58

1.4K 74 247
                                    


Bir anda kedi kulaklarımız ve kuyruğumuz çıkıyor. Tepkiyi veren _Haku_yuki_ teşekkürler.

Naruto: Nasıl olduğunu sorgulamıyor... Sadece kulaklarınla oynuyor.

Sakura: İlk başta şaşırdı ama hemen kulaklarınla oynamaya başladı.
"Y/n-Chan!! Bu çok tatlı~!"

Sasuke: "Yine kendine ne yaptın?" Hoşuna gitmiyor gibi gözükse de hoşuna gitti.

Shikamaru: Nasıl olduğunu düşündü ama daha sonra dayanamıdı ve kulaklarınla biraz oynayıp bıraktı.

İno: Yüzüne hemen kedi bıyıkları çizdi. Gerçekten bir kediye benzedin.

Hinata: Başını sevdi daha sonra merak edip kuyruğuna dokundu. Verdiğin tepki onu utandırdı.
"Y/n?"

Neji: Ciddiyetini bozmamaya çalışıyor.
"Evet o çok tatlı ama kendini tutmalısın...." Kendi kendine konuşuyor.

Tenten: "Y/n-chan!!! Çok sevimli olmuşsun!!"

Rock Lee: Ah... Kulaklarınla oynuyordu ama yanlışlıkla kuyruğuna bastı....

Gaara: Bişey diyemedi. Aklına gelen şeyler yüzünden kızardı.

Temari: "Hahaha! Y/n kendine ne yaptın böyle!?" Çok tatlı duruyordun ama sebepsizce gülmeye başladı.

Kankuro: Tamam böyle birşey hakkında nasıl 'o' tür şeyler düşündü bende bilmiyorum....

Kakashi: Köpek olsaydın daha iyi olurdu. Köpeklerle arası daha iyi.

İruka: Seni eski haline getirmek için Tsunade-sama'nın yanına gitti, nasıl eski haline getireceğini öğrendi ama biraz daha böyle kalmanı istiyor.

Tsunade: Ne olduğunu ve hangi jutsu ile olduğunu biliyor. Nasıl seni eski haline getireceğini de.
"Eski haline dönmek istiyorsan bana içki ısmarla, hehehe"

Jiraiya: Kedi kulağı ve kuyruğu... Çok sexy gözüküyorsun- Yani Jiraiya öyle diyor (。•̀ᴗ-)

Obito: Sırıttı ve seninle uğraşmaya başladı. Kuyruğunu çekiyor, kulaklarını eğiyor...

Madara: "Tch, bunu nasıl başardın?"

İtachi: Seni kucağına alıp başını okşamaya başladı.
"Böyle çok masum duruyorsun~"

Yazarınız son gaz geri döndü!

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin