55

1.4K 63 229
                                    

Tepkiyi veren dqttebayo teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tepkiyi veren dqttebayo teşekkürler.

Naruto: "Bu çok havalı Y/n! Demek ki o korkutucu aura bu yüzdendi... U-Uchiha olduğun için mi?"
Tüm Uchiha'ların korkutucu olduğunu düşünüyor.

Sakura: "Y/n, her ne kadar güçlü klanlardan gelsende fiziksel gücün pek iyi değil.... Sana yardımcı olmamı ister misin?"

Sasuke: Koskoca Uchiha klanından bir tek onun kaldığını düşünüyordu. Bunun imkansız olacağını falan söyledi.

Shikamaru: "Hâlâ daha kendinin güçsüz olduğunu mu düşünüyorsun? Yani şöyle düşün, bir karıncadan daha güçlüsün..." En son söylediğini dedikten sonra kıkırdadı.

İno: "Y/n! Bu kadar güçlüysen banada birşeyler öğretirsin dimi!?"

Hinata: "Byakugan ve Sharingan....."

Neji: Byakugan'ının ne kadar güçlü olduğunu düşünüyor.

Tenten: "Bu çok güzel birşey değil mi!? Neden kendini güçsüz hissediyorsun?"

Rock Lee: "DÖVÜŞ BENİMLE Y/N!!!" Hayır seni düşman olarak görmüyor. Aynı Neji'yi yenmeye çalıştığı gibi senide yenmeyi deneyecek.

Gaara: "Bi kuyruklu canavarın eksik...." Bunu derken fısıldadı, yoksa senden biraz korkuyor.

Temari: Hem Byakugan'ın var hemde Sharingan'ın.... İkisini aynı anda kullanabiliyor musun merak etti.

Kankuro: "Wow! Çok havalı! Ama tabiki benim kadar değil ~"

Kakashi: Senin hakkında bir araştırma yapmıştı. Yani biliyordu.

İruka: O Kakashi gibi araştırma yapmasada Hiruzen'den birşeyler duymuştu.

Tsunade: Kişiliğin Madara'ya benziyor. Bu yüzden onunla bir ilişkin olabilir diye düşündü.

Jiraiya: "Bu işimi yapmama engel değil~~"

Obito: Uchiha olduğunu biliyordu. Ama Hyuuga klanından olduğunu bilmiyordu

Madara: Hem çok güçlü, hem bir Uchiha hemde ona benziyorsun... Seninle beraber planını gerçekleştirirse çok daha etkili olacağını düşündü.

İtachi: "Bu kadar güçlü olmanı anlıyorum ama hiç Otsutsuki gücünü görmedim?"

。◕‿◕

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin