37

1.6K 53 23
                                    


Onlarla beraber cin çağırıyoruz ve geliyor.
Nerden aklıma geldi sormayın.

Naruto:İlk başta inanmıyordu ama gelince dondu kaldı. Gerçek değildir diye umdu gerçek olduğunu anlayınca korkudan bayıldı.

Sakura:Bunun gerçek olmayacağını falan söylüyor seninle dalga geçiyordu ama geldiği zaman şok odu.
"Ş-şaka...? değil mi bu b-bir şaka!?"

Sasuke:Bu tür şeylerle uğraşmamanı söylüyordu. Cin geldiği zaman şok oldu ama kendini toparlayıp korkmamış gibi yaptı.
"Şimdi ne olacak Y/n?"

Shikamaru: Aslında gerçek olabilir diye düşünüyordu ama geleceğini umur etmiyordu. Gelince ise gerildi.
"Y-Y/n.... şimdi ne yapmayı p-planlıyorsun?"

İno:Bu tür şeylerin uydurma olduğu gelmeyeceğini söylüyordu. Gelince ise dondu ve şok olmuş bir şekilde aynaya bakıyordu. Kendine gelmesi 1 saat sürdü.

Hinata: Hayaletlerden korkuyordu. O yüzden istememişti sen ısrar edince bişey diyememiş ve çağırmıştınız. Gelmemesini istiyordu gelince ise çığlık atmaya başladı.
"Y/N!!!! CANAVAR- HAYIR HAYIR BİR HAYALET, KAÇALIM HADİ!!!"

Neji: Bunlara inanma şehir efsanesi falan filan. Ama gelince göt oldu.... çünkü gelmeyeceğini bir çok kere söylemişti. Şuanda bir cin ile bakışmasını değil cinin gelmesini garipsiyordu.

Tenten:Cin gelince birkaç silah oluşturup kendini savunmaya aldı. Ama cinin bunlardan kurtulabileceğini biliyor bu yüzden sakinliğini korudu ve hazır olda bekliyor.

Rock Lee:" Hayaletler gerçekmiş Y/n gördün mü?"

Gaara:"Ş-şimdi ne yapmayı planlıyorsun Y/n?" cine karşı gergince gülümsedi."

Temari:Ne olur ne olmaz diye önlem almıştı. Cinlerden korkmuyor.

Kankuro: Hayalet, cin v.s o tür şeylere inanmıyordu. Uzun bir süre bunun tranvasını yaşayacak.

Kakashi:"Kusura bakma Y/n ama cinlere karşı ne yapabileceğimi bilmiyorum...."

İruka: Şuan cinle bakışıyor. En sonunda ise kendine gelip aynayı kırdı...
"Şimdi güvendeyiz. Sanırım..."

Tsunade:"Hah! bir hayalet beni korkutamaz!"

Jiraiya:Cinin kız mı yoksa erkek mi olduğunu anlamaya çalışıyor. Cinlerin her kılığa girdiğini duymuştu.... kim bilir ne yapacak.

Obito:Korktu. Ve gerildi ama sakin kalmaya çalışıyor.

Madara:Bu koca adamı korkutabilir mi? sanmıyorum sanki sürekli cinlerle konuşuyormuş gibi normal karşıladı.

İtachi: Kötü birşey olur diye bunu genjutsuda yaptınız. Gayet iyi geçti hiçbir yara almadınız. Tabi sadece senin genjutsuda olduğunu ve genjutsudan çıktığında İtachi ile aynı yatakta olduğunu saymazsak....
"Nasıl geçti?"

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin