Κεφαλαιο 45

1.3K 73 21
                                    

Αλεξιας POV

Εκεί που καθόμουνα και μίλαγα με τον Νίκο άρχιζε να πλησιάζει το πρόσωπο όλο και πιο κοντά στο δικό μου. 

"Εμ σόρρυ" λέω καθώς βάζω τα δάχτυλα μου στα χείλη του και τον απομακρύνω

"Εντάξει καταλαβαίνω" μου λέει " τι είναι αυτό εκεί;" Με ρωτάει καθώς μου δείχνει προς την αριστερη μεριά.

Γυρνάω το κεφάλι μου για να δω προς τα που μου δείχνει αλλα το μόνο που βλέπω είναι ένα βουνό .

"Το βουν-" δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω γιατί καθώς γυρνάω να τον αντικρίσω ήταν τόσο υπερβολικα διπλα μου όπου ανάμεσα στα χείλη μας δεν υπήρχε καμία απόσταση .

Δεν πρόλαβα να τον απομακρύνω από πάνω μου καθως ακούω κάποιον να φωνάζει

"ΝΙΚΟ ΓΑΜΗΜΕΝΕ ΑΣΤΗΝ ΉΣΥΧΗ"

Όπα κατσε αυτή η φωνή είναι του-

Ε ΟΧΙ

Είναι ο Στέφανος ο οποίος έρχεται απειλητικά προς το μέρος μας .

Τώρα θα δει

Γυρνάω προς την μεριά του Νίκου, τοποθετώ τα χερια μου στο κεφάλι του και ενώ τα χείλια μας .

Μπορεί να μην ήθελα να τον φιλήσω αλλά δεν θα μας κάνει και ένας Στέφανος ότι θέλει .

"Αλήθεια Αλέξια; Τον φιλάς ;" Ρωτάει καθώς έχει φτάσει στο σημείο όπου βρισκόμουνα εγώ με τον Νίκο

"Ναι , γιατί υπάρχει κάνα πρόβλημα ;;" Τον ρωτάω με ένα υφακι .

"Τα υφακια όχι σε εμένα , και βέβαια υπάρχει πρόβλημα, ΕΙΣΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ "λέει με υψηλή φωνή και τα χέρια του έχουν αρχίσει να γίνονται γροθιές .

"ΑΥΤΌ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΣΟΥΝΑ ΠΡΙΝ ΠΑΣ ΝΑ ΦΑΣΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ " λέω και εγώ με υψομενη φωνή και η ένταση έχει αρχίσει να αλλάζει .

"ΔΕΝ ΜΕ ΆΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΉΣΩ ΓΑΜΩ "

"ΔΗΛΑΔΉ ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ; ΣΟΡΡΥ ΡΕ ΜΩΡΟ ΕΙΧΑ ΚΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΩΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΏΗΝ ΜΟΥ; ΑΧ ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΕΓΏ ΕΧΩ ΚΑΥΛΕΣ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΦΑΣΩΘΩ ΚΕ ΚΆΠΟΙΟΝ " λέω και περνω τον Νίκο και άρχισα να τον φιλάω

Στα ξαφνικά εκεί που φιλούσα τον Νίκο ένιωσα να μην φιλάω κανέναν και καθώς ανοίγω τα μάτια μου βλέπω τον Νίκο κάτω στο έδαφος καθώς κρατάει το μάγουλο του και ο Στέφανος να στέκεται δίπλα μου με ένα εχθρικό βλέμμα που έχει μέσα τόσο μίσος .

"Δεν με άφησες να σου εξηγήσω την κατάσταση και φιλάς τον πουστη μπροστά μου επίτηδες, μην με ξανά πλησιάσεις " λέει και αρχίζει και απομακρύνεται .

×Ο Αναρχικος×Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt