Onlarla ilk karşılaşmamız (Takım 7)
13. 02. 2022Naruto
Annen ile ufak bir tartışma yaşamıştın. Biraz sakinleşmek için evden çıktın. Nereye gideceğini bilmiyordun veya nereye gittiğini. Ayakların seni nereye götürüyor ise oraya gidiyordun. Derken bir çocuğa çarpıp yere düştün. Düştüğün yerden kalkıp çarptığın kişiye baktın.Karşındaki çocuktan özür dilemesini bekledin ama dilemek yerine gülüyordu. Annene ile yaptığın tartışmanın siniri hâlâ üzerindeydi. Çocuk kalktı ve tam senden özür dileyecekken ona bağırmaya başladın. Sinirini ondan çıkarıyordun.
"Seni aptal önüne baksana! Özür dilemek yerine birde gülüyorsun seni geri kafalı-"
"B-ben özür dilerim bu kadar tepki göstereceğini düşünmemiştim" (Naruto)
"Off off, herneyse sorun değil.Bende aşırı tepki gösterdim.Kusura bakma benimde hatam vardı"
"Sorun yok.Eğer aramızda bir sorun yoksa beni korur musun? (Naruto)
"Kimden?"
Çocuk arkana geçerek karşıdan gelen pembe saçlı kızı göstererek "Ondan" dedi.
Sakura
Yine Naruto onu sinirlendirmişti ve onu kovalıyordu. Naruto'yu senin arkana saklanmış görünce şaşırdı. Bu çocuğun hiç arkadaşı yokken onu koruyacak birisi olması onu şaşırtmıştı. Yanınıza gelerek sana kim olduğunu sordu. Naruto ise senin yerine cevap verip "Beni senden koruyacak kişi" dedi. Sakura Naruto'ya bağırarak;"Sana sormadım,aptal!" (Sakura)
"Öncelikle burda ne olduğunu ya da senin neden bu kızdan korktuğunu öğrenebilir miyim?"
"Ben Naruto ve korktuğum o kız ise Sakura-chan.Beni birşey yapmadığım halde kovalıyor beni korur musun-" (Naruto)
"Y/n, adım Y/n ve tanıştığımıza memnun oldum ama bu kızın seni durduk yere kovalayacağını sanmıyorum."
"Bende tanıştığımıza memnun oldum. Naruto'nun kusuruna bakma Y/n kendisi işe yaramazın tekidir ama şuan gitmemiz gerekiyor Kakashi sensei bizi bekliyor. Gidelim Naruto!" (Sakura)
"Pekala görüşürüz."
Sakura ve Naruto ordan ayrıldı. Sende 2 dakikada ne yaşadığını sorgularken eve gitmeye başladın. Sinir gitmişti ve artı olarak 2 yeni arkadaş edinmiştin.
Sasuke
Bir nehir kenarında kendince antrenman yapıyordun. Yorulmuştun. Bu yüzden biraz dinlenmeye karar verdin. Ayaklarını nehirin serin suyuna soktun. Seni rahatlamıştı.
Tam iyice gevşemeştin ki çalılardan gelen hışırtı ile kendine geldin.Onu duyduğunu anlamaması için duymamış gibi yaptın. Ama tetikteydin. Ve biranda üstüne gelen 3 kunaiyi hissedince hemen ayaklandın ve kunailerden çabucak kurtuldun. Daha sonra kunailerin geldiği yere baktın ve ordan kaçan birisini gördün. Hemen takip etmeye başladın. Bir süre ikiniz kovalamaca yaşadınız ve en sonunda düz ama ağaç dolu ormanlık alanda durdunuz.
Sana bakıyordu sen ise kendini hazırlamıştın ve dövüşmeye başladınız.Bir süre sonra çocuk yoruldu ve kendini yere bıraktı sende ona tam saldıracakken birisinin sesini duydun.
Kakashi
Sasuke ile antrenman yapıyordu. Daha sonra biraz ara vermek için antermanı bitirdi. Kendisi yemek almak için oradan ayrıldı. Geri gelirken birkaç ses duydu. Seslerin olduğu yere gitti ve seni ve Sasuke'nin dövüştüğünü gördü. Sasuke'yi zorladığın anlaşılıyordu. Biraz izledi. Ardından Sasuke kendini yere bırakınca ortaya çıktı."Tebrikler.Çok iyi dövüşüyorsun.Sasuke'yi bile zorladın" (Kakashi)
"Ha?Sende kimsin yoksa bu veledin abisi falan mı? Eğer onun ebeveyni veya başka herneyi isen ona biraz terbiye öğret."
"Kapa çeneni!Bu dövüş burda bitmedi tamam mı?!" (Sasuke)
"Ayağa kalkacak halin bile yok ne yapmayı planlıyorsun?"
"Tamam,tamam~.Sakinleşin ben bu çocuğun ne abisi nede ebeveyniyim.Ben onun hocasıyım.Ve siz ne oldu da dövüşmeye başladınız?"
Tüm olan biteni anlattın. Sasuke ise Kakashi'nin getirdiği yemeği yiyordu. Kakashi Sasuke'nin sana neden saldırdığını anlamıştı. Sasuke'den özür dilemesi gerektiğini söyledi ama Sasuke itiraz etti. Sen ise işin olduğu için gitmen gerektiğini söyledin.
Daha sonra oradan ayrıldın. Tuhaf bir çocuktu, daha doğrusu ergenin tekiydi. Umarım bir daha karşılaşmayız diye ümit ederek antrenman yaptığın yere geldin. Eşyalarını topladın ve eve gittin.
BİTTİ! İtiraf ediyorum gerçekten zor.İlk defa böyle birşey yazdım.Diğer karakterler nasıl tepki verir bilemediğim için sadece takım 7'yi yaptım.Hatam varsa kusura bakmayın. -Biraz- birbirleri ile bağlantılı yaptım.Okuduğunuz için teşşekürler.
İstek tepki alıyorum.
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...