- Rominnal? - Kérdezett rá arra az esetre ha rosszul hallotta volna, azonban Sunoo egy bólintással jelezte neki, hogy így igaz. Nem félt tőle, kevés alfa volt aki miatt megijedt azok után amin egyedül keresztülment, ezért is volt képes elmondani egy ilyen hírt Jay-nek. Tudta, hogy ideges lesz, de nem félt tőle. Barátok már régóta és soha senkinek nem ártott, most sem fog.
Jay ki volt akadva rajta ez tény, azonban ő sem volt ártatlan, tekintve, hogy amióta el lett utasítva csak is Jungwon nővérét vitte ágyba, még randira is elvitte mert tudta, hogy a lány posztolni fog róla, így eljut az omegához is. Azt akarta, hogy féltékeny legyen és visszakérje magát, de minden amit elért vele az az volt, hogy tönkretette a két testvér kapcsolatát. Wonie nem akarta, hogy nővére együtt legyen vele, ő viszont szerelmes volt az alfába és nem hallgatott rá.
- Figyelj ha beszélni szeretnél vele, ma iszunk egyet. Még nem tudom, hogy pontosan hol, de majd megírom. Ne gyere túl hamar, véletlenszerűnek kell beállítanunk.
- Jól van, nekem megfelel.
- És ne legyél nyomulós, nem kell, hogy kellemetlenül érezze magát.
- Már miért nyomulnék rá? Nem vagyok belé szerelmes.
- Akkor miért zavar, ha randizik valakivel?
- Mert egy alfáról van szó, veszélyesek! - Veszélyesek ez igaz, de nem mindegyik. Romin eltérően a legtöbb alfától alapból nyugodt természettel rendelkezett. Jay is hasonló volt... Persze ő is higgadt, de csak egy bizonyos pontig. Ha valakit szeret, előbb vagy utóbb megszállott lesz, nem fogja hagyni, hogy bárki is az adott személy közelébe kerüljön. És nem tudott mit kezdeni vele, csak is rá tudott gondolni. Számára az omega nem volt más jelenleg, mint egy trófea.
- Nem értem, hogy miért nem vallod be végre magadnak, hogy igen is szerelmes vagy belé. És ne gyere nekem azzal, hogy ez nem igaz, mert még a vak is látja! - Szólt rá egyből amint meglátta, hogy Jay szóra nyitja a száját. - De most komolyan... Nem hiszem, hogy soha semmi nem volt köztetek egész suli évek alatt.
- Pedig tényleg nem. Tudod, hogy barátnőim voltak, a lányokra bukom inkább.
- Hát persze... Inkább csak azért, hogy Wonie féltékeny legyen, ezért vagy most is a tesójával ami egyébként undorító húzás ha engem kérdezel.
- Még jó, hogy nem kérdeztelek.
Jungwon nővére akármennyire is szerelmes volt az alfába, rá kellett jönnie, hogy vele együtt lenni nem éppen egy leányálom. Jay nem bántotta különösebben, de ha arról volt szó, hogy intim kapcsolatba kerüljenek, a lány minden áron menekülni akart, imádkozott, hogy mihamarabb vége legyen. Csak feszültség levezetés, az alfa márpedig nagyon is dühös. Mindig ugyan úgy végezte, mint Jungwon amikor Jay a rut időszaka alatt magánál tartotta.
Összetört benne egy világot és mindig félve ment Jay közelébe és hiába látta és tudta a jeleket, hogy ez nem egészséges kapcsolat és, hogy menekülnie kéne, még mindig szerette. Szerelmes volt, így mellette maradt nem számított, hogy hányszor sírta el magát, mikor végre egyedül maradt. Fájt mindene és még is úgy volt vele, hogy ezt a fajta "szeretet" érdemli, hiszen szerelmesek egymásba. Jay őt választotta, akkor bizonyára ugyan úgy éreznek egymás iránt.
Az omega félve ugyan, de közölte vele, hogy ma éjszaka nem akar lefeküdni vele és arra számított, hogy az alfa ideges lesz, azonban csak bólintott párat és mondta, hogy akkor pihenjen. Na persze nem azért nem érdekelte a dolog, mert ő is belátta, hogy némi időre van szüksége, hanem mert az éjszaka folyamán úgy is össze tud szedni valakit ha nagyon akar. Ha mást nem, akkor Jungwont.
De már az is megfordult a fejében, hogy Jungwon helyett Sunoot veszi célba, hátha inkább felkínálkozik helyette a szeretett omegája és önként borul a karjaiba. Ez bizonyára remek ötlet, az egyetlen bökkenő viszont Hanse. Ő biztos nem nézné jó szemmel, ha bárki is megközelítené Sunoot. Talán ha beavatná őket is a tervbe, de még akkor sem lát rá sok esélyt.
- Majd jövök valamikor, zárkózz be és ne nyiss ajtót senkinek. És persze te sem hagyhatod el a házat, jól van szépségem? - Simította meg az arcát és amint kapott egy bólintást válaszul, egy apró csókot nyomott az ajkaira. - Légy jó kislány!
Jungwon teljesen jól volt, kezdett egészséges lenni és mentálisan is sokat javult, a kapcsolata Rominnal pedig tökéletes volt, nem tudott és nem is akart ennél jobbat kívánni.
Már nem foglalkozott egykori legjobb barátjával, nem érdekelte, hogy mi van vele és készen állt teljesen a múltban hagyni, amúgy sem tudnának semmi jót nyújtani egymásnak. Már nem azok akik régen voltak, nincs meg köztük az a különleges kapcsolat.
Jól érezte magát az új baráti társaságában, úgy gondolta megtalálta a helyét és velük is marad örökre. Legalábbis jelenleg így tervezte. Szerette a társaságot, jó emberekkel vette körbe magát és imádott velük leülni iszogatni és beszélgetni.
A ma estéje is tökéletes lett volna, minden remekül ment, csak hát Jay...
YOU ARE READING
RASPBERRY | JAYWON ✓
FanfictionOMEGAVERSE (ORANGE és VANILLA c. könyveimhez kapcsolódik) ‼️RÖVIDEK‼️ Arra az esetre ha a másik két könyvemmel elakadnék és vissza kéne rázkódnom az írásba‼️ Jay egy modell ügynökség elnöke Jungwon pedig a legújabb modell náluk, akivel nem mellesleg...