Onların doğum gününde onlara yüzük alıyorsun.
Naruto: Doğum gününü hatırlayıp kutlaman onu fazlasıyla mutlu etmişti.Üstüne üslük onu düşünüp hediye alman onu daha da mutlu etti.Ama hediyenin bir yüzük olacağını düşünmemişti.
"Y-Y/n bu hediye çok.... güzel?" (Naruto)Sakura: Doğum gününde nu düşünerek hediye alman onu çok mutlu etti.Teşşekür edip hemen kutuyu açtı.Fakat yüzüğü görünce olayı yanlış anladı.
"Y/n! Ben senden hoşlanmıyorum.Ayrıca bana daha beni sevdiğini bile söylemedin!" (Sakura)
Olayı fazla abarttı.Hala sana bağırıyor.Sasuke:Her ne kadar umursamaz gibi davranmaya çalışsada başaramadı.Yüzündeki gülümseme ile kutuyu alıp açtı.Yüzük ise o gülen yüzünü değiştirdi.Takı olarak bileklik bile takmıyordu.Sen ise ona yüzük almıştın.Ama hediye hediyedir diyip boşverdi.
"Sağol Y/n." (Sasuke)Shikamaru: Yüzük alman tuhafına gitsede fazla kafaya takmadı.Teşşekür edip gitti.Fakat senin onu sevdiğini düşünüyor.
İno:Hediyen ister yüzük olsun ister boş kutu olsun.Onu düşündüğün için çok mutlu oldu.Ve u güzel yüzük için teşekkür etti.
"Sağol Y/n bu yüzük cidden çok güzel!"Hinata: Utandı.Ama utançtan yerin dibinede girse sana teşekkür etmeyi başardı.
"T-t-teşş-teşşekür-kü-kürler Y/n" (Hinata)Neji:Hediye aldığın için teşekkür etti fakat ne aldığını önemsemedi.
Tenten:Oda sana doğum günün için seveceğin bir silah tasarladı.
Rock Lee: Teşekkür etti.Doğum gününde sana mutlaka bir hediye alacak.Ha eğer almaz unutur ise onu affetmen için ayaklarına kapanacak.
Gaara: Şaşırdı.Çünkü daha kendisi bile doğum gününden emin değildi.Ama sen kardeşlerinden öğrenip kutlamış birde hediye almıştın.İster onu sev veya sevme bu hediyeni içtenlikle kabul etti.
"O iyi birisi teddy" (Gaara.Burda Gaara oyuncak ayısına diyor size değil)Temari: Teşşekür etti bir dahaki doğum günün için Gaara ve Kankuro ile güzel bir parti hazırlayacak.
Kankuro:Kankuro'nun güven kilidi açıldı.Evet sana artık iyi birisi gözü ile bakıyor.İstersen köyü terk et bir bildiğin var der.
"Y/n iyi birisi ve sürekli öyle kalacak." (Kankuro)Kakashi:İşlerinden dolayı gece geç saate gelmişti.Onu beklerken uyuya kalmıştın o ise masanın üstünde duran hediyeyi açtı gördüğü yüzük ile kızardı.Sen uyurken dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.Ardından seni yatağa yatırıp yanına uzandı.Sabah uyandığında yanında melek gibi uyuyordu.
İruka: Teşekür etti ama yüzüğün garip olduğunu düşündü.Ama ayıp olmasın diye birşey demedi.
Tsunade:"Sağol Y/n" aslında doğum günü kutlamayı sevmiyor çünkü ona yaşlandığını hatırlatıyor.Ama ona yüzük alman bunu değiştirdi.Galiba?
Jiraiya: Olayı oda yanlış anladı.
"Emin misin Y/n? sen,benimle?"Obito"Beni düşündüğün için sağol Y/n" utandı ama maskesinden belli olmadı.
Madara: Şaşırdı ama belli etmedi yani sana kaba davranıyordu.Ama sen onu düşünüp hediye almıştın.Hediyeyi umursamıyor.Artık sana daha kibar davranmaya çalışacak.
İtachi:"Beni düşündüğün için sağol Y/n bu yüzüğü hep takacağım."
。◕‿◕。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲 / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı
Random𝓑𝓾 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓲𝓵𝓴 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫ı𝓶. 𝓨𝓪𝓷𝓵ı𝓼̧𝓵𝓪𝓻ı𝓶 𝓸𝓵𝓪𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻. 𝓔𝓵𝓮𝓼̧𝓽𝓲𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓪𝓬̧ı𝓰̆ı𝓶 𝓯𝓪𝓴𝓪𝓽 𝓾𝔂𝓰𝓾𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝓴𝓲𝓵𝓭𝓮 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓼𝓪. 𝓞𝔂 𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝓪𝓽𝓪𝓻𝓼𝓪𝓷ı𝔃 𝓼𝓮𝓿𝓲𝓷𝓲𝓻𝓲𝓶 𝓪𝔂𝓻ı𝓬𝓪 𝓸𝔂 𝓿...