35

1.7K 54 35
                                    


Jigen bize, Kawaki gibi kaçırıp üstümüzde deney yapıyor. Bizde Kawaki ile beraber kaçıp köye sığınıyoruz. Ama onların eski sevgilisinden çocuklarıyız.
Tepkiyi veren Rizeuzumaki teşekkürler.
Sadece erkek karakterler.
Karakterler yetişkindir.

Naruto:Size sahip çıkmıştı. Sizinle ilgileniyordu hatta evlatlık olarak almıştı. Ama sen farklılıydın, ona birisini anımsatıyordun. Eski sevgilisini. Biraz düşündükten sonra onunla yattığı aklına geldi. Ama onu hamile bıraktığını düşünmüyordu. Ama kesinleşince çok şaşırdı. Ve bunu Hinata'ya nasıl anlatacağını düşünüyordu.
"Ben bu hatayı nasıl yaptım?!"

Sasuke:Sizi bulup Naruto'ya götürdü. Naruto sizinle ilgilendi ama Sasuke seninle özel olarak ilgilendi. Senin olabileceğini düşündüğü çocuğu olduğunu düşünüyordu. Vs haklıydı, Kawaki karma olunca Sharingan'ı açmıştın. O ise kesin kanıtıydı. Tek sorun Sakura bunu nasıl karşılayacaktı.

Shikamaru: Garip bir şekilde ona benziyordun. Hatta Naruto dalga geçmek için "O senin kayıp çocuğun olabilir Shikamaru" diyordu. Shikamaru bunu biliyordu yani garip bir şekilde benziyordunuz. Zekan, saçların, üşengeç olman... Ama bu işin aslını öğrenince ilk başta inanamadı. Bu konuda dikkatli davranmıştı. Onunda düşündüğü tek bir sorun vardı. Bunu ailesine nasıl açıklayacaktı.

Neji:Öhm Neji'yi atlasak? çünkü o Boruto'da yok yani nasıl tepki vereceğini tam kestiremiyorum.

Rock Lee: Eğer sarhoşken böyle bir hata yapmışsa belki ama Lee böyle birşey yapmazdı. Yani öyle düşünüyordu. Taijutsu'n güzeldi. Senin fazla jutsu kullandığını görmemişti. O bunu Tenten'e anlattı ve böyle birşey olabileceğini söyledi. Olay kesinleşince biraz korktu ama Tenten bunu iyi karşıladı.

Gaara:Kendisi genç yaşta Kage olduğu için stres altındaydı ve bunu yapmış olabilirdi. Gördüğü zaman şaşırdı. Babası gibi olmayacağım diyordu ama bir çocuğun hayatını karartmıştı. İşin doğru olup olmaması umrunda değil şuan çok sinirli ve sadece bunu sana nasıl açıklayacak onu düşünüyor.

Kankuro:Gaara'nın aksine sinirlenmedi. Sana geldi ve baban hakkında sorular sordu. Eğer babana karşı bir umudun varsa sana bunu söylerdi. Eğer ondan nefret ediyorsan sana babalık hissini yaşatmaya çalışırdı.

Kakashi: Yani gençken yapmışımdır diye düşünüyordu. Ama gençken yapması birşey değiştirmeyecek. Kendine hem kızıyor hem sakinleştirmeye çalışıyordu. Olay kesinleşince sakin kalıp sana olayı anlattı ve senden çok çok özür diledi.

İruka: Böyle bişey yapmaz gibi duruyor ama oda insan ve yaptı. Bunun gerçek olmaması için dua ediyordu. Ama gerçek olduğunu öğrenince.... sana bunu anlatmadı. Kakashi ile dertleşti. Kakashi ise bunu ona açıklaması gerektiğini söyledi. O ise mahcup şekilde sana olanı anlattı ve özür diliyerek senden af diledi.

Jiraiya: Jiraiya bunun için yaşıyor gibi görünse de çocuk istemezdi yani ne olursa olsun hayır onun bir çocuğu olmazdı.

Obito: Geç-

Madara:Yani kendisi aşırı derecede üremek istiyor. Bu onun için normal gibi bişeydi. Sana olay kesinleşmemesine rağmen onun çocuğu olduğunu söyledi ve seni eğitmeye başladı.

İtachi:"Üzgünüm... Sasuke" ivit oda yok.

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin