Merhaba! Evet uzun süredir olmadığım için telafi amacı ile bu bölümü yapıyorum. Eğer bu bölüm sevilirse belki bir iki tane daha yapabilirim. Şimdi bu bölümün amacı kısaca şu;
Siz benim hakkımda birşeyler öğrenin, ben sizin hakkınızda birşeyler öğreneyim.Muhabbet edelim ya da dertleşelim
Falan filan.Şimdi ilk önce normal bir anime anketi yapacağım, 5 soruluk.
1_ Anime ile nasıl tanıştınız?
Ben anime ile şu şekilde tanıştım. Bir gün sıradan bir şekilde YouTube'da gezerken ana sayfamda sürekli karşıma çıkan 'Anime Amv' videoları falan vardı. O zaman vampirlere merakım çok fazlaydı -hala var- ve karşıma çıkan Amv videosu vampirlere alakalıydı. Bende o videoyu izledim ve çok beğendim. Daha sonra o videoda geçen animeyi buldum ve bitirdim.
2_ Naruto'yu neden izlemek istediniz ya da nasıl buldunuz?
Ben anime izlerken bazenleri karşıma o çıkıyordu. Bende merak ettim ve izledim. İlk 2-3 bölümü komik geldi ama biraz sıkıcıydı. Daha sonra izlemeye devam ettikçe hoşuma gitmeye başladı. Şşt, animeyi bitirmedim. Sadece 10 bölümünü izledim. Ama bu kadar çok bilgiyi nerden biliyorum sormayın.
3_ Çevrenizde animeye çizgi film diyen oldu mu?
Benim çevremde birkaç kişi vardı. Sonuç; onlara animenin çizgi film olmadığını insancıl bir şekilde anlattım.... Ah, peki tamam... sadece birisinin parmağını kırdım- oda çok ileri gitmişti ama!
4_ Herhangi bir animenin mangası sizde var mı ya da okudunuz mu?
Öhm... Para yok! Yani bende bırak anime mangasını alıp okumayı ömrü hayatımda manga görmedim! Ama internetten okudum. Oda ingilizceydi.
5_ En son izlediğiniz anime?
Benim en son izlediğim anime.... Hehehe bir yaoi'ydi... İşim veremeyeceğim kusura bakmayın, ama isterseniz size yazarım.
Şimdi ise biraz sohbet muhabbet falan.
Öhm öhm, huh. Şimdi ilk önce şunu söylemek istiyorum. Ben küfürbaz biriyimdir, aslında pek küfürbaz sayılmaz yani çok sık olmasa da küfür ediyorum.
Bazenleri çabuk sinirleniyorum falan ama kendimi çabuk toparlayabiliyorum. Ama bazenleri insanlar bu sinirimi hastalık falan sanıyor. Kendimi bilmeseydim bende öyle derdim çünkü çok fazla fiziksel sorun yaşadım....
Bu konu biraz karışık ve uzun boşverin. Neyse ne konuşmamızı bu şekilde sıkmak istemiyorum. Şimdi eğer konuşmak istiyorsanız konuşabiliriz. Ya da rp yaparız?
Şunu sormak istiyorum. Bölümlerdeki karakterleri iyi yapıyor muyum sizce? Aslında karakterlerin tepkilerini aynısını yapmaya çalışmıyorum. Biraz daha gerçekçi olsun diye uğraşıyorum ama belki hoşunuza gitmeyen bir kısım ya da karakter vardır. Düşünceleriniz benim için önemli, ama oda uygun bir dille olursa.
Hey hey! Unutmadan birkaç soru daha soracağım. Siz hiç 'Wildcraft, Dragon City, Brawl Stars, Dragon Sim' bu söylediğim dört oyundan birini oynadınız mı? Özellikle Dragon City'i merak ediyorum. Şuanda onu oynuyorum, diğerleri sıktığı için ara verdim
Birde şunu söylemek istiyorum, eğer bu bölüme 7 farklı kişi bir tane yorum olsa bile yorum yazarsa bir dahaki pazar ya da bayramda 2 bölüm birden atacağım. Ha birde şunu istiyorum, eğer tepki varsa verebilir misiniz? Uzun zamandır girmediğim için tepkileri unuttum.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Eğer bana özelden mesaj atarsanız ya da burdan yazarsanız belki hemen dönemeyebilirim. Bunun için şimdiden özür dilerim.
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...