Omuzlarında uyuya kalsan.
Tepkiyi veren moonlight20084 teşekkürler.Naruto:Seni uyandırmamak için hareket etmeden bir süre durdu.Ama daha fazla duramadı ve seni dikkatlice kucağına alıp evine götürdü.
Sakura:O zaman gözüne o kadar tatlı görünüyordun ki, hiçbir şey yapmadan sadece saatlerce senin o tatlı suratını izledi.
Sasuke:Aslında seni uyandırmak isterdi.Ama tatlı görünüyordun, bu yüzden birşey yapmadı.Ama uyanınca daha dikkatli olmanı istedi.
Shikamaru:Zaten herşey için üşeniyor.Bu onun işine geldi.Hem hiçbir şey yapmadı, hemde senin o tatlı yüzünü izledi.
İno:Seni dikkatlice omzundan aldı.Başının altına yastık koydu ve yaptığı işe devam etti.
Hinata:"Y/n çok t-tatlı uyuyor..." her ne kadar sessiz olmaya çalışsa da Kiba ve Akamaru seni uyandırıyı başardı.
Neji:Sessizce senin uyanmanı bekledi.Bazenleri ise saçınla oynadı.
Tenten:Neji gibi uyandırmadan sessizce uyanmanı bekledi.Ama o sırada silahlarını temizledi.
Rock Lee:Seni dikkatli -olmaya çalışarak- omzundan aldı ve -artık neredeyseniz orası size kalmış- banka yatırdı.
Gaara:Kumu ile sana yastık gibi birşey yaptı ve seni oraya yatırdı.
Temari: Silahı seni rahatsız etmesin diye almaya çalıştı ama seni uyandırdı.
Kankuro:Chakra bağları ile seni uyur gezer bir şekilde kontrol etti.
"Çok eğlenceli hahaha!"Kakashi: Kitabını okudu.Sadece bu birşey yapmadı.
İruka: Kızardı ama yinede aşırı değil.
Tsunade:Omzunda uyurken yanlışlıkla kaydın, ve başın göğüslerine düştü... Ohm geçmiş olsun.
Jiraiya: Karı kız gözetlemekten seni fark etmedi -yani son anda fark etti-
Obito:Seni omzundan aldı ve başka bir yere yatırdı daha sonra işine geri döndü.Uyandığında ise sendne özür diledi.
"Kusura bakma Y/n çok işim vardı.Normalde odana götürürdüm."Madara:Kaşları hafif çatıldı.Ama yinede o tatlı suratına bişey diyemedi.
İtachi: Gülümsedi.Ve iyi uyuman için küçük bir ninni mırıldandı.
Babam bugünkü Galatasaray maçını izliyor... Başım ağrıdı.Zaten hasta olacağım kesin.Bu gün tam beden saatinde maç yapıyorduk kar bi bastırdı.Her tarafımız sırılsıklam oldu.Ardından bizimkiler çoraplarını falan çıkartıp kaloriferin üstünde kuruttu 3 ders boyunca ayak kokusu çektim!
İstek tepki vermek isteyen verebilir.
Bu arada tamam oy veriyonuz ama yorumda yapın aga yav
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...