43

1.5K 57 20
                                    


Onlara çiğköfte yediriyoruz.
Tepkiyi veren dqttebayo teşekkürler.

Naruto:"Tatlı ama dilimi yakıyor..." beş dakika dayanamadı.

Sakura:"Bu şeyi yersem ağzım kokmazmı?"

Sasuke: Sırf Naruto yiyip, acı olduğu için ağlamasına cevap olarak yedi. Maalesef onunda ağzı yandı.

Shikamaru: Aslında yemeyecekti. Ama ısrar ettiğin için yedi. Ardından bol bol su içti.
"Dilim uyuştu!"

İno:Biraz çekinerek yedi. İlk başta normaldi. Ama dili yavaş yavaş yanmaya başladı.
"Y-Y/n!"

Hinata: Çiğköfteyi yiyince acıdan dolayı yanakları kızardı... Bu kız sürekli kızarıyor.

Neji:Yedi, normal şekilde duruyordu, teşekkür etti, ağzı yandığı için su içmeye koştu. Sadece 5 dakika içerisinde oldu.

Tenten:Yedi, ama ağzı yandığı için su aramaya başladı.

Rock Lee:Pek birşey olmadı.

Gaara: Gurur yaptığı için su istemedi. Ama bir süre sonra acıdan dolayı kızardı.

Temari:Yedi ama basit bir acı hissetti. Yani ne su içmek için koştu ne de kızardı.

Kankuro:"G-güzelmiş..."

Kakashi:Ona acı olduğunu söylemiştin. Ama dinlemedi ve art arda 3-4 tane yedi...
"S-Su..."

İruka: Ağzı yandığı için kibarca su içti ve çiğköftenin yiyebileceği birşey olmadığını söyledi.

Tsunade:Yedikten sonra su niyetine bira içti.
"Harikaydı Y/n~ Daha çok!"

Jiraiya:"Bana bu yapılır mı be!?" gözleri doldu...

Obito: Hicbirşey yokmuş gibi davranmaya çalışıyor.
"Gayet g-güzel..."

Madara:Hissetmedi.

İtachi: Ağzı yandı. Su içtikten sonra neden bu kadar acı olduğunu sordu.

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin