JJJ

374 45 14
                                    

- Akkor Jay-re akarsz hajtani, de ő csak barát akar maradni továbbra is? - Összegezte Sunghoon, miután másnap Jungwon, Sunoo és ő beültek egy közös ebédre. - Egyáltalán mikor lettek iránta érzéseid? Én azt hittem mindketten ragaszkodtok a legjobb barát címhez.

- Nincsenek is érzéseim iránta, szeretem, mint barátot, de ennyi. Ettől függetlenül én is simán lehetnék az ágyasa és akkor nem kéne minden fűvel fával összebújnia.

- És mi van veled és Jake-kel? - Kérdezett rá Sunoo, mire Jungwon is kíváncsian pillantott omega társukra, aki csak lejjebb húzva garbóját megmutatta nekik a jelölést.

- Már hazament, de azt mondta, hogy ha újra meg akarom próbálni akkor hívjam fel... Szóval majd ha leszállt a gépem, megcsörgetem.

- Odamész hozzá? - Döbbentek le mindketten, mire Hoon csak bólintott egyet, a két omega pedig egyből rávetették magukat, hogy jól megölelgessék és gratuláljanak nekik, elvégre a kedvenc párosukról van szó akik igen sokat szenvedtek a kapcsolatuk miatt, de úgy tűnik rendbe jött minden.

- Ne nézzetek oda túl feltünően, de Jay és a barátai éppen most jöttek be. - Informálta őket Sunghoon, mire a két omega persze egyből odakapta a fejét és végigmérték az egész társaságot, majd csak összenéztek és pusztán tekintettel megbeszélték, hogy ők hárman amúgy is túl exklúzívak ahhoz a társasághoz.

Persze Jay is kiszúrta a három omegát, többek között már csak azért is, mert amint belépett az étterembe, megérezte a málna erős illatát, így egy pillanatra oda is nézett, hogy nem-e zaklatja őt egy alfa, de csak Sunoo és Sunghoon volt vele.

Elvolt a saját kis társaságával, végre volt ideje amit a barátaira tudott szánni, ha már eddig minden ilyen alkalmat Jungwonra fordított. Tudtak róla a többiek, így amint észrevették, hogy valami baja van Jay-nek rögtön megkérdezték, hogy itt van-e az omega és miután kaptak némi információt arról, hogy melyikőjük is az, alaposan megnézték maguknak és megbeszélték, hogy mit gondolnak róla. Jay nem szólt semmit, még akkor sem amikor a barátai nem éppen tartották megfelelőnek hozzá, egyedül akkor szólt rájuk amikor viccelődni kezdtek azzal, hogy miket tennének meg egy hozzá hasonló omegával.

Voltak határok és ezeket éppen készülték átlépni a barátai, így jól érthetően ismét meg kellett húzni őket.

Azóta nem beszélt Jungwon-nal és bármennyire is hiányzott neki az omega társasága, muszáj volt eltávolodnia tőle egy kicsit, mert jelen helyzetben úgy érezte félreértette a szándékait és többet látott bele, ő pedig nem ezt akarta. Persze ő is hibázott, jobban is odafigyelhetett volna arra, hogy mennyit iszik, de az volt az első és utolsó, hogy ilyen történt.

- Nem is mondtad, hogy a kicsike még más omegákkal is szívesen összemelegedik.

Igen, Jay egyik barátja továbbra is szemmel tartotta őket - bár csak Sunoo miatt -, arra viszont nem számított, hogy az általa kiszemelt omega ilyen módon közeledne a másikhoz. Ők persze ezt nem tudták, de Sunoo valójában csak most is játszotta magát, kellett a műsor, hogy felkeltse a másik asztal figyelmét, így hát ő és Jungwon hízelegni kezdtek egymásnak, míg Sunghoon csak jót mosolygott rajtuk, szemmel tartva a másik társaságot, akik bizony figyelték is a történéseket, egyedül Jay volt az aki továbbra sem nézett rájuk.

Az alfáknak be kellett vallanouk, élvezték a kis műsort, egészen addig amíg egyikük oda nem pofátlankodott hozzájuk, ezzel félbeszakítva őket, így három szempártól is kapott pár elítélő pillantást. Amint kinyitotta a száját, Sunghoon már le is csitította és a három omega egymás után sértette vérig az alfát amiért egyáltalán odamerészkedett hozzájuk. Persze, omegák, szépek és aranyosak, de ettől függetlenül egy pillanat alatt képesek voltak valakit már csak szavakkal is szétszedni és most is ez történt.

- Jay! - Tipegett be egy lány is és egyből az alfához sietett, így mindhárom omega odakapta a fejét és felmérték a helyzetet. Egy lány omegával egyikük sem számolt, ami igen nagy baj, mert Jay mindig is jobban preferálta a lányokat. Csinos volt, szép és úgy mozgott, mintha legalábbis ő uralná ezt a helyet. Omega volt, igen erős kisugárzással, amit Sunghoon egyből fel is ismert.

- Domináns omega... - Osztotta meg barátaival, mire szép lassan, de mindketten visszafordultak hozzá és csak tanácsot várva néztek Hoonra. - Nem tudom mennyire kattos, de ha ki akarsz állni ellene akkor csak óvatosan. Tudod, hogy bármeddig elmegyünk.

- Nem fogok harcolni Jay-ért. Sőt! Nem is érdekel, nem fogok futni utána, inkább kihasználom, hogy szép vagyok és fiatal, ismerkedek, randizok, élni fogom az életemet! Mikor indulsz Jake-hez?

- Majd holnap este.

- Remek! Akkor ma bulizunk.

- Hála az égnek, már másfél napja nem ittam! - Mosolyodott el magának Sunoo és gyorsan magához vett pár hús falatot. - Tudok is egy helyet, már ha van kedvetek medencés bulihoz.

- Persze, hogy van, milyen kérdés ez?

- Akkor ezt megbeszéltük, majd felszedlek titeket, okés? Ez lesz életetek legjobb éjszakája!

Vagy a legrosszabb, ezt nem tudhatják pontosan előre.

RASPBERRY | JAYWON ✓Where stories live. Discover now