52

1.5K 65 88
                                    


4. Shinobi savaşında onların tarafındayız, onlar zarar görüyor ve rinnegan açıyoruz. Tepki için teşekkürler dqttebayo

Naruto: Rinnegan'ı açtığın zaman çok şaşırdı ve bir süre gözüne bakmaya başladı. Sakura onu iyileştirince ayağa kalktı ve yanına geldi.
"Beni bu kadar çok seviyorsun öyle mi?"

Sakura:... Sürekli yara alıyordu... Savaşta olmasa bile ama Rinnegan'ı açmayı başardığın için çok sevindi.

Sasuke: Onunda Rinnegan'ı vardı, sende açınca ilk başta Rinnegan'ını çalmayı düşündü. Ama daha sonra Rinnegan'ı ona olan sevgin sayesinde açtığın için vazgeçti.
"Hmm... Beraber çok güçlü olacağız gibi duruyor."

Shikamaru: Şaşırdı, onu sevdiğini biliyordu ama bu kadar bağlı olduğunu daha iyi anladı. Artık onu öldürmeye çalışsan bile onu sevdiğini düşünüyor.
"Yeni Dojutsu'n diğerlerinden daha güçlü~"

İno: Obito'nun bedenine geçtiği zaman onun Rinnegan'ını sana verdi............

Tenten: -O savaşta var mıydı hatırlamıyorum hehe-
"Y-Y/n!! İyi misin!?"

Neji: O öldüğü zaman açmıştın.... Ama göremedi...

Rock Lee: -oda var mıydı hatırlamıyorum- Ayağa kalkar kalkmaz yanına koştu ve sana sıkıca sarıldı.

Kankuro: -Kardeşler var mıydı hatırlamıyorum- Sana sıkıca sarıldı. Birşeyler fısıldıyordu ama sen duymadın

Temari: Dondu ve bir süre olduğu yerde kaldı. Daha sonra gülümsemeye başladı.

Gaara: Kumu ile önüne kalkan yaptı, Rinnegan'ı fark edince gülümsedi ve hafif kızardı.

Kakashi: Senin adına çok sevindi. Ama aklındaki tek soru, Rinnegan'ının chakrasını kimden aldığın...

İruka: Sana sıkıca sarıldı ve ağlamaya başladı.
"T-teşekkür... Ederim Y/n"

Tsunade: "İşte bu Y/n!!! Sana öğretiğim gibi asla pes etme!!"

Jiraiya: Dördüncü Shinobi savaşında yoktu ama o olduğu zaman açmıştın... Evet oda göremedi.

Obito: Sevindi ama bir yandan Madara'nın Rinnegan'ı çalabileceğini düşündü.
"Umarım iyi olursun..."

Madara: Ah... Şey, buna sevindi ama ona olan sevginden Rinnegan'ı açtığın için değil. Senin Rinnegan'nını çalmak istediği için...

İtachi: Şey... Oda dördüncü Shinobi savaşında yoktu ama o Sasuke ile karşılaştığı zaman açmıştın ve o ölünce... Sasuke'yi öldürdün...

Animeyi biraz unutmuşum gibi? Ama sorun olmaz, karakterlerin psikolojisini biliyorum zaten. Şey, canım sıkılıyor... Konuşmak isteyen var mı?

◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin