- Mi lenne ha adnál is végre valami munkát? - Követte az irodába Jay-t az omega eléggé felbőszülve elvégre az előző hónapban egyetlen egy munkát sem kapott és kezdett türelmetlen lenni, valamint biztos volt abban, hogy azért nem kap, mert az alfa dühös rá. - Tudom, hogy teli vagy velük, a többiek mind erről beszélnek, szóval jó lenne ha nekem is adnál valamit! Tudod, hogy jó modell vagyok, bármit meg tudok csinálni!
- Halgass már el egy kicsit! - Fordult végre vele szembe Jay, mire Jungwon gúnyosan elmosolyodott és helyet foglalt az egyik székben, ezzel kikerülve az alfát, aki csak sóhajtva a helyére sétált és ő is helyet foglalt, majd csak csendben nézte az omegát aki ártatlanul pislogott rá, bevetve őzike szemeit, tudván, hogy az alfa sosem tud ellenállni neki és ez most is bevált, csak egy kicsit másképp mint ahogy azt tervezte.
Jay felállt a helyéről és az ajtóhoz sétálva becsukta azt, majd visszament és ismételten helyet foglalt, lábait kisebb terpeszben hagyva, míg az omega szemeibe nézett, Jungwon-nak pedig nyelnie kellett egyet, hiszen megérezte a változást az alfa illatában és kissé tartott attól, hogy éppen rut időszakban zaklatja Jay-t, de tisztában volt azzal, hogy ha most megpróbálna elmenni, valószínűleg csak az ajtóig vagy még addig sem jutna. Nem akarja megint látni, ahogy a belső farkasa elő jön, a vér is megfagy az ereiben tőle.
- Miért zártad be?
- Gondoltam nem akarod, hogy mások is megtudják mi történik itt az irodámban. - Vette lazábbra a nyakkendőjét, amit Jungwon ismételten csak elragadtatva nézett végig, visszagondolva az esküvő éjszakájára amitől el is pirult és hirtelen úgy érezte sokkal melegebb van. - Gyere ide.
- Jay, ha meg akarsz erőszakolni, akkor azt köszi, de kihagyom... Megrémisztesz.
- Ne aggódj, adok választási lehetőség, soha semmit nem kényszerítek senkire. - Biztosította róla az omegát, aki lassan és továbbra is vonakodva, de felkelt a székből és megkerülve az asztalt Jay-hez lépett, aki ezzel felé is fordult és végigmérte egykori legjobb barátját. - Térdre.
- Mi?
- Talán nem akarod?
- Figyelj én szívesen térdelek előtted bármikor, de ma nem megy. Ez egy Gucci nadrág!
- Végre adok neked egy lehetőséget és te a nadrágod miatt aggódsz? - Vonta fel az egyik szemöldökét, mire Jungwon csak bólintott egyet és értetlenül nézett az alfára.
- Még szép, most van rajtam először! Legyél őszinte. A rut ciklusod alatt vagy?
- Azt hiszed lefeküdnék veled ha nem lenne ez? Teljesen mindegy, hogy milyen omega van velem amíg a hasznomra válhat. Ha te nemet mondasz, akkor keresek mást, ennyire egyszerű.
- Woah... Hát te aztán tudod, hogy miként sérts meg valakit. - Pillantott fel, hogy ne adjon utat az érzelmeinek, majd egy mosolyt magára erőltetve újra Jay-re nézett. - Oké, kihasználhatsz amikor csak kedved tartja, de nem vagyok hajlandó itt a munkahelyen csinálni. Vagy nálad vagy nálam. Így megfelel?
- Nekem aztán teljesen mindegy... - Vette fel a kulcsait, majd megragadva Jungwon karját megindult az ajtó felé. - Bár itt se tudta volna meg senki...
Igen, Jay-nek volt egy nem túl kellemes oldala, de általában csak akkor volt ilyen lekezelő és bunkó másokkal szemben amikor a rut ciklusa volt. Legtöbbször tudja magát kontrollálni, de ha előtte nem fekszik össze valakivel hetekig akkor nem tud mit kezdeni magával, onnantól kezdve csak az hajtja, hogy valakit ágyban tudhasson. Jungwon könnyű célpont volt neki, amúgy is erre hajt egy ideje, így hát úgy gondolta kihasználja a lehetőséget és remélhetőleg ezzel az omega vágyait is csillapítja, tehát ezzel is lekoptatja magáról.
Az persze nem tűnt fel neki ez idő alatt, hogy az omega már nem csak a szex miatt koslat utána, Jungwon-nak tényleg megtetszett volt legjobb barátja és szeretett volna egy kapcsolatot is megpróbálni vele, de az amit az irodájában mondott, eléggé összetörte. Nem akart gyengének tűnni előtte, azt pedig főleg nem akarta, hogy lássa mennyire rosszul esett neki amit mondott, tartott attól, hogy Jay rájönne ő ténylegesen érez iránta valamit, így inkább elfojtotta magában.
Hagyta neki, hogy kihasználja, nem ellenkezett egy pillanatig sem, habár fejben végig máshol volt. Jay többször is a tudtára adta, hogy nem akar tőle semmit, nem sok értelme lenne próbálkozni, ha pedig továbbra is ezt kell elviselnie akkor meg csak magának tesz rosszat. Szóval gondolkodott.
Még akkor is kattogott az agya, amikor az alfa már mély álomban feküdt mellette, míg ő csak semlegesen bámult a plafonra, testén több harapással, karmolással és foltokkal, amit Jay okozott neki, hiába kérte, hogy legyen óvatosabb. Nem volt magánál, de ez nem adott mentséget a számára. Azzal, hogy az omegát a lakására vitte, be az ágyába, már felelősséggel tartozott érte és még is bántotta közben. Jungwon nem haragudott rá. Nem tudott, elvégre szerette Jay-t, így csak tűrte.
Legszívesebben hazament volna, de az alfa megtiltotta neki, hogy elhagyja a házát amíg engedélyt nem ad rá. Maradnia kellett és el kellett viselnie mindent.
Jay szívesen elengedte volna, nem akart ilyen durva lenni vele, de hiába küzdött, nem tudott leállni.
Jungwon talán csak egy órára ha el tudott aludni a hajnali órákban, amikor is Jay felkelt és vetett rá egy pillantást. Látta mit tett vele, borzalmasan érezte magát miatta és nem akarta ennél is többször megtenni, így vett be a gyógyszeréből és inkább magára hagyta egy kicsit. Kávézott és cigizett egyet a teraszon, eltöltött egy kis időt a hideg levegőn, hogy felfrissüljön, de haszontalan volt. Újból érezte az erős késztetést és a levegőben lévő málna illat sem segített rajta.
- Jungwon... - Szólította meg miután visszasétált hozzá, az omega pedig csak összerezzent álmában. - Wonie, ébresztő... - Tűrte el a haját és megsimította az arcát, de Jungwon abban a pillanatban megragadta a kezét és álmából felriadva rémülten nézett rá.
- Fáradt vagyok hagyj békén...
- Megállapodtunk valamiben.
- És akkor nem aludhatok vagy mi van? Egész éjjel fent voltam, mert fájt mindenem miattad! - Mordult rá és hátatfordítva neki összehúzta magát, hogy visszaaludhasson, de Jay csak újból maga felé fordította.
- Csak egy omega vagy, tudd hol van a helyed! Nem mellesleg a főnököd vagyok, jobban át kéne gondolnod, hogy miként beszélsz velem.
- Igen, a főnököm vagy, meg egy kibaszott paraszt is, most pedig, hogy ezt megbeszéltük, aludnék.
- Kapsz még egy órát. Utána az sem érdekel, ha alszol, világos voltam?
- Mondhatni megnyugtató, hogy fenyegetsz...
YOU ARE READING
RASPBERRY | JAYWON ✓
FanfictionOMEGAVERSE (ORANGE és VANILLA c. könyveimhez kapcsolódik) ‼️RÖVIDEK‼️ Arra az esetre ha a másik két könyvemmel elakadnék és vissza kéne rázkódnom az írásba‼️ Jay egy modell ügynökség elnöke Jungwon pedig a legújabb modell náluk, akivel nem mellesleg...