Onlara sürekli şaka yapıyoruz.
Tepkiyi veren _Haku_yuki_ teşekkürler.
Hafif nsfwNaruto: Oda sana şaka yapmaya başladı. Bir o bir sen birbirine eşek şakası yapmaya başladınız.
Sakura: İlk yaptığın zaman güldü, 2. yaptığınada, 3. biraz sıktı ama 4 ve 5'ten sonrası onu bunalttı.
"Y/n! Çocuk gibi şaka yapmayı bırak artık!"Sasuke: "Tch, aptal gibi şaka yapmayı kes!"
Shikamaru: Yaptığın hiçbir şakaya tepki vermiyordu. Bir süre sonra sıkıldın ve kendin yapmayı bıraktın.
İno: "Y/n-chan... Artık şaka yapmayı bıraksan mı?"
Hinata: Ona sürekli şaka yaptığın için bunaldı ama sana söyleyemedi...
Neji: Her şakana verdiği tepkiler için onunla dalga geçiyordun. Taa ki onun Byakugan'ı olduğunu hatırlayınca.... Artık oda sana kendince 'espriler' yapıyor...
"Y/n~~ bugün giydiğin iç çamaşırı neden kırmızı~ hayırdır, özel birisini mi bekliyorsun~?"Tenten: Bir süre sonra oda sana bir kaç şaka yaptı. Ama senin kadar yaratıcı değildi.
Rock Lee: "Y/n-chan oturduğum sıraya neden tutkal sıktın...?"
Gaara: O kumları ile sana çok komik bir şaka yaptı.... Artık şakanın sözünü dahi etmiyorsunuz.
Temari: Oda sana çok güzel bir şaka yaptı. Öyle ki artık şaka yapmaya korkuyorsun.
Kankuro: Gece uyurken dikkatli olun, yatağınızın altında ölü olması gereken bir kukla bulabilirsiniz. Ve bu kukla size saldırabilir....
Kakashi: "Bu zamana kadar katlandım daha katlanmam! Kitabımı Akamaru'ya parçalattırdın! Bunun cezasını ödeyeceksin!"
İruka: Sana söylemek istiyor ama onun şaka kaldıramayan birisi olarak görüceğini düşündüğü için söylemedi. Verdiği tepkilerden anlamanı bekliyor.
Tsunade: Cidden ona şaka yapmayı düşündün mü?
Jiraiya: Öhm... Kural 1; Jiraiya ile uğraşmayın... Kural 2; Eğer uğraşacaksanız sonuçlarına katlanın... Kural 3 (ve en önemlisi); korunmayı unutmayın~
Obito: Öhm, maskesinin altındaki yüz gerçekten korkutucu... Görmek istemiyorsan artık dur...
Madara: Bu adama şaka yapmak (hemde eşek şakası) = Azrail'e v.s teklif etmek...
İtachi: Bir İtachi atasözü derki... "Genjutsu!!"
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...