Αλεξια POV
Ανοιγω τα ματια μου με δυσκολια και διακρινω εναν ασπρο τοιχο .
Γυρναω το κεφαλι μου και στα διπλα κρεβατια βλεπω καποια αλλα ατομα, κοντα στην ηλικια μου να ειναι ξαπλωμενα στο κρεβατι .
"Ο ξυπνησατε " μου λεει η νοσηλευτρια και γυρναω το κεφαλι μου προς αυτην και την βλεπω να μου χαμογελαει .
"Ε , τι εγινε ακριβως ;" την ρωταει καθως πιανω το κεφαλι μου που ποναει .
"Σας χτυπησε ενα αμαξι "
Ωχ ναι , το αμαξι .
"Και σας εφερε ενα αγορι μεχρι το νοσοκομειο " μου λεει
"Το αγορι αυτο ξερετε αμα εχει φυγει ;" την ρωταω και απο μεσα μου ευχομαι να ειναι ακομα εσω .
Εκτος το οτι θελω να δω ποιος ειναι , θελω να τον ευχαριστησω κι ολας .
"Νομιζω ειναι εξω απο το νοσοκομειο , μπορειτε να τον δειτε απο το παραθυρο" μου λεει και κανω μια αποτομη κινηση για να σηκωθω και βλεπω αυτο το μαυρο που βλεπει συνηθως καποιος οταν σηκωνεται αποτομα .
"Οπα περιμενετε να σας βοηθησω " μου λεει και αφηνει κατω τον φακελο που κραταγε.
Μου πιανει το χερι που με σηκωνει .
Πω , νιωθω το κεφαλι μου που βαρυ .
Με πηγαινει με αργα βηματα προς το παραθυρο .
Κατευθειαν πεφτει το ματι μου πανω στον κωστα και στην ισμηνη .
Λογικα θα τους ειδοποιησε το νοσοκομειο .
Απο διπλα τους στεκεται ενας αρκετα γεροδεμενος τυπος και ειναι ετοιμος ο κωστας να τον χτυπησει .
"Να αυτος εκει ειναι που σας εφερε στο νοσοκομειο , νομιζω τον λενε στεφανο " μου λεει και μου χαμογελαει .
Αχ τι μου θυμησε τωρα .
Αυτη η πλατη μου ειναι αρκετα γνωστη.
Εκεινη την στιγμη με κοιταει η ισμηνη και εκει που παω να της χαμογελασω κατευθειαν μενω καγκελο .
"ΣΤΕΦΑΝΕ ;" φωναζω με δακρυα στα ματια .
"Ναι ετσι τον λενε " μου λεει η νοσοκομα .
Στον χαβα της αυτη .
Κατευθειαν αρχιζω να τρεχω προς την πορτα .
"ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΑΙ , ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ " μου φωναζει η νοσοκομα αλλα την γραφω .
Κατεβαινω τα σκαλια και παω προς την κεντρικη εισοδο / εξοδο .
Τον βλεπω να φευγει με γρηγορα βηματα .
Αμα πιστευεις οτι θα φυγεις εισαι γελασμενος .
Αρχιζω και τρεχω απο πισω του ομως ο Κωστας βαζει μπροστα το χερι του.
"Μην " μου λεει με την ελπιδα οτι θα τον ακουσω .
"Φυγε απο μπροστα μου " του λεω και του κατεβαζω το χερι .
Παω να τρεξω αλλα δεν τον βλεπω πουθενα .
Κοιταζω προσεκτικα και διακρινω μια αντρικη φιγουρα να τρεχει απο μακρυα.
Αυτος ειναι .
Ξανα αρχιζω να τρεχω .
Εχω κουραστει πολυ, αλλα δεν θα σταματησω .
Τον βλεπω να σταματαει για να παρει ανασα.
Τωρα θα τον προλαβω .
Υπεταχυνω οσο πιο πολυ μπορω και μπορω να πω οτι μειωσα αρκετα την αποσταση μεταξυ μας .
"ΣΤΑΜΑΤΑ" του φωναζω για να σταματησει να τρεχει .
"ΣΤΑΜΑΤΑ ΓΑΜΩ " του ξανα λεω αλλη μια φορα και σταματησε .
Η αποσταση μας ηταν περιπου 1 με 2 μετρα .
Ηταν γυρισμενος με την πλατη και δεν μπορουσα να τον δω .
Αρχισε να ψυχαλιζει .
"Γυρνα να μς κοιταξεις στα ματια αμα εχεις τα αρχιδια " του λεω και με αργες κινησεις γυριζει προς τα εμενα .
Αυτο το προσωπο .
Αυτο το προσωπο που μου ειχε λειψει τοσο καιρο .
Που εκλαιγα τοσους μηνες γιατι πιστευα οτι δεν θα το ξανα εβλεπα.
Πηγαινω με γρηγορα βηματισμο προς την μερια του .
Απο πισω μου ακουω την Ισμηνη και τον Κωστα να εχουν φτασει .
Η βροχη οσο παει δυναμωνει .
Με το που φτανω μπροστα του κατεβαζει το κεφαλι του .
Σκουπιζω τα δακρυα μου .
Με το χερι μου του πιανω το πιγουνι και του σηκωνω το κεφαλι.
Αυτα τα ματια .
Ειναι ψιλο κοκκινα .
"Να σου εξ-" παει να πει αλλα κατευθειαν του ριχνω ενα δυνατο χαστουκι με οση δυναμη μου ειχε απομεινει .
" ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ , ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ , ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΕΚΛΑΙΓΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΕ ΕΧΑΣΑ . ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ . ΧΑΣΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ " του φωναζω με δακρυα στα ματια .
Η βροχη οσο παει δυναμωνει ακομα πιο πολυ.
Παω να φυγω και μου πιανει το χερι .
"Μην με ξανα ακουμπησεις " του λεω και τραβαω το χερι μου .
"Αλέξια μου" μου λεει η Ισμηνη με δακρυα στα ματια και εκεινη .
"Οτι ειπα για αυτον , ισχυει και για εσας " τους λεω και ετρεξα κατευθειαν προς το σπιτι .
~Ε
STAI LEGGENDO
×Ο Αναρχικος×
Avventura-Η Αλέξια είναι ενα 17 χρονο κοριτσι οπου το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να ζήσει μια ζωή γεμάτη περιπέτεια και όχι μια μουντή ζωή χωρίς να κάνει τίποτα, όπως ζει τώρα -Στέφανος είναι ενα 19 χρόνο αγόρι ο οποίος ασχολείται με την αναρχία και δεν νο...