30.

7.7K 367 11
                                    

Medya: Cansu
Medya açılmıyorsa:

Medya: CansuMedya açılmıyorsa:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


06.03.2021
Metehan'ın ağzından...

"Evet arkadaşlar yarım saat mola!" diyen profesör dersi bitirmiş masasına ilerlemeye başlamıştı. Ben de elimdeki motoru masama bırakıp elimdeki eldivenleri çıkardım.

Okuduğum bölümden kaynaklı uçağın önemli yerlerinin küçük maketini işliyorduk. Bir uçağın parçası o kadar büyüktü ki masamıza sığmazdı.

Ders işleri kafamdan atıp cebimden telefonumu çıkardım ve Meva'yı arayıp telefonumu kulağıma dayadım. Telefonu kapalıydı. Ona arayacağımı söylemiştim, neden telefonu kapalıydı ki?

Korku ve endişe tüm bedenimi sardı. Masama bıraktığım eşyalarımı alıp garajdan çıktım ve onun amfisine yürümeye başladım. On dakikalık bir yürüyüşten sonra gelmiştim. Etrafa bakındığımda ondan hiçbir eserin olmadığını gördüm.

Mesaj kısmına girdim ve yazmaya başladım. Neden ellerim titriyordu?

"Nerdesin."

"Arıyorum açmıyorsun."

"Bir şey mi oldu?"

"O piç Cenk canını mı sıktı?"

Derin bir nefes aldım ve etrafıma bakındım, onun amfisinin olduğu binaya döndüğümde sabahki kızı gördüm. Meva'nın arkadaşıydı büyük ihtimalle. Koşar adımla kızın yanına gittim, beni fark ettiğinde olduğu yerde durdu ve nezaketen gülümsedi. Bir şey demesine kalmadan ben sessizliği bozmuştum.

"Meva'nın nerde olduğunu biliyor musun?" diye sorduğumda başını olumsuz anlamda salladı.

"Telefonunu açmıyor, büyük ihtimalle bir şeye kızıp telefonunu kapattı." dediğinde tek kaşım havalandı.

"Neye sinirlenmiş olabilir?"
Bilmiyorum anlamında omuzlarını silkti.

"Sen geldiğin için aşırı mutluydu, hiçbir şey canını sıkamazdı."
Başımı olumlu anlamda salladım.

"Son bir şey rica edebilir miyim?" diye sorduğumda memnuniyetle başını olumlu anlamda salladı.

"Tabii ki."

"Yurdun yerini ve kaçıncı katta olduğunu söyler misin?"

NUMARA HATASI ❦ 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin