Sarhoşken kucaklarına otursak.
Tepkiyi veren Rizeuzumaki teşekkürler.
Hafif nsfwNaruto:"Y-Y/n? ne yapıyor-sun?!"
Sakura:"Y/n? fazla mı içtin?"
Sasuke:"Hah! içkiye bu kadar hassas olduğunu bilseydim daha önce içerdik."
Shikamaru:"Tch, gerçekten mi? bu kadar dayanıksızsan neden içiyorsun ki?"
İno:"Y/N!! dur! y-yapma!"
Hinata:"Y-y-Y/n ne-neden iç-içtin k-ki?"
Neji:"Y/n sakin ol! zıplamasana!!"
Tenten:"Biz kalkalım Y/n baya sarhoş oldu hehehe..."
Rock Lee:"Hadi!! bir bardak daha iç!!"
Gaara:Ha? Y/n üstümden kalkar mısın?"
Temari:"Şaka yapıyor olmalısınız, neden Y/n'yi eve ben götürmek zorundayım!?"
Kankuro:"Oh, biraz oyun oynasak fena olmaz?"
Kakashi:Maskesinin arkasından onu öpmüştün.
"Oh~ Y/n bu böyle olmaz, sana göstermemi ister misin?"İruka:Seni kucağında hafiften zıplatmaya başladı. Evet o masum değil :)
Tsunade:"Benimle içtiğine göre dayanıklısın sanmıştım?"
Jiraiya:Eee... Jiraiya ile içmek zaten başa bela.
"Y/n~~ ne o oyun mu istiyorsun?"Obito:Seni kendine bastırdı. Ve kulağına ahlaksız şeyler söylemeye başladı.
"Oh~ aferin kızıma, ne o ıslanıyor musun? evet benim için ıslan~~~"Madara: Seninle hafiften oynadı. Göğüslerini sıktı, boynunu emdi falan filan. Yani seni tahrik etti.
"Ne o? beni mi istiyorsun?"İtachi:"Biraz yavaş ol Y/n."
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...