10

1.9K 65 23
                                    


Chuunin sınavlarında onları yeniyoruz
Sadece chuuninler

Naruto:Yani Naruto'yu yenmek zor değil.Ama kyuubi chakrasını kullanmasına rağmen yendiğin için şaşırmıştı.
"Gerçekten güçlüsün,ama bir dahaki karşılaşmamız da ben yeneceğim." (Naruto)

Sasuke:O güçlü birisi.Yenmen hem onu hemde diğerlerini şaşırttı.Extra İno ve Sakura senden nefret etmeye başladı...
Fısıltıyla "Tch, gerçekten güçlü." (Sasuke)

Sakura:Yani abuk subuk saç kesme falan filan triplere girmeler falan yaşamadan adam akıllı onu yendin.Şaşırtıcı birşey değil.
"Cha! birdahakine görüşeceğiz!" (Sakura)

İno:Onun özel tekniğinden kurtulup onu yendin.Şaşırmıştı.Bu tekniği bir daha sende kullanmayacak.
"Tebrikler Y/n... ama ondan nasıl kurtuldun!" (İno)

Shikamaru:Yani o chakrası bittiği için pes etmedi.Sen kendin onu yendin.Galiba aklın herşeyi yenemeyeceğini öğrendi.
"Uh... tebrikler?" (Shikamaru)

Hinata:Byakuganını bile hiçe sayarak onunla göğüs göğüse dövüş yaptın.Ve kazandın.Hem Neji hem kendisi hemde diğerleri şaşırdı.Ama galiba şuanda kendini işe yaramaz hissediyor.
"B-ben b-başara-başaramadım..." (Hinata)

Neji:O Hinata'nın aksine seni ölümüne bir dövüşe davet etti.Ama yinede kazandın.Bir dahakine sana daha sert davranacak.
"Nasıl!" (Neji)

Tenten:O kadar silah yarattı ama hepsinden kurtuldun.Şaşırdı ve seni tebrik etti.Bir dahakine daha sıkı çalışacak.
"Tebrikler Y/n! birdahakine ben kazanacağım emin ol :)!" (Tenten)

Rock Lee:O taijutsu kralı ama sen onu taijutsu ile yendin... Anterman! Anterman! Anterman!
"Daha sıkı çalışacağım!" (Lee)

Kiba: Tebrik etti.Bu kadar.

Gaara:Kumu her ne kadar manipüle (kontrol) etsede yendin.Hatta Shukaku'nun saldırılarındanda kurtuldun.Şaşırtıcı derece güçlüsün.

Temari:Onun seni bir çok kez geri püskürtmesine rağmen pes etmedin ve yendin.
"İnatçı birisin.Sevdim" (Temari)

Kankuro:Onun chakra bağlarından kurtulmayı bir şekilde başardın.Tebrikler onun 1 numaralı düşmanısımn.

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin