Jungwon nem kereste Jay-t, egyedül akkor beszélt vele, ha az alfa kérdezett valamit vagy elmondta, hogy milyen munkát kap, de ennél többet nem szóltak egymáshoz. Az omega továbbra is Sunoo-val volt a szabadidejében vagy az ügynökségen belül megismert modellekkel volt elfoglalva. Örült, hogy talált új barátokat és végre lehetett szociális élete, de a legjobb barátja akkor is hiányzott az életéből. Régen a nap minden egyes percében tartották a kapcsolatot egymással, most pedig örült, ha a héten beszélnek valamit.
A mai napja is szabad volt, így estére le is foglalt egy asztalt, ahol Nikivel vacsorázott. Ő sokat változott, ezt bárki megmondta róla. Régen mindig életvidám volt, mindig viccelődött és kereste a bajt, most viszont visszafogott volt, nem beszélt sokat és úgy tűnt mindig mindent alaposan felmér magának.
- Igazán nem akarlak zavarni, de Jay épp most ült le az egyik asztalhoz és nincs egyedül.
- Merre?
- Pont mögötted, de ne nézz oda túl feltünően.
- Akkor nem kellett volna mondanod, hogy itt van. - Jegyezte meg és egyből hátra is fordult, összenézve az alfával aki emiatt sóhajtott is egy nagyot és inkább a saját társaságára koncentrált, míg Jungwon csak visszafordult a saját asztalukhoz. - Reménytelen.
- Mi van veled? Mármint... Most végre rájöttél, hogy amúgy szereted vagy csak azt akarod, hogy megfektessen?
- Őszintén? Nem tudom. Szerinted nem lett vonzóbb az elmúlt egy-két hónapban?
- Nem.
- Biztos?
- Biztos.
- Nem csak azért mondod, mert alfa vagy?
- Nem, nem csak azért mondom.
- Szerintem meg baromi jóképű... Ennyi évet elvesztegetni arra, hogy csak legjobb barát legyek.
- Amúgy te hallod magad?
- Miért kérdezed?
- Mert burkoltan bevallottad, hogy többet akarsz Jay-től?
- Ja, de ezt már neki is mondtam.
- Akkor mi tart titeket vissza?
- Jay. Ő utasít el mindig. Nem is értem... Ennyire zavaró, hogy fiúnak születtem?
- Várj, de te még is mikor döntöttél úgy, hogy együtt akarsz lenni vele?
- Nem akarok. Vagy nem tudom... Össze vagyok zavarodva.
- Hát még én mennyire... - Nézett el oldalra Niki, egyenesen annak a lánynak a szemébe nézve aki egészen idáig őt bámulta, de amint lebukott vele, gyorsan elfordította a fejét.
Tudta, hogy valaki figyeli, de eddig nem igazán foglalkozott vele, nem érezte magát fenyegetve. Niki sosem beszélt erről a barátainak, de nem volt véletlen, hogy ennyire visszafogottabb lett. Ahogy Taehyun és Kai is bejárták ezt az utat, úgy rá is sor került, azzal a különbséggel, hogy nem kínozták semmivel és saját akaratából tette meg. Azután, hogy a többiek leérettségiztek és Niki egyedül maradt ott, volt némi problémája a farkasával és igen hosszú ideig beteg is volt miatta, így nem sok választása volt, minthogy eggyé váljon vele, onnantól kezdve pedig semmi sem volt ugyan olyan.
Meggyógyult és fizikailag is sokkal erősebbnek érezte magát, csak hát a hirtelen változás a személyiségében okozott némi aggodalmat. Viszont nem volt vele gond. Niki iskola mellett megkezdte a kiképzését és ő is csatlakozott a falkába, ott is Beomgyu csapatjába. Az omega szívesen látta és egyébként sem véletlenül ő vezényelte a hozzá hasonló alfákat és deltákat, lehet, hogy kattos volt egy kicsit, de pontosan ezért tudott remekül helyt állni, mint vezér, mindenki hallgatott rá, ha pedig valaki még is ellenállást mutatott volna, azt a csapat többi része a helyére rakta.
Beomgyu és Taehyun sokat segített neki, Kai pedig már olyan volt neki, mintha a testvére lenne.
- Kit nézel ennyire? - Érdeklődött Jungwon és ő is abba az irányba nézett, majd egy apró mosolyra húzta a száját amint ő is kiszúrta az omega lányt. - Miért nem mész oda és beszélsz vele?
- Nem érdekel a lány, de egészen idáig engem bámult és nem tudom, hogy miért.
- Biztos tetszel neki. - Ahogy ezt kimondta a lány mondott valamit a szüleinek, majd felállt az asztaltól és kicsit rendbe szedve magát, megindult a két fiú felé. - Oh már jön is! Mindent bele Niki!
- Sziasztok! Bocsi, hogyha zavarok és ez most lehet, hogy nagyon random lesz, de nem baj, ha egy kicsit átülök ide? A családomnak azt mondtam, hogy ismerlek titeket és beszélni szeretnék veletek egy kicsit, ők annyira unalmasak és folyton csak a jövőmmel kapcsolatban kérdezgetnek...
- Persze, ülj csak le! - Mosolyogott rá Jungwon és amíg a lány nem figyelt, rákacsintott egyet Nikire. - Jungwon vagyok, ő pedig Niki.
- Oh, téged egyébként ismerlek, imádom a munkáidat! - Intézte szavait az omegának, aki csak még szélesebben elmosolyodott, a lány pedig Niki felé fordult és alaposan felmérte magának.
- Ismerjük egymást valahonnan?
- Oh, hát én egyszer láttalak amikor Sangwoo-t és Jia-t vitted valahova. Régen egy suliba jártam velük, Jia a mai napig a legjobb barátnőm.
- Oh, akkor bizonyára Yejun vagy. Már sokat mesélt rólad.
- Remélem csak jót.
- Azt azért nem mondanám. - Vonta fel egy pillanatra a szemöldökét és elhúzta a száját, mire a lány csak kínosan mosolygott egy kicsit.
- Egyébként még tartjátok a kapcsolatot?
- A testőre vagyok, szóval igen.
- Nem nehéz vele? Mármint... Delta és ahogy én ismerem, elég őrült húzásai vannak néha. - Niki még csak válaszolni sem tudott, mivel a telefonja csörögni kezdett és az éppen szóban forgó lány hívta, amit gyorsan fel is vett, Jungwon pedig alaposan megfigyelte barátját míg az illetővel beszélt.
Csillogó szemek, ahogy próbálja visszafogni a mosolyát és nem túl sokat érdeklődni, nem is volt kétséges, hogy Niki bizonyára nem csak testőrként akar magára gondolni, ha erről a lányról van szó. Rövidre fogták a beszélgetést, így amint Niki lerakta a telefont és Jungwonra nézett csak egy nagy vigyorral találta szembe magát.
- Mi az?
- Bejön Beomgyu hyung lánya? Fiatalabb lányok, mi?
- Nem, ilyenről szó sincs.
- Az kár, Jia-nak bejössz. - Jegyezte meg Yejun, mire Niki csak felvonta az egyik szemöldökét, Jungwon pedig csak izgatottan váltogatta a tekintetét az omega és alfa között. - Jó, az előbb csak kamuztam amikor idejöttem, csak ki kellett derítenem, hogy mit gondolsz Jia-ról. Neki nem mondom el, de ha akarsz szerintem megéri bepróbálkoznod. Mások is pályáznak a helyedre és nem is kevesen. A szüleit elnézve viszont szerintem ha neked lehet esélyed, már úgy is ismernek. Nos... Örültem a találkozásnak, de most vissza kell mennem. - Állt fel az asztaltól és már indult is volna, de még visszafordult az omegához. - Oh és amúgy Jungwon... A főnököd mindjárt felfal a tekintetével.
- Nem csak azzal kéne...
- Mi?
- Mi?
YOU ARE READING
RASPBERRY | JAYWON ✓
FanfictionOMEGAVERSE (ORANGE és VANILLA c. könyveimhez kapcsolódik) ‼️RÖVIDEK‼️ Arra az esetre ha a másik két könyvemmel elakadnék és vissza kéne rázkódnom az írásba‼️ Jay egy modell ügynökség elnöke Jungwon pedig a legújabb modell náluk, akivel nem mellesleg...