- Szarul nézel ki... - Jegyezte meg a beszélgetés közepén Sunoo, mire Jungwon csak unottan pislogott rá. - Már bocsánat, de tényleg. Nagyon összevesztetek?- Hát felmondtam nála szóval igen.
- Bolondok vagytok mindketten. De főleg Jay. - Rázta meg a fejét és agyalni kezdett valamin, Jungwon viszont már most leintette.
- Ne is gondolj ki semmit, most egy ideig nem akarom látni.
- Hát jó, ha te mondod. Egyébként híreim vannak!
- Ugye nem vagy terhes?
- Isten őrizz! Nem is rólam van szó, de ne mondd el neki, hogy tudsz róla vagy hogy láttam őket.
- Jó, de miről beszélsz?
- Múlt éjjel láttam Nikit és Beomgyu hyung lányát együtt, próbáltak lejutni egymás torkán, kissé undi volt, de lebukott a kis mocsok!
- Te jó ég, él még? Ma még nem küldte el, hogy ismét jól néz ki, kezdek aggódni érte. - Vette elő a telefonját és gyorsan megnézte az üzeneteit amik között Niki is szerepelt. - Oké, elküldte, még él.
- Nyugi, nem lesz semmi baja. Amúgy mit csinálsz ma este?
- A nagynéném gyerekeire vigyázok, nem a legjobb program, de valakinek ezt is meg kell csinálnia. Este max leülök valami sorozatot nézni amíg alszanak.
- Pedig bulizhattunk volna, de akkor mindegy majd máskor. Majd írok Hanse-nak, hogy átmegyek hozzá.
- Együtt vagytok már?
- Nem, a buli óta nem kérdezte meg, nekem pedig kell még egy kis idő. - Nyitotta meg ő is az üzeneteit és mosolyogva írt az alfának. - De egyébként nem elég idősek már a gyerekei?
- Anya és közte tizenöt év van, szóval a gyerekei még kicsik. Az egyik még csak két éves.
- Az szívás... Mármint maga egy gyerek is az, de egy két éves. Biztos, hogy nem lesz gyerekem. Pénz és idő pazarlás, nem beszélve arról, hogy le kéne mondanom a saját életemről. Nem értem egyesek miért akarnak egy mini változatot magukból.
- Én se akarok nyugodj meg. Elég az is, hogy néha vigyáznom kell rájuk. - Ő is panaszkodott róluk egy sort, így Sunoo kihasználva azt, hogy nem igazán figyel rá megbeszélte Jay-el, hogy ő is átmegy és vigyáz a gyerekekre, nem mellesleg megbeszéli Jungwon-nal is a dolgokat. Fárasztó volt már számára is ez a játszma amit évek óta csinálnak, főleg most, hogy Wonie nyílt lapokkal játszik.
Jungwon egy ideig el volt a gyerekekkel, hiába nem szerette őket. Játszott velük, segített nekik a leckében ha kellett, viszont arra nem számított, hogy valaki csengetni fog és az alfa ott fog állni az ajtóban. Rá akarta csapni az ajtót, de Jay megállította és beengedte magát, míg Jungwon csak összefonta a karjait maga előtt és alaposan felmérte magának. Nem akart veszekedni a gyerekek előtt, nem kell nekik traumát okozni, a kicsi meg úgy is sírni kezdene és nem akar fejfájást.
Tehát beengedte és úgy tett mintha nem zavarná egy pillanatig sem. Bemutatta őt a gyerekeknek is és együtt segítettek nekik. Fürdés idején Jungwon volt a gyerekekkel, míg Jay a vacsorát intézte és megterített az asztalnál.
Váltottak pár szót semleges dolgokról, úgy tettek mintha minden rendben lett volna köztük, míg a gyerekek ébren voltak, majd miután Jungwon visszatért csak csendben néztek egymásra.
- Sunoo mondta, hogy mit csinálok ma este, igaz?
- Igen, de amúgy is felkerestelek volna. Szeretném megbeszélni a dolgokat. - Fogta meg a kezét és a kanapéhoz húzta, hogy le tudjanak ülni oda és kényelmesen meg tudják beszélni a problémáikat. - Először is, nagyon sajnálom amit veled tettem, nem akartalak bántani... Semmilyen módon.
- Ezt nehezen tudom elhinni.
- Jungwon, szívem... - Simította meg óvatosan az arcát míg végig a szemeibe nézett. - Tudod jól, hogy szeretlek... Mindig is tudtad, nem igaz? - Vezette át tekintetét az ajkaira, szándékosan elidőzve rajtuk, majd újra a szemeibe pillantott, Jungwon-nak pedig muszáj volt nyelnie egyet. - Tudom mindig azzal jöttem, hogy nem akarom tönkretenni a barátságunkat, de túl sokszor gondoltam ránk sokkal többként... Fogalmad sincs, hogy mennyire nehéz visszafognom magam ennyi éven keresztül. - Hajolt közelebb hozzá olyannyira, hogy csak egy apró kis mozdulatába kerüljön megcsókolnia az omegát.
- Szeretném elhinni, hogy szeretsz, de nem megy...
- Szeretném bebizonyítani, hogy igazat mondok. Csak egy esélyt adj kérlek...
- Talán átgondolom... De most csendben kell lennünk. - Húzta magához egy csókra, amit rögtön újabb és újabb követett, mígnem Jay ölébe mászott.
Forró volt a hangulat közöttük és Jungwon úgy gondolta, ha Jay kihasználhatja őt akkor ő is megteheti vele.
Nem zavartatta különösebben, hogy a nagynénje lakásán van, ha ilyen hangulatban volt - már pedig bejött neki az alfa hízelgése - akkor muszáj volt kezdeni vele valamit, a gyerekek pedig már amúgy is aludtak. Eddig sosem diktálta ő a tempót, most először volt rá esélye, tekintve, hogy az ölében ült, de legalább most nem csak Jay élvezte.
Igen, azt hitték, hogy a gyerekek alszanak, csak hogy;
- Jungwon hyung nem tudok aludni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASPBERRY | JAYWON ✓
Hayran KurguOMEGAVERSE (ORANGE és VANILLA c. könyveimhez kapcsolódik) ‼️RÖVIDEK‼️ Arra az esetre ha a másik két könyvemmel elakadnék és vissza kéne rázkódnom az írásba‼️ Jay egy modell ügynökség elnöke Jungwon pedig a legújabb modell náluk, akivel nem mellesleg...