*ντριν ντριν *
Ε όχι πάλι ρε γαμω
προσπαθώ να βρω με το χέρι μου το τηλέφωνο για να δω ποιος με καλεί.
"Ισμηνη"
εμφανίζεται στον οθόνη του κινητού μου .
κατευθείαν το κλείνω.
άμα πιστεύουν ότι θα τους συγχωρήσω , να κάνουν όνειρα.
μπορεί να με πει κάποιος υπερβολική.
αλλά με έβλεπαν όλον αυτόν τον καιρό να κλαίω όλη την ώρα και να μην έχω όρεξη για τίποτα και το μόνο που έκανα ήταν να παίζουν θέατρο.
μήπως όμως πάει κάτι στραβά με την εγκυμοσύνη;
οχι , οχι όλα μια χαρά θα είναι , δεν χρειάζεται ούτε να ανησυχώ ούτε να πάρω τηλέφωνο.
πφφ ας πάω να φάω κάτι.
μμμ δεν με ενδιαφέρει κάτι από αυτά που έχει το ψυγείο.
ρε λες να πάρω κανένα πιτογυρο έτσι να γουστάρουμε;
και να θα πάρω πιτογυρο .
βσκ καλύτερα να πάω να το πάρω εγώ , γιατί αυτές τις μέρες δεν έχω βγει καθόλου από το σπίτι.
οπότε ευκαιρία.
...
είμαι στο δρόμο και κατευθύνομαι προς το σουβλατζιδικο.
είναι λίγο σκοτεινά και απομερα από την γειτονιά που έχω πάει.
για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα συναντήσω κανέναν γνωστό.
νιώθω όμως εδώ και ώρα ότι κάποιος με κοιτάζει, αλλά όσες φορές και αν έχω γυρίσει να κοιτάξω, τζίφος, δεν υπάρχει κανένας .
ανοίγω το κινητό μου για να μου ψιλό αποσπάσει την προσοχή αλλά ακόμα νιώθω το ίδιο πράγμα.
γυρνάω να ξανά κοιτάξω και βλέπω μια μαύρη φιγούρα να κρύβεται.
από εκεί που σκέφτηκα να πάω να κοιτάξω κατευθείαν άλλαξα γνώμη και συνέχισα να προχωράω προς την κατεύθυνση μου.
δεν θα γίνω εγώ σαν αυτές τις ηλιθιες από τα θρίλερ που πάνε και κοιτάνε τα πάντα και μετά ,τσουπ ο δολοφόνος.
άρχισα να ακούω γρήγορα βήματα και άρχισα και εγώ να επιταχυνω τον βηματισμό μου.
δεν πρόλαβα όμως, καθώς νιώθω κάποιος να με τραβάει από το χέρι και να με κολλάει στον τοίχο.
με το που ανοίγω τα μάτια μου βλέπω τον Νίκο.
τι στον πουτσο πάλι αυτός;
"πάλι ο στεφανουκος εχει παρτίδες μαζί ε; και τον είχα προειδοποιησει " μου λέει αλλά εγώ δεν πολυ δίνω σημασία καθώς από κοιτάω από πίσω του όπου εμφανίζονται κάτι άλλοι τυπαδες.
έρχονται και κάθονται από δίπλα του και με κοιτάνε όλοι τους .
εγώ προσπαθώ να κάνω πιο πίσω αλλά δεν γίνεται καθώς είμαι ήδη στον τοίχο.
ο ένας με πιάνει από τον λαιμό και αρχίζει να πλησιάζει τα χείλια του στα δικά μου.
κατευθείαν του πιάνω το χέρι και του ρίχνω μια κλοτσιά στην ευαίσθητη περιοχή του.
αυτός τυλίγεται στα δύο.
"για να σε δούμε τώρα τσουλακι" λέει ο ένας από τα δεξιά και πέφτουν όλοι πάνω μου.
εγώ προσπαθώ να αμυνθω αλλά είναι πολλοί και μυώδες.
τότε με πιάνω ο Νίκος και πάει να μου κατεβάσει την φόρμα.
"ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ " ακούω κάποιον να λέει αλλά από τις ομιλίες των άλλων δεν μπορούσα να ακούσω καθαρά.
τότε με αφήνω κάτω και πάνε προς τα πάνω του.
όπως με αφήνουν πέφτω κάτω και χτυπάω με δίναμε το κεφάλι μου.
δεν έχω το κουράγιο να σηκωθώ και αρχίζω και βλέπω θολά.
λίγο πριν τα μάτια μου κλείσουν βλέπω τον Στέφανο να έχει ρίξει κάτω ήδη του 3 και να έρχεται προς την μεριά μου.
"στέφανε " λέω καθώς του πιάνω με το χέρι μου το μάγουλο του και μετά τα πάντα γύρω μου μαυρίζουν
ESTÁS LEYENDO
×Ο Αναρχικος×
Aventura-Η Αλέξια είναι ενα 17 χρονο κοριτσι οπου το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να ζήσει μια ζωή γεμάτη περιπέτεια και όχι μια μουντή ζωή χωρίς να κάνει τίποτα, όπως ζει τώρα -Στέφανος είναι ενα 19 χρόνο αγόρι ο οποίος ασχολείται με την αναρχία και δεν νο...