18

1.8K 67 93
                                    


Onları öpüp kaçsak.
Tepkiyi veren moonlight20084 teşekkürler.

Naruto:Bir anda onu öpünce çok şaşırdı.Daha sonra kaçtığında ise seni kovalamaya başladı.Ardından o seni öptü.
"Ödeştik"

Sakura:Bi anda onu öpünce çok kızardı.Ardından seni ne zaman görse kızarıyordu.

Sasuke: Aslında bundan rahatsız olurdu.Ama senin onu öpüp kaçman hem tuhafına hemde hoşuna gitti.
"Cidden garip bir kız."

Shikamaru:"Bu beni sevdiğini söylemenin başka yolu mu?"

İno:"Y-Y/n sen ne yapıyorsun!?" kızardı.Ama Sakura'nın aksine kendini toplayabildi.

Hinata:Poor Hinata... kızarmaktan domatese döndü.

Neji:"B-bu yaptığın y-yanlış- Hey! nereye gidiyorsun!?"

Tenten:"Öpüp kaçmak yok! Gel buraya Y/n!" Seni kovalamaya başladı.Yakalayınca seni bir güzel gıdıkladı.

Rock Lee:"Y-Y/n...." Hiç birşey diyemedi.Şaşkın şaşkın senin ardından bakıyor.

Gaara: Kaçacağın sırada seni kumu ile yakaladı.
"Nerede kalmıştık Y/n?"

Temari:"Hey! nereye gittiğini sanıyorsun! Beni bekle."

Kankuro:Chakra bağları+ kaçan sen+ azmış Kankuro= Arka oda...
"Y/n~ buraya gel!"

Kakashi:Maskesini indirip onu öpmüş ve kaçmıştın.Unuttuğun tek şey onun çok hızlı olmasıydı.
"Eee Y/n? öpücüğü bir daha alabilir miyim?"

İruka: Zavallı İruka, o kadar çok kızardı ki Naruto onunla acayip dalga geçmeye başladı.Ama seni bulduğu en kısa vakitte sana bunu ödetecek.

Tsunade:Sen tam kaçacağın sırada seni kolundam tuttu...

Jiraiya:Bu adam eskiden bir Sannin'di.Yani eğer işine geliyorsa gücünü kullanabilir.Sonuç olarak seni yakaladı.Sonrası size kalmış.

Obito:Kızardı.Ama siz kaçtıktan sonra birşey yapmadı ama eğer seni yakalarsa -ki yakalacayak- o öpücüğü devam ettirecek.

Madara:Onu öpersin.Tamam.Ama ondam kaçmaya çalışmak? Hiç enerji harcamadı seni çok kolay bir şekilde yakaladı.
"Benden kaçmaya çalışmak çok aptalca Y/n."

İtachi:Sen ne olduğunu anlamadan seni genjutsuya aldı.Tamam bu adam soft ve romantik olabilir ama birazda sapık.Seni genjutsudayken kaçarsan neler olur onu gösterdi.Genjutsudan çıktıktan sonra onunla beraber yataktaydın...

Tepki için teşekkürler.İsmini yanlış yazmış olabilirim kusura bakma
。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin