Jungwon tökéletes volt a kifutón, mindenki őt csodálta és egy másodperc sem tudott eltelni két vaku ideje között, a fotósok szinte megőrültek érte. Az omega nem szerette a ruháját igazából már várta, hogy levehesse magáról, ennek ellenére senki nem mondta volna meg róla, hogy mit is gondol az öltözékéről. Tudta, hogy főként neki kell eladnia ezt a ruhát, így hát tette amit tennie kell elvégre ezért fizetik, neki úgy sem kell többször hordania.
A farkas meg persze éhes szemekkel nézte végig minden egyes kis mozdulatát, ki tudja miféle gondolatokkal a fejében. Jungwon csodálatos volt abban a ruhában a gond csak az volt, hogy innentől kezdve Jay fejében már csak egy dolog járt...
After party.
Tökéletes arra, hogy becserkéssze az omegát, de valaki mindig megtalálta őt vagy Jungwont és bizony kedvesnek kell lenniük, így nem rázhatták le őket csak úgy. Pedig a farkas legszívesebben mindenkit félrelökött volna, hogy az omegát magával ráncigálja és kedvére szórakozzon vele, de visszafogta magát.- Jay! - Ismerős hang volt, így felé fordult ezzel szembetalálva magát Heeseung-al aki különös módon nem volt hivatott az eseményre még is itt volt, a farkas pedig nem tudta, hogy miért. - Szép kis bemutató volt! Nem gondoltam volna, hogy újra együtt fogtok dologzni Jungwon-nal azok után ami történt.
- Felnőttek vagyunk, meg tudjuk beszélni a dolgokat és őszintén bánom amit vele tettem, így hát most szeretném jóvá tenni.
- Igazán rendes tőled. - Mosolygott rá kissé hamisan és tekintetével megkereste az omegát a tömegben. - Igen népszerű lett az alfák körében. Főleg most, hogy már nem olyan kis visszahúzódó és ártatlan. Még jó, hogy nem voltatok együtt, akkor biztos nehéz lenne végignézni ahogy más alfák flörtölnek vele.
- Mit akarsz elérni Heeseung? - Nem volt bolond, átlátott rajta és nem tetszett neki, hogy a másik alfa ellenséges volt vele szemben elvégre ez csak megnehezíti a dolgát abban, hogy Wonie-t ellene fordítsa.
- Semmit. Csak figyeltem az elmúlt fél órában, hogy miként nézel Jungwonra és gondoltam szólok, hogy igen egyértelműek a gondolataid. Minden az arcodra van írva.
- Nem tudom miről beszélsz.
- Na persze. De csak, hogy tudd... Legutóbb sem lett semmi jó abból, hogy ti dugtatok.
- Nem felejtettem el... És ne aggódj egy ujjal sem nyúlok hozzá.
Tartóztatta magát és igen jól ment neki, tényleg mindent megtett, hogy elterelje a gondolatait az omegáról hiába voltak csábítóak.
Még nem volt itt az ideje, így nem tehetett semmit.
Az éjszaka folyamán rengeteg emberrel beszélgetett és fényképeszkedett, emellett modelljeivel is egyenként készített fotókat beleértve természetesen Jungwont is, aki a kép erejéig a farkashoz hozzásimulva pózolt immáron kissé becsiccsentve, hiszen így is rengetegen kínálták itallal, muszáj volt elfogadni párat.
Jay innentől kezdve különösen odafigyelt rá és támaszt nyújtott neki amikor csak kellett elvégre nem volt könnyű dolga egy lassan járásképtelen omegával.
Jungwon nem okozott jelenetet, szimplán jókedvű volt az alkoholtól és mindenen nevetett, csak a koordinációjával voltak gondok és az egyensúlyával. A farkas nagy nehezen, de leültette egy székbe és hívni kezdte a sofőrjét aki perceken belül meg is érkezett, így az omegával együtt távozott az after party-ról, mit sem sejtve arról, hogy a róluk készült képek a következő nap újabb pletykát indítanak róluk.
Otthon az omegát a fürdőkádba helyezte és megengedve a hidegvizet arconlocsolta vele, mire az eddig kómás Jungwon most teljesen felébredt és meglepődve nézett körbe, hogy még is mikor és hogyan jutott oda ahol van.
- Ne igyál ha nem bírod az alkoholt. - Jegyezte meg Jay és kisegítette Jungwont a kádból, majd adott neki egy törülközőt és tiszta ruhát keresett neki. A szekrényében volt pár régebbi amiben nyugodtan aludhatott, így azokat vitte oda neki, véletlen besétálva hozzá amikor meztelenre vetkőzött. Az omega eltakarta magát a törülközővel, de egy kis ideig még így is csak némán pislogtak egymásra. - Bocsánat. - Azzal fordult is volna ki, de Jungwon megragadta a kezénél.
- Maradj! Vagy is hát... Mi lenne ha velem fürdenél?
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne... Amúgy sem vagyunk egy pár, hogy ilyeneket csináljunk.
- Kérlek...
- És ha csak bent maradok? Az elég? - Jungwon tudta, hogy nem tudja rávenni, így csak bólintott egyet, Jay pedig lerakta a ruháit a szekrényre, ő maga pedig felült rá és úgy várakozott az omegára aki csak szégyenlősen leengedte maga elől a törülközőt és elkezdte megengedni magának a kád vizet.
Pár perc múlva beült és hátradőlt egy nagy sóhaj közepette, behunyva szemeit és csak élvezte a meleg vizet, hogy végre lazíthat egy kicsit.
- Ha tehetnéd visszamennél a sulis időkbe? Újra tininek lenni és szórakozni?
- Nem biztos... Rajtatok kívül semmi jó nem volt abban a korszakban.
- Ha elmondtad volna hamarabb a többieknek talán segíthettünk volna...
- Az apám volt, nyilván máshogy láttam a dolgokat, sosem fordultam volna ellene. Ez is hozzájárult ahhoz, hogy ki vagyok most.
- De megváltoztál...
- Változnak az emberek Jungwon.
- De nem így.
...tudja?
VOCÊ ESTÁ LENDO
RASPBERRY | JAYWON ✓
FanficOMEGAVERSE (ORANGE és VANILLA c. könyveimhez kapcsolódik) ‼️RÖVIDEK‼️ Arra az esetre ha a másik két könyvemmel elakadnék és vissza kéne rázkódnom az írásba‼️ Jay egy modell ügynökség elnöke Jungwon pedig a legújabb modell náluk, akivel nem mellesleg...