5

2.1K 69 133
                                    


Bilek güreşinde onları yeniyoruz

Naruto:"Ne nasıl! Bir daha yapalım!" sonuç olarak kazanana kadar bir kere daha istedi...

Sakura:Onunla bilek güreşi yapmak istediğin zaman şaka yaptığını sanıp seninle dalga geçmişti...
"Lanet olsun! Avans vermiştim bir daha!" (Sakura)

Sasuke:Bu onun umrunda değil.Demek isterdim ama ilk başlarda değildi.Yeneceğini düşünmüştü.Bir daha yaptınız bu seferde sen kazanınca basit bir şekilde kendince 'tebrik' etti
"Tch,kendini geliştirmişsin.Senden beklemezdim." (Sasuke)

Shikamaru:Onu yenmen hiç zor değildi.Çünkü hiçbir şey yapmadı...
"Aferin Y/n" (Shikamaru)

İno:Sorun etmedi.Kendisinin fiziksel anlamda pek güçlü olmadığını zaten biliyordu.
"Tebrikler Y/n!" (İno)

Hinata:İlk başta çekindi.Onunla bilek güreşi yaptıktan sonra seni tebrik etti.Bu kadar,ne bekiyorsun ki?
"T-tebrikler Y/n ç-çok güçlüsün." (Hinata)

Neji:Reddeti.Kendisi ile seni bir tutmadığını bu bilek güreşinin adil olmayacağını söyledi.Ama sen onu  ikna edip yenmiştin.
"Size adil bir maç olmayacağını söylemiştim." (Neji)

Tenten:Umm Tenten'i pek düşünemiyorum ama basit bir şekilde tebrik ederdi sanırım.

Rock Lee:"Gördün mü Y/n! Antrenmanların sonucunu veriyor! Daha sıkı çalışırsan bir dahakine hiç zorlanmadan yenersin!"

Gaara: Yapmadı.Kısa ve net.Ne kadar ısrar etsende reddetti.

Temari: Hırs yapıp bir kaç kere daha istedi.Ama onlardada sen yenince pes etti.
"Gerçekten güçlüsün Y/n kabul ediyorum." (Temari)

Kankuro:Senin zaten güçlü olduğunu düşünüyordu.Yani pek bir tepki vermedi.

Kakashi: Şaşırdı.Zayıf görünüyordun.Onu yenebileceğini düşünmemişti.
"Tebrikler Y/n gerçekten güçlüsün.Dış görünüşüne aldanmamam gerekiyordu." (Kakashi)

İruka:Tebrik etti.

Tsunade:Sana zarar verebileceğini düşündüğü için tüm gücünü kullanmamıştı.Ama yinede yenmen onu şaşırttı.

Jiraiya:Bu adamın bilek güreşi ile uzaktan yakından alakası yok.Tek yapmak istediği elini tutmak.Ha birde 'Bükemediğim eli öperim' ayarına elini öptü.

Obito: Aslında yeneceğini düşünmediği için tüm gücünü kullanmamıştı.Sadece tebrik etti.
Fısıltıyla "Sanırım seni hafife almamalıydım." (Obito)

Madara:Reddetmişti.Ama sen çok fazs ısrar ettin oda kabul etmek zorunda kalmıştı.Diğerlerinin aksine dersini alabilmen için tüm gücünü kullanmıştı.Ama yinede yenildi.
"Tüm gücümü kullanmamıştım.Eğer istediğin olduysa başımdan git.İlgilenecek işim var." (Madara)

İtachi:Seni hafife almadan.Basit bir şekilde adil bir biçimde maç yaptınız.Oldu bitti.

Müzik hocasının sadece sesim kalın ve gür olduğu için seçtiği koroya çalışmak zorunda kaldığım için bugün anca bölüm atabildim.Okuduğunuz için teşekkürler.
。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin