Haszontalan volt, nem tudott egyszerűen mit tenni ami bevállhatott volna Jay-en, bár nem is ment el messzire elvégre a barátságukat nem akarta tönkretenni csak azért, hogy bizonyítsa magát. Persze arról korántsem tudott, hogy az alfa csak az önuralomnak köszönheti, hogy nem tett semmit, na meg annak, hogy legjobb barátja produkálta mindezt. Ha egy ismeretlen omega lett volna, már lecsapott volna az ajánlatra és valószínűleg már rég a lakásán lennének, de így csak unottan pislogott rá.
Jungwon-nak többet kellett tanulnia, így Sunoo aztán kérésre mindent megtanított neki. Ismerte Jay-t, egyszer már el tudta csábítani, így pontosan fel tudta készíteni Jungwont, hogy mire számítson és mit tegyen. Az esküvő itt volt a nyakukon és bizony Sunoo már meg is súgta a többieknek, hogy valami bizonyára lesz a két jómadár között, így tartsák őket szemmel vagy ha kell, akkor tereljék őket egymáshoz, mert mostanában elég sokat civakodnak.
Úgy érezte jó munkát végzett és még el is morzsolt egy hamis könnycseppet tanítványa láttán, annyira büszke volt rá. Innentől kezdve már csak egymásra kell találniuk. Meg inniuk kell egy kicsit, hogy legalább nyitottak legyenek egymásra és ne azzal áltassák magukat, hogy csak legjobb barátok. Egy csókot akar látni köztük, ez minden.
Az esküvő rendben volt, szerencsére minden terv szerint ment és amint az kiderült Heeseung még apa is lesz, így aztán dupla öröm volt. Jake és Sunghoon is megjelent és bár eleinte tartottak attól, hogy mi lesz ha találkoznak, nem történt semmi ami miatt aggódniuk kellett volna. Ismét egymásra találtak és még le is léptek közösen, így tényleg fölöslegesen izgultak kettejük miatt.
Innentől kezdve pedig már csak a szórakozás volt vissza nekik hiszen ünnepelni kellett.
Meg is volt a hangulat, mindenki remekül érezte magát, egyedül Sunoo volt az aki folyamatosan azon dolgozott, hogy Jay és Jungwon közelebb kerüljön egymáshoz, így neki nem is jutott sok a szórakozás részből, de nem is igazán bánta, neki amúgy is minden nap egy buli, ezzel igazán nem veszít semmit. Heeseung észrevette, hogy egy ideje csak fel s alá járkál, folyamatosan figyelve őket, így inkább csak összeszedte a kis csapatot az egyik asztal köré, hogy ott beszélgessenek mivel előbb vagy utóbb, de Jay és Jungwon is csatlakozni fog hozzájuk.
És igaza is volt, hamar felbukkantak mindketten, onnantól kezdve pedig mindenki arra várt, hogy történjen valami.
Jay, ahogy az ingujja fel volt tűrve és éppen a nyakkendőjét vette lazábbra míg nevetve végignézett a társaságon, de ahogy a tekintete Jungwonra tért, eltűnt a mosolya és alaposan felmérte magának az omegát.Szép volt, tökéletes alakkal, nem mellesleg okosnak és aranyosnak találta őt.Életében most először érezte úgy igazán, hogy szüksége van egy omegára.
Arra az egy málna illatú omegára aki évek óta a legjobb barátja.
És ez az omega pont ugyan úgy vágyott az alfára, még akkor is, ha volt némi aggodalma a dologgal kapcsolatban.
De még is mit számít az a sok aggodalom, ha a következő pillanatban már csak arra eszmél fel, hogy az alfa - immáron a lakásán - mindent lesöpör az asztalról és az omegát ülteti oda, lábait szétfeszítve, hogy közéjük férjen és vadul kapjon utána, hevesen végig csókolva az omega minden egyes porcikáját.
Nem akart sokat vacskolni, de az omega kérésére újból felkapta és a szobájába cipelte, ahol aztán az ágyára helyezte és ott folytatta tovább.
Komolyan azt hitted, hogy részletezni fogom? Ez most nem az a könyv.
Jungwon nem emlékezett sokra abból, hogy miként is jutottak el Jay lakására, de a dolgok közepette teljesen magához tért, addigra viszont már nem volt visszaút. Fájt neki, sírt is közben, de csak úgy, hogy az alfa ne tudja meg, puszta néma könnyek voltak semmi más.
Jay pedig bármennyire is vallotta magát józannak aznap este, minden ami megmaradt neki azaz, hogy valakivel remek estélye volt és végre levezethette a feszültségét valakin, még ha nem is igazán bánt vele kegyes kézzel.
Ő volt az első aki felkelt kettejük közül és bár egy békés reggelt akart magának, amint megérezte a saját és málna illatát keveredni, szinte egy pillanat alatt teljesen magához tért és a mellette fekvő személyre nézett, aki ténylegesen Jungwon volt és nem csak beképzelte magának. Nem látott belőle sokat a takaró miatt, de még így is jól lehetett látni a szétharapdált testét és az egyéb általa okozott foltokat. Jay-nek még is csak egy valami járt a fejében.
Ezt elbasztam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASPBERRY | JAYWON ✓
Hayran KurguOMEGAVERSE (ORANGE és VANILLA c. könyveimhez kapcsolódik) ‼️RÖVIDEK‼️ Arra az esetre ha a másik két könyvemmel elakadnék és vissza kéne rázkódnom az írásba‼️ Jay egy modell ügynökség elnöke Jungwon pedig a legújabb modell náluk, akivel nem mellesleg...