Gelecekten çocukları gelseydi.
Çocukları burada sizsiniz.
Tepkiyi veren ukelermeclisibaskani teşekkürler.Naruto:"Bekle! ben ve M/n evlenecek miyiz!?"
Sakura:"Çok tatlısın~ bana benziyorsun!"
Sasuke:"Sana neden inanayım velet?"
Shikamaru:"Hmm... gözlerin, saçların, konuşma tarzın... ben ikna oldum."
İno:"Voov! Gerçekten gelecekten mi geldin!?"
Hinata:"B-Ben ve M/n mi?"
Neji:.... Ne diyebilirim?
Tenten:"Ayy! Gelecekten geldin değil mi!? Sana birşeyler soracağım!!"
Rock Lee:Sende onun gibi yüksek enerjiliydin... Nükleer bomba gibi ikinizde patladınız...
Gaara: Seni sorguya çekti. Ne olduğunu, nasıl buraya geldiğini falan sordu.
Temari:Gelecek hakkında birkaç şey sordu.
Kankuro:M/n hakkında birkaç tüyo aldı. Onları M/n'nin üstünde deneyecek.
Kakashi:"Hmm... evlenmeyi düşünmüyordum ama M/n bunu değiştirmiş galiba?"
İruka: Şaşırdı... birkaç şey sordu. Ama fazla üzerine gitmedi.
Tsunade:"Gelecekten geldin. Tamam orası anlaşıldı ama neden?"
Jiraiya:Yani şey... o- tamam ölecek falan ama ölmeseydi de çok yaşlı olurdu... Bilemiyorum.
Obito:.... Kusura bakmayın ama oda... öldü...
Madara:"Demek gelecekten geldin ha..." sana planı hakkında sorular sordu.
İtachi: Sasuke-.. onu öldürdü...
Tepki pek istediğin gibi olmadı galiba? Bu arada M/n : Mother Name oluyor. Ben headcanonları silmeyi düşünüyorum... Silmeli miyim?
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...