Bizi becerirken nasıl hitap ederler?
Tepkiyi veren ParkVega4 teşekkürler.
Sadece erkek karakterlerNaruto: Naruto'dan pek emin değilim ama seksinizin daha romantik geçmesi için uğraşırdı gibime geliyor.
"Bebeğim."Sasuke: Öncelikle herkes bu adamın efendi-köle fetişi olduğunu biliyordur herhalde?
"Köle"
"Yaramaz/Uslu kız"
Yaptığınız şeye göre değişir.Shikamaru: Nasıl bir durumda olduğunuza bağlı, eğer onu kızdırmışsan seni aşağılardı. Ha eğer romantik yapıyorsanız fazla ses çıkarmazdı zaten.
"Tatlım."
"Aptal s*rtük!"Neji: Şimdi bu adam ne kadar belli etmesede az biraz efendi-köle fantezisine sahip.
"Küçük hanım."
"Akıllı kız."Rock Lee: O işin gırgırında değil. O yüzden normal bir şekilde adınla hitap ederdi.
"Y/n."Gaara: Gaara olayları biraz daha yumuşak ve romantik bir hale getirmeye çalışırdı.
"Canım (?)"Kankuro: Bu adam normalde biraz sapıklığa sahip (!) bu yüzden ne yapacağı belli olmuyor. Eğer sinirliyse seni aşağılar tarza konuşurdu.
"Küçük s*rtük."Kakashi: Ehehehehe bu adamdan daddy kink seziyorum~
"Akıllı kızım~"İruka: Masum gibi görünüyor ama hiçte öyle değil. Benden sana tavsiye bu adamı kızdırma...
"S*kime muhtaç bir s*rtüksün!"Jiraiya: Sizi becersin yeter ona-
Obito: Onunda efendi-köle fantezisine aşkı var~ ama o biraz daha sert(?)
"Aptal köle."Madara: Daddy~~~~ öhm-
"Küçük kız"İtachi: Size bir sürpriz! Bu adam diğer Uchiha'lar gibi sert değil... Ama seviyor~
"Aşkım/Balım/Canım"
"Oyuncak~"
Oyuncaktan kastın deliğin hakkında konuşuyor °|°。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
De Todo𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...