60

1.3K 75 92
                                    

Onlardan saçımızı örmelerini istiyoruz. Tepkiyi veren lylra07 teşekkürler.

Naruto: Aslında saç örmek ile uzaktan yakından alakası yok. Sadece saçınla oynamak istiyordu. Tamam... Saçını kör düğüm etti...

Sakura: Eskiden uzun saçı ile oynarken -bakım yaparken- bazenleri örüyordu. Senin saçlarını büyük bir hevesle ördü.
"Çok yakıştı Y/n!!!"

Sasuke: Hayır dedi ama senin onun kendi saçı ile oynamanı isterdi. Ama tabiki bunu sana söylemeyecek.

Shikamaru: Bunun çok yorucu olduğunu söyledi ve yapmadı.

İno: Hemen saçını ördü ve bir sürü fotoğraf çekindiniz.
"Saçın böyle çok güzel Y/n!"

Hinata: Utandı ve kabul etti. Saçını ördü, sen teşekkür için yanağını öpünce bayıldı.

Neji: Onunda saçı uzun, bazenleri oda saçıyla oynuyor. İlk defa örgü yapacaktı. Denemekten zarar gelmez dedi ve yaptı. Mükemmel oldu.

Tenten: Örgü yapmayı pek beceremiyor. Ama aynı kendi saçında ki gibi saçını küçük topuzlar yaptı.

Rock Lee: Denedi ama yapamadı.
"Kusura bakma Y/n-chan, örgü örmek pek benlik değil."

Gaara: Başaramayacağını söyledi ve hayır dedi.

Temari: Saçını ördü ve çok güzel durdu.

Kankuro: Canı sıkılınca Temari'nin saçıyla oynuyordu. Biraz biliyordu ve denedi. Oldu ama biraz yamuk.
" Benden bu kadar, daha bekleme Y/n."

Kakashi: Tuhaf bir şekilde saç örmeyi biliyordu ve ördü...

İruka: Saçını ördü hatta örgülü saçınla bir kaç model bile yaptı.

Tsunade: Saçınla oynamayı gerçekten seviyor. Bu yüzden kabul etti ama saçınla daha çok oynamak için yavaş yavaş yaptı.

Jiraiya: Bu adamın saçını örmekle işi yok. Sadece sana dokunmaya çalışıyor.

Obito: Saçını öremeyeceğini kibarca söyledi.

Madara: İlk başta itiraz etti ama sen ısrar edince dayanamadı ve saçını ördü. Gerçekten güzel oldu ^^

İtachi: Saçını örmedi ama farklı stiller yaptı. Onlarda hoş durdu.

Sabahtan beri bu bölüm için medyayı arıyorum ansjskefkf
。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin