EEE

494 55 5
                                    

- Rám és a tökéletes munkámra! - Emelte meg kissé pezsgős poharát Jungwon egy játékos mosollyal az arcán, amit Jay ugyan úgy követett.

Vacsorázni voltak elvégre még így is sok mindent át kellett beszélniük és amúgy sem volt még olyan késő este, ráértek még bőven. Jay viszont nem éppen volt a legnyugodtabb hiszen bár évek óta ismeri Jungwont, könnyen megindulhat újabb pletyka arról, hogy a modelljeivel tölti az éjszakát, ami tulajdonképpen csak egyszer történt meg. Akkor is egy omegával votl dolga aki az eset után ott is hagyta az ügynökséget, szóval csak egy kisebb botrányt akart okozni Jay-nek, de pont az ellenkezője lett, ő sérült az esettől. Nem ez volt az első eset, hogy ilyet tett, csak most bukott le vele.

Ha most indulna meg ilyen pletyka kettőjükről, akkor könnyebb dolga lenne, az internetnek hála már rég kiderült róluk, hogy ismerik egymást évek óta.

- Nem gondoltam volna, hogy csak így fel fogsz bukkanni megint. - Vallotta be Jay miután ivott egy kortyot a pezsgőjéből és nekilátott kisebb falatokra felvágni a húst. - Bár az egyik bemutatón láttalak, még intettem is, de nem reagáltál semmit.

- Az előző helyemen igen szigorú szabályok voltak, nem köszönhettem csak úgy bárkinek. Sőt még a barátkozás sem volt megengedett.

- Nem gondoltad volna, hogy ez egy red flag?

- Színtévesztő vagyok, bocsi. - Vontam meg a vállait Jungwon, míg Jay csak mosolyogva megrázta a fejét. - Amúgy sem volt olyan vészes, kifejezetten jól alkalmazkodtam hozzá és nem kellett kamu barátokkal körbevennem magam.

- Ez mondjuk egy érthető indok. Nos itt szabad vagy, de azért ne bízz meg mindenkiben. És ha plasztikáztatni akarod bármidet is már most le is mondhatsz róla, így vagy tökéletes!

- Persze, hogy tökéletes vagyok, meg se fordult a fejemben, hogy valami baj lenne velem. Elvégre nézz csak rám! Cuki vagyok és szexi.

És Jungwon észre sem vette, hogy Jay egyet értett vele, az alfa pedig észre sem vette, hogy egész éjjel flörtölt az omegával. Kívülről már megint olyanok voltak, mint egy pár.

Nem változott meg közöttük aznap este semmi, nem ezért aludtak Jay otthonában, de nem akarta, hogy Jungwon egyedül menjen haza inkább vagy a sofőrjével elvégre ki tudja, hogy mit tennének egy részeges omegával. Jobbnak látta, ha Wonie inkább az ő lakásában száll meg, elvégre van vendég szobája bőven jut neki hely. Az egyetlen aggasztó ok a még ott maradt lány omega illata lehetett, de Jungwon nem tette szóvá, így Jay sem foglalkozott vele különösebben.

Könnyű első napja volt és szerencsére mindenkivel jól kijött a fotózáson, ha pedig találkozott valakivel a folyosón, illedelmesen meghajolt, fontos volt neki, hogy az első benyomása jó legyen. A fotós pedig egyenesen imádta, régen dolgozott már együtt ilyen jó modellel.

Egyelőre tökéletes kezdés volt.
Ez persze nem zárta ki, hogy másnap reggel ne szúrkálódjon Jay-el a házban érzett omega illatával, amit az alfa csak szemforgatásokkal díjazott és többször is próbálta leinteni, de persze ez mit sem ért.

Jungwon jól szórakozott rajta, a kedvét pedig nem akarta elrontani.

Hisz' olyan szép volt amikor mosolygott.

RASPBERRY | JAYWON ✓Место, где живут истории. Откройте их для себя