώσει τα δάχτυλα μας ενώ έχει ξαπλώσει το κεφάλι του πάνω σε αυτά.
κοιμάται;
πάω να τραβήξω το χέρι μου αλλά παίζει να το καταλαβαίνει και κατευθείαν πετάγεται.
εκεί που έχω απομακρύνει το χέρι μου από αυτόν το ξανά πιάνει και ξανά ενώνει τα δάχτυλα μας.
"σςς μην κουνιεσαι" μου λέει και με το άλλο του χέρι πιάνει το κεφάλι μου και το χαϊδεύει.
"συγνώμη συγνώμη συγνώμη "μου λέει με βούρκωσα ματια .
ο Στέφανος; με βούρκωσα μάτια ;
"για ποιο πράγμα ;"τον ρωτάω με σιγανή φωνή μιας και δεν είχα καθόλου δύναμη, ούτε να μιλήσω.
"θα σου πω μετά, ξεκουράσου τώρα "
"μα δεν θέλω "
"και όμως πρέπει "πετάγεται ο Μιχάλης από δίπλα.
αυτός πόση ώρα είναι αυτός εδώ;
"κλείσε τα μάτια σου και θα σε σε πάρει ο ύπνος " μου είπε και έκανα αυτό που μου είπε.
και ένιωθα τον Στέφανο να μου χαϊδεύει το χέρι μου με τον αντίχειρα του.
...
ξανά ανοίγω τα μάτια μου .
όντως με ξανά πήρε πολύ γρήγορα ο ύπνος.
κοιτάζω από τα αριστερά να δω άμα είναι ακόμα εκεί ο Στέφανος , αλλά όχι.
σηκώνω σιγά σιγά τον κορμό μου και μετά πάω να σηκωθώ εντελώς.
το κεφάλι μου το νιώθω τόσο βαρύ.
μα τι να ήθελε ο Νίκος δηλαδή;
αφού έχω σηκωθεί πάω να περπατήσω αλλά νιώθω ότι χάνω την ισορροπία μου αλλά τότε μπαίνει στο δωμάτιο ο Στέφανος με μια σακούλα και με πιάνει λίγο πριν πέσω.
είμαστε σε πολύ μικρή απόσταση αλλά κατυειαν σηκώνομαι και απομακρυνομαι από πάνω του .
"ευχαριστώ " λέω σιγανά
"θέλεις;" με ρωτάει καθώς τείνει μπροστά μου την σακούλα .
ESTÁS LEYENDO
×Ο Αναρχικος×
Aventura-Η Αλέξια είναι ενα 17 χρονο κοριτσι οπου το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να ζήσει μια ζωή γεμάτη περιπέτεια και όχι μια μουντή ζωή χωρίς να κάνει τίποτα, όπως ζει τώρα -Στέφανος είναι ενα 19 χρόνο αγόρι ο οποίος ασχολείται με την αναρχία και δεν νο...