24.

9.3K 407 18
                                    




21.02.2021

Sıkıca kapattığım gözlerimi açtım ve derin bir nefes aldım. Elimdeki uçlu kalemimi masaya bırakıp geriye yaslandım ve ellerimi saçlarımın arasından gezdirdim. Ellerimle saçlarımın diplerine ovalarken aklımdan Metehan'ı atmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Yapamıyordum ve onu düşünmekten soruları çözemiyordum.

"Yarım saattir aynı soruyu çözüyorsun Meva."

Bileğime geçirdiğim lastiği aldım ve saçlarımı tepeden gelişigüzel topladım, saçlarımı topladıktan sonra yanımdaki yatakta uzanmış Cansu'ya diktim bakışlarımı.

Trabzon'dan geleli yarım gün oluyordu. Uçaktan inmiş direkt yurda gelmiştim. Yurda gelmemle büyük bir kaos ortamı oluşmuştu. Trabzon'a ansızın gidişimi kimse tahmin etmiyordu, Cansu'da bunlardan bir tanesiydi.

Ben Trabzon'dayken bin kere aramış; mesajlar atmıştı ama ben hiçbirine bakamamış sadece iyi olduğum dair bir mesaj çekip atmıştım. Yaptığım saçmalıktan bir haberdim ama aklım o kadar karışık ve bulanıktı ki Metehan'ı düşünmekten hiçbir şey yapmıyordum.

Yurda geldiğimde iyi bir azar işittikten sonra her şeyi Cansu'ya anlatmış sonrasında yine bir azar işitmiştim. Yaptığım şeyin ne kadar tehlikeli olduğundan bahsetmiş sonrasında benimle empati kurmuştu.

"Sen bu çocuğa aşık olmuşsun Meva."

Aklımdan çıkmayan bir şey daha vardı, bu cümle. Bir Metehan bir de bu cümle. Cümle aklımda yankılandıkça yutkunmakta zorlanıyor nefes alış-verişlerim sıklaşıyordu.

"Meva beni dinlemiyor musun sen?

Daldığım dünyadan çıkıp bakışlarımı duvardan çektim ve yatakta bağdaş kurmuş Cansu'ya döndüm.

"Efendim?" diye sorunca gözleri kocaman oldu. Onu dinlememiştim ve üzülmüştü. Her zaman insanları kırıyordum ve bundan nefret ediyordum. Oysa amacım kalp kırmak değildi.

"Özür dilerim Cansu." dedim ve devam ettim. "Kafam aşırı dolu."

Burukça gülümsedi ve bana doğru eğilip omzumu sıvazladı. Halimi anlamış ve bana kırılmamıştı. Gülümsedim ve elimi elinin üzerine koydum. Buz gibi ellerim onun sıcak eline değince içimin ürperdiğini hissettim. Üşüdüğümü şimdi idrak ediyordum.

"Ne zaman gideceksin Cenk'in yanına."
Cansu'nun sorduğu soru karşısında istemsizce kaşlarım çatıldı. O şerefsizin ismini duyunca bile sinirleniyordum. Hala nasıl böyle bir şey yaptığını sorguluyordum ve daha da sinirleniyordum.

"Sence ne zaman gitmeliyim Cansu?"

Bilmiyorum anlamında bir bakış attı ve duvara yaslandı.

"Gidip ne yapacaksın ki?"

"Hesap soracağım ve Metehan'a yaptığını yapacağım." deyince gözleri kocaman oldu.

"Ne yani onu mu bıçaklayacaksın?" birden kahkaha atmaya başladım. Verdiği tepkiler komikti ve şu an bile gülmeme neden oluyordu.

"Psikopat mısın kızım ne gülüyorsun? Cevap versene!"deyince daha çok gülmeye başladım, ellerimle karnımı tutuyordum. Gülmekten karnım çatlayacaktı neredeyse.

"Ah! delirdi bu!"
Derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Gözlerimden akan yaşları elimin tersiyle silip sakinleştim.

"Kızım sen beni gülmekten öldürmek mi istiyorsun?" diye sorduğumda bana tip tip bakmaya başladı.

"Sen gerçekten delirdin ha. Ne yani gidip gerçekten onu bıçaklayacak mısın?" başımı hayır anlamında salladım.

"Ölmesine izin verip acı çekmeden rahata ermesine izin verir miyim sanıyorsun?" tek kaşını havaya kaldırdı ve diyeceğim şeyi merakla bekledi.

"Bulduğum video kayıtlarıyla hayatını zindan edeceğim."

NUMARA HATASI ❦ 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin