31- 2

1.6K 66 252
                                    


Evlilikten sonra size aşık oluyorlar ama siz hamile kalamıyorsunuz, ve bunu öğreniyorlar.
Tepkinin devamını isteyen moonlight20084

Naruto:Sana olabildiğince kibar davranıyordu. Sende onu kırmamak için ona kibar davranıyordun. Sana âşık olma sebebi bur nevi bu diyebilirim. Senin kibar, tatlı ve masum pozitif birisi olman. Sana âşık olduğunu ilk başlarda anlamamıştı. Zaman geçtikçe sürekli seni düşünüyor ve her söylediğin şey her yaptığın davranış ayrı bir hoşuna gidiyordu. Ama senin hamile kalamayacağını öğrenince üzüldü. İkinizin bir parçası olmasını istediği çocuğu olamayacaktı. Ama sen ona yeterdin. Onu sev, fazlasını istemiyor.

Sasuke:Sana âşık olacağını bir kere bile düşünmemişti. Zaten aranız bozuktu fazla konuşmazdınız. Belkide senin her şekilde soğukkanlı davranabilmen, ağır başlı ve otoriteli olman onun çok hoşuna gitmişti. Sana âşık olunca davranışları yumuşadı. Senin hamile kalamayacağını öğrenince ise yıkıldı. Hem sevdiği kadından bir parça istiyor, hemde Uchiha'ların soyunu devam ettirmek istiyordu. Ama bu olmayacaktı. İlk başlarda kafaya taktı. Ama şuan tek amacı seni kendine aşık etmek. Çocuk bekleyebilir.

Shikamaru:Oh, ona katlanmak zor olmalı. Kendisinin zor bir insan olduğunu biliyor, ama sen herşeyde bir çözüm yolu buluyordun. Gerçekten zekiydin. Evet bu yüzden seni seviyordu, zeki, pratik ve sakin bir insandın. Çocuk meselesine gelince fazla umursamıyor. Yani hamile kalmaman onu pek etkilemedi. Ama annelik duygusunu yaşayamadığın için üzüldü.

Neji: Dik başlı, sakin, güçlü ve otoriterdin. Âşık olmak için iyi bir sebep. Ama hamile kalamaman... onu biraz sarstı. Hyuga Clan'ı için bir varis gerekiyordu. Ama o olmayacaktı. Ama şuan bunu umursamıyor çünkü sevdiği bir kadınla beraber.

Rock Lee: Çok hareketli birisi ama sen yinede ona ayak uydurabildin. Neşeli, pozitif, güçlüydün. Ayrıca Lee'yi sadece Taijutsu kullandığı için ayıplamadın. Lee sadece güzelliğe önem vermez, bunu biliyorsun. Kişiliğinde onu etkiledi. Çocuk ise umursamıyor, eğer sen istiyorsan bunun için doktor arardı. Seni annelik duygusundan mahrum bırakmak istemiyor. Sana çok değer veriyor.

Gaara:O çok stres altında oluyor. Ama onu sakinleştirebiliyorsun. Rahatlamasına yardımcı oluyorsun, o güzel sesin... onun huzur bulmasına yardımcı oluyor. Çocuk gibi gürültülü bişey istemezdi. İstese bile korkardı. Çünkü babası gibi olmak istemiyor.

Kankuro:Ona ayak uydurabildin. Gerçekten yetenekli olmalısın. Çünkü bazenleri ani ruh değişimleri oluyor. Onu anlayışla karşılaman, zeki ve yetenekli olman. Tam onun tipisin. Sana âşık oldu çünkü ona karşı hep anlayışlı ve iyi kalpliydin. Çocuk zaten istemiyor. Bu onun umruna olmadı.

Kakashi: Sabırlı, yetenekli, güçlü, zeki, anlayışlı, dayanıklı, güzel ve daha niceleri. Sana âşık oldu ama sebebini bilmiyor daha doğrusu dile getiremiyor. Çocuğunuz olamayacak olması onu üzdü. Ama bazenleri kötü bir baba olabilirdim diyerek kendini avutmaya çalışıyor...

İruka:Onun bir sürü çocuğu var. Ayrıca senin gibi bir kadına sahip. Öz çocuğu olmasa bile öğrencileri onun için yeterli. Ayrıca sende çocukları seviyorsun, ikinizde Naruto'ya anne babalık yapıyorsunuz.

Jiraiya:Onun âşık olabileceği kadın.... bilemiyorum. Ama çocuk meslesi onun için sorun olmadı. Çünkü zaten çocuk istemiyordu. Ha sana niye âşık oldu diye soracak olursan, güzel olman- şaka şaka. Güçlü ve kendini koruyabilmen onun çok hoşuna gitti.

Obito:Rin'den sonra birisine aşık oldu.... Kusura bakma çocuğun olmasa bile artık onunsun. Ne dışarı çıkabiliyor nede insan yüzü görebiliyorsun. Senide kaybetmek istemiyor...

Madara:Sana âşık oldu falan filan ama- çocuk meselesi herşeyi başa aldı. Çok fazla üreme takıntısı var. Varis için bir çocuk, Uchiha Clan'ının devamı için bir çocuk, başa geçmesi için bir çocuk, güçlerini aktarabilmesi için bir çocuk. Herşey için çocuğu gerekli buluyor... Bu yüzden seni iyileştirebilmek herşeyi yaptı.

İtachi: Baba olmak istiyordu ama bunun için yapabileceği bişey yok. Tek yolu seni ve kendisini bir genjutsuya alıp beraber çocuklarınızla beraber yaşadığınız geleceği gösterebilir....

。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin