34

1.7K 60 29
                                    


Onların çocuğusun ve tacize uğruyorsun.
Tepkiyi veren Rizeuzumaki teşekkürler.
Fazla küfür bulunmaktadır!
Karakterlerin Boruto'daki halleri ile yazılmıştır.

Naruto:Hokage'nin çocuğunu taciz etmek.... sinirlendi hemde çok. O kişiyi buldu fakat onun hakkında biraz araştırma yaptı ve birçok çocuğa bunları yaptığını öğrendi. O adamı öldürmemek için sebep yok.
"Seni herkesin içinde idam edeceğim. Bir çok çocuğun hayatını zehir ettin, ben ise seninkini sonlandıracağım."

Sakura: Çok kötü.... o adamı buldu ve Naruto'dan izin alıp o adamı bir güzel kemiklerine ayırdı. Evet kemiklerine.
"Seni piç kurusu. Benim çocuğum senin oyuncağın mı? Eğer öyleyse sende benim oyuncağımsın, seni adi herif."

Sasuke:O herif sana bunu yapmaya çalıştığı zaman adama Ameterasu uyguladı.
"Sana kim benim çocuğuma yardım et dedi?

Shikamaru:Naruto'ya olayı anlattı ve o adamı herkesin içinde idam etti.
"Cehennemde iyi şanslar seni orospu çocuğu."

İno:İno gerçekten hiç olmadığı kadar sinirlendi. O adamı buldu ve ona psikolojik olarak her gün şiddet uyguladı ve en sonunda intihar etmesine yol açtı.
"Bir çocuğun hayatını mahvettin. Bu ana kadar yaşamış olmana şükret. Hah, arkandan hangi piç ağlar merak ediyorum."

Hinata:O Byakugan Kraliçesi ve bjr kraliçe olarak ona cezasını verecek.
"Merhaba beyefendi, size birşey söylemek için geldim, benim çocuğuma yardımda bulunmuşsunuz. Bunun için teşekkür etmeye geldim."

Neji:Öhm kendisini evlenmiş olarak düşünün lütfen.
Onun ailesinden birine zarar veren o adama acı- hayır, acımıyorum. Gebersin piçin dölü.

Tenten:Elinde tonlarca yeni silah var be hepsini denemek istiyor.
"Gerçekten keskin... iş görür."

Rock Lee:Taijutsu kralı geri geldi! adama öyle taijutsu uyguladı ki...

Gaara: Sinirli Gaara + Sinirli Shukaku + Manipüle edilen kumlar + piç = O piç yok-
"Sağol Shukaku. Kankuro! bu cesedi ne yaparsan yap, kimse görmesin ama!"

Temari:Sizce... çok sert bir rüzgar insanın kemiklerini kırabilir mi? denemesi bedava gibi?
"Bu sadece başlangıç! Çocuğuma nasıl yardım ettiğini göster!"

Kankuro:Kankuro o orospunun dölünü kukla yapmayacak.... belki Kiba'ya verir ya da Akamaru'ya~
(Öhm kesinlikle Kankuro x Kiba shiplemiyorum..)

Kakashi:O- o chidori seviye atlamış gibi?
"Yeni bir teknik geliştirmiştim iyi denk geldi. Çocuğuma ettiğiniz yardımın karşılığını bu şekilde vereceğim."

İruka: Olayı Naruto'ya anlattı. Naruto ise onu herkesin içinde idam ettirme emri verdi.

Tsunade: Adamın atomu bile kalmadı... hani o derece ecdadını falan sikip attı.

Jiraiya:(Onu atlamak istiyorum çünkü ne yapacağım bilmiyorum.)

Obito:"Tch, çocuğuma yardımda bulunman... hiç hoşuma gitmedi!"

Madara:O bir klan lideri yani... kimsede bu göt olmazdı. Ha diyelim oldu... o herif tüm Uchiha halkı tarafından psikolojik baskıya uğradı, çarmıha gerildi, ve ölüme terk edildi...

İtachi: Genjutsu time...

Sorunun okulda değil sınıftakilerde olduğunu öğrendim... sınıftaki (bazı) öğrencilerden nefret ediyorum.
。◕‿◕。

𝓝𝓐𝓡𝓤𝓣𝓞 𝓣𝓮𝓹𝓴𝓲  / 𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin