"Ali! Gebertecem lan seni!" diye isyan eden Mete'ye kahkaha atarak döndüm. Ali elindeki su tabancasıyla Mete'ye banyo yaptırmıştı. Cansu ile ben de kahkahalara boğulmuş onları izliyorduk.
"Rahat bırak beni şerefsiz!" diye bağıran Mete'ye daha çok güldük. İki çocuk gibi birbirleriyle uğraşmaları her şeyden daha güzeldi.
"Deli adamlar ya."
Cansu'nun bu benzetmesi beni daha çok güldürmüştü, ona döndüğümde Ali'ye gülümseyerek baktığını gördüm. Ben de gülümsedim, birbirlerinden hoşlandıkları apaçık ortadaydı ama ikisi de hiçbir adım atmıyorlardı."Aylar oldu tanışalı ama hala birbirinize açılanıyorsunuz." dediğimde gülen yüzü anından bana döndü ve gözler kocaman oldu. Gafil avlamıştım onu.
"Yani... şey..." dediğinde daha çok gülümsedim ve elimi omuzuna koydum. "Mutlu olmayı herkesten çok hak ediyorsun Cansu." dediğimde gülümsedi ve başını eğdi. Utanmıştı, onu böyle görmek hoşuma gitse de belli etmedim daha fazla utanmaması için.
"Ooo kızlar, ne konuşuyorsunuz?" diyen Ali'ye döndüğümüz de arsızca gülümseyip Cansu'ya bakarak konuştum.
"Cansu'nun aşk hayatından." dediğimde Mete ile gözlerimiz kesişti. Yapmaya çalıştığım şeyi anlamış o da gülüyordu.
Bakışlarımı Metehan'dan çekip Ali'ye çevirdiğimde Gülen yüzü soldu.
"Nasıl yan-" demesine kalmadan Cansu ayağa kalktı, tam Ali'nin karşısından duruyordu.
"Ben senden çok ama çok hoşlanıyorum Ali."
Oh be! Diyen iç sesimi susturdum ve gururlu bir anne edasıyla gülümsedim.
Ali tam ağzını açmış bir şey diyecekken Cansu, çantasını alıp bir koşu yanımızdan uzaklaştı. Tam ben de çantamı alıp gidecekken Ali arkasından koşmaya başlayınca olduğum yerde durdum ve gülümseyerek arkalarından onları izledim.
Galiba başarmıştık!
Bir el omuzumda hissedince bakışlarımı onlardan çekip Mete'ye döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu, o da çok sevinmişti.
"Baş başa kaldığımıza göre, sevgilim." deyince yanaklarımın kızardığını hissettim.
Birbirimizin hayatına renk kattığımızdan beri her şey daha güzelleşmişti sanki. Hayır hayır! Her şey çok güzeldi.
Tanışalı aylar oluyordu ve yeni sevgili olmuştuk. Sevgimiz ve sevgimiz ilk haline nazaran daha fazlaydı, onun sevgisi bana fazlaydı. Ne yaptım da bu adamı hak ettim? Diye düşünüyorum hep. Bu adam beni yaşamın olduğuna inandırmıştı, sebep vermişti.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp dikkatimi Mete'ye verdim.
"Benim gördüğüm gibi kendini görseydin Meva, bu kadar saf ve güzel olduğun İçin kendine lanetler okurdun."
Gülümseyerek vücudumu ona döndürdüğümde tek kaşımı havaya kaldırdım.
"Güzelliğime neden lanet okuyayayım?" Şakasına sorduğum bu şeyden sonra, elini saçlarımın üzerine koyup yavaşça okşamaya başladı.
"Bütün kızların güzelliğini çalmış gibisin ve bu güzellik benim yanımda olduğu İçin çok şanslı hissediyorum." dediğinde gülümsedim ve başımı göğsüne yasladım. Kokusunu içime çektim, ölene denk unutmamak İçin. Bu hareketimden sonra gülmesini işittim. Huzur bulmuştum adeta.
"Ben senden nasıl ayrılacağım ki?" diye fısıldadığında korkuyla geri çekildim. Sorgu dolu bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde gözleri buğuluydu.
"Nereye giriyorsun Metehan?" diye sorduğumda bakışlarını kaçırdı. Bir şey vardı, canımı sıkacak bir şeye benziyordu.
Ellerimi kaldırıp yüzüne yerleştirip bana bakmasını sağladım. Gözleri gözlerime değince içimde bir yerlerde fırtınanın koptuğunu hissettim.
"Söyler misin Mete?"
"Beni orduevine, göreve çağırıyorlar." dediğinde ellerim yüzünü terk etti. Hissettiğim şey kötü değildi, vatanı İçin çağrılması beni üzmezdi. Üzemezdi.
"Korkma ama, bir görev sadece. Oralı olduğum İçin komutan beni seçti. Hem sever beni, o yüzden özellikle beni seçmiş. Eğer bu görevden sonra istersem asker olarak devam edebilirmişim." dediğinde gülümsedim.
Düşen ellerimi kaldırıp yüzüne tekrardan yerleştirdim. Ne ara aktığını bilmediğim yaşlarından yavaşça öptüm. Her zerresini, her parçasını.
Bunu yaparken o da gözlerini kapatmış ellerini sıkıca belime yerleştirmişti.
Dudaklarımı yavaşça teninden çektim. Tekrardan gözlerimiz buluştu.
"Vatan sağ olsun Metehan." dedim ve başımı göğsüne koyup sıkıca gözlerimi kapattım.
~~
evet biliyorum çok ama çok beklediniz. Ne kadar özür dilesem azdır. Bölümler vardı, yazıyordum ama olmuyordu beğenmiyordum. Şu an ne kadar iyidir bilmiyorum ama en iyisini yapmaya çalışıyorum. Dersler sınavlar hayat bilmem ne sadece bildirimlere bakabiliyorum.
Sizden ricam bana kızmamanız 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NUMARA HATASI ❦ 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔
Novela Juvenil[𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤*] [14.09.21] "Bazı hatalar güzel nedenlere sebep olabilir." Sadece nefretimi kusmak için tekrardan ona yazmıştım, ona yazdığımı düşünerek başka birisine yazdığımı nereden bilebilirdim ki? Gerçek aşkı bulduğumu nereden anlayabi...